Problema Dci......fum Albastru...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Dci......fum Albastru...

    baieti problema mea e urmatoarea.am un logan 1.5dci euro4 70 hp.acu 4zile la o plecare un pic fortata de pe loc sa aprins martoru la buji...in fine am ajuns la destinatie la circa 200metri dupa ce sa aprins si mi-am vazut de treaba in continuare.seara cand sa plec nu a vrut sa mai porneasca deloc....am dat la automat o groaza intr-un final a luat-o dar sa umplut curtea de fum albastru si mergea rau de tot si batea..a doua zi am luat la puricat si am zis ca e distributia.am desfacut si intradevar era sarita un dinte de la punct.cureaua sa intins si a sarit un dinte.tin sa mentionez ca nu avea decat 30000,bine a fost si daia mai ieftina cand am schimbat-o.am dat comanda am luat tot kitu powerGrip de GATES din cate stiu e un kit destul de bun.am montat-o am pus-o la punct.am pornit(a pornit destul de bine)nu mai bate merge frumos dar scoate fum albastru ca o RABA.deci problema fumului nu am rezolvat-o.am zis ca o fi turbosuflanta,am desfacut furtunele mam uitat si nu ar fi ulei(bn prea putin dar e nu atat de mult incat sa zic ca nu mai functioneaza turbosuflanta)martorul de la buji nu sa stins(nici nu ma asteptam pentru ca trebuie pusa pe tester)acum astept pe cineva sa vina cu testeru sa il pun sa vad ce ar putea fi.ma gandesc ca ar fi debitmetrul de la turbo de acolo sa nu mai functioneze.acum ast sa vad ce zice testerul.Voi ce parere avetzi?ati mai patit ceva de genu?astept raspunsurile voastre.mersi frumos

  • #2
    pot fi mai multe cauze :injector turbina sau fiid sarita de la punc si cu un dinte nu avea nimic se poate sa fii umplut catalizatorul si trebuie sa mergi cu ea mai turat ca sa-l usuci

    Comment


    • #3
      turbina nu cred ca nu am gasit ulei...injector posibil dar albastru???si atat de mult?asta la relanti.

      Comment


      • #4
        Eu spun sa dai chiulasa jos ca sigur au lovit supapele in capul pistoanelor si s-au indoit un pic desi ar trebui sa nu mearga bine dar motoarele noi iti fac fel de fel de surprize pana nu desfaci nu stii.

        Turbina daca o dadea pe ulei se tura singura de nebuna de nu o mai opreai iar la injector scotea negru sau tot asa se tura singura de nebuna.

        Oricum cel mai bine pui pe tester masina si vezi acolo da s-ar putea sa fie o problema pe la chiulasa.
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #5
          Arde ulei.Acum trebuie vazut pe unde iti ajunge uleiul in camera de ardere...semeringurile uzate de la supape, mai sunt ghidajele supapelor,segmenti uzati...

          Comment


          • #6
            de segmenti nu se pune problema am 111000de km si daca era sa fie usati nu incepea asa dintr-o data.si eu tind sa cred tot spre chiuloasa.acum sa vad maine cand pun testeru ce zice.azi nu am reusit sa il pun.e naspa ca trebuie sa vina la mine sa il puna ca nu pot sa ma deplasez cu masina

            Comment


            • #7
              posibil a sarit distributia..de la punct.

              fa i si o doagnoza.
              Last edited by barna marius; 18 November 2010, 20:42. Reason: Automerged Doublepost

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google