baieti problema mea e urmatoarea.am un logan 1.5dci euro4 70 hp.acu 4zile la o plecare un pic fortata de pe loc sa aprins martoru la buji...in fine am ajuns la destinatie la circa 200metri dupa ce sa aprins si mi-am vazut de treaba in continuare.seara cand sa plec nu a vrut sa mai porneasca deloc....am dat la automat o groaza intr-un final a luat-o dar sa umplut curtea de fum albastru si mergea rau de tot si batea..a doua zi am luat la puricat si am zis ca e distributia.am desfacut si intradevar era sarita un dinte de la punct.cureaua sa intins si a sarit un dinte.tin sa mentionez ca nu avea decat 30000,bine a fost si daia mai ieftina cand am schimbat-o.am dat comanda am luat tot kitu powerGrip de GATES din cate stiu e un kit destul de bun.am montat-o am pus-o la punct.am pornit(a pornit destul de bine)nu mai bate merge frumos dar scoate fum albastru ca o RABA
.deci problema fumului nu am rezolvat-o.am zis ca o fi turbosuflanta,am desfacut furtunele mam uitat si nu ar fi ulei(bn prea putin dar e nu atat de mult incat sa zic ca nu mai functioneaza turbosuflanta)martorul de la buji nu sa stins(nici nu ma asteptam pentru ca trebuie pusa pe tester)acum astept pe cineva sa vina cu testeru sa il pun sa vad ce ar putea fi.ma gandesc ca ar fi debitmetrul de la turbo de acolo sa nu mai functioneze.acum ast sa vad ce zice testerul.Voi ce parere avetzi?ati mai patit ceva de genu?astept raspunsurile voastre.mersi frumos
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Comment