Ulei Dci 70 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pt dci 70cp cel mai bun, dupa mine, e elf evolution 5w40. si nu numai eu spun. multi spun ca e cel mai silentios chiar si la rece. asa este. incercati si veti vedea. daca folositi castrol edge , compania recomanda castrol edge simplu, nu diesel.
    introduceti "dacia" la "model search" si apoi selectati dci 50w. o sa vedeti recomandarea castrol.
    Last edited by B997NDL; 7 February 2012, 04:25.

    Comment


    • #32
      eu am 60000 km si numai cu 5w40 magnatec B4 si a pornit toata iarna si mai bine zis toate 4 iernile fff usor, este bateria din vara 2008 de cand am masina este un pic zgomotoasa la inceput pana trec 20-30 sec dupa care gata.nu am forjat motorul adik ajung la 150 km/h dar in timp nu sport in 10 secunde asta este stilul meu schimbat vitezele normal la 2300-2500t/min.numai motorina de calitate +aditiv special pentru apa,cristale de gheata si pentru a subtia motorina adik un fel de dizolvare a parafinei din motorina.aceasta este cea care la temperaturi scazute -20-30 grade chipurile congeleaza motorina.
      Am o intrebare de ce combustibilul pentru avioane nu se congeleaza si nu face cristale de gheata?folosesc acelasi aditiv.se numeste lichid I si rezista la temp ff scazute.din acesta folosesc si eu nu ma intrebati de unde procur ca nu am cum sa spun.
      Last edited by GR_SOLEA; 29 February 2012, 13:01.

      Comment


      • #33
        pt ca ala e kerosen nu motorina. e ca la lichidul de parbriz de vara sau cel pt -30

        Comment


        • #34
          Pentru clima din Romania, folositi 5W40. Producatorul ramane la atitudinea dvs. eu folosesc Aral 5W40. si sunt multumit.
          Loganu' regele taxiurilor.

          Comment


          • #35
            si nu ti-a papat din el? cati km ai facut pana acum cu aral 5w40?

            Comment


            • #36
              incercati si Motul 5w40 xcess si nu o sa fiti dezamagiti, am folosit elf 10w40 si castrol 5w40edge si nici unul nu se compara cu Motul pt. mine.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Loganistul View Post
                O care ar fi mai eficient 10w40 sau 5w40, Castrol Edge Tubo Diesel sau Magnatec Diesel
                Pentru dci 5w40 e recomandat. In momentul in care incepi sa ai consum de ulei din diverse motive (uzura turbina, segmenti samd) poti sa pui 10w40.

                Castrol e destul de polular ceea ce inseamna ca il poti gasi si contrafacut sau cu un pret in care se reflecta mult marketingul (vezi gama Edge).

                E o intreaga enciclopedie in spatele uleiurilor insa n-are rost sa-ti bati capul, pune un ulei bun (Castrol, Mobil, Elf, Valvoline etc) si da-i bataie.

                Comment


                • #38
                  eu sunt f multumit de elf evo 5w40. de ce sa pui 10w40 ?!

                  Comment


                  • #39
                    @ lascarica -daca iti papa ulei primul pas ar fi sa schimbi tipul de ulei. spre exemplu mie la aral 5w40 mi-a papat cel putin 700 ml in 13000 de km. l-am schimbat cu elf evolution 5w40 sxr. am bagat doar 4 litri, nivelul fiind undeva mai sus de jumatate. dupa cca 8000 km nivelul a ramas acelasi pe joja, motorul e mult mai silentios si mult mai economic din estimarile mele. cred ca raman in continuare pe elf, cel putin 3 schimburi in continuare. am devenit sceptic in privinta altor producatori de ulei desi nu neg ca acel aral ar fi putut fi unul contrafacut.

                    Comment


                    • #40
                      Eu in motor am pus Castrol Edge 0w30.

                      Comment


                      • #41
                        da e bun motul 5w40 x cess merg cu el de aporx 8000km fara probleme.acum voi pune mobil 0w40 turbo diesel pt ca va venii perioada rece(pana ajung pe la 11/12 000 km)cu motulul.elf 10w40 as pune doar vara sa fie mai gros.
                        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                        Comment


                        • #42
                          eu in principiu am pus elf 10w40 turbo diesel. am bagat in octombrie 2011 un ulei sintetic de la nor auto (era unpachet de schimb) si mi-a bulit turbina. (sint constient ca nu ala mi-o fi bulit-o dar am simtit de cind l-am bagat ca e altfelsi a accentuat uzura ei) apoi i-am pus iar elf si in mai mi-a cazut turbina. acum am schimbat-o si am trecut pe castrol edge 5w40. nu o sa mai schimb uleiul sa vad care e rezultatul. cred ca elf turbo diesel nu prea face bine la turbina. nu stiu cum e noul elf competition sau cum se cheama. masina mea nu pierde nici un x pe joja intre schimburi. cum e a doua zi de la schimb asa e si dupa 10000-12000 km. am presiune peste tot motorul curat dar uite ca am patit-o.

                          in motoarele turbodiesel nu bagati nici un fel de aditiv la ulei. nu face decit sa micsoreze diametrul foarte mic al orificiilor de ungere prezente peste tot in motor. (axa cu came, turbina, cuzineti etc). e de preferat unulei bun si fara scheme. am pus si eu aditiv pe la 60000 de km si mi-a parut rau. sint sigur ca de atunci a inceput turbina sa se uzeze.
                          Last edited by nicro; 11 July 2012, 09:54. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            iti garantez ca daca pui metabond nu ai probleme.tu esti un caz mai aparte.stiu baiat cu 300.000 km dci 85 cp fara probleme la injectie sau turbo de la primul schimb merge cu elf 10w40.
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • #44
                              eu va recomand cu toata convingerea, elf evo 5w40. acum pe caldurile astea se comporta excelent. ieri, cand fierbea aerul, m-am trezit de vreo 3 ori ca aveam 3000-3500 de ture fara sa-mi dau seama. am vazut pe ceas ca in rest nu poti auzi diferenta. ziceam ca am max 2500. e super. nu stiu de ce tot cautati ulei turbo diesel. ala e preponderent pt cele cu filtru de particule.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by nicro View Post
                                cum e a doua zi de la schimb asa e si dupa 10000-12000 km.
                                mai taie din ele.
                                dupa cateva sute de km e deja pacura uleiul. nici la benzinare nu se pastreaza culoarea..... ce sa mai zicem despre diesel.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google