If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut , am si eu o problema la loganul meu 1.5 dci . In mers imi sar furtunasele de retur de pe diuza de injector , dar dupa ce se incalzeste motorul .
Care ar putea fi problema? Se poate sa fie returul infundat de la furtunasele vechi care se rod pe interior??
Salut , am si eu o problema la loganul meu 1.5 dci . In mers imi sar furtunasele de retur de pe diuza de injector , dar dupa ce se incalzeste motorul .
Care ar putea fi problema? Se poate sa fie returul infundat de la furtunasele vechi care se rod pe interior??
Incearca sa inlocuiesti furtunasele.Este posibil sa se fi invechit cauciucul
filtrul de verificat sau poate fii si de la injectoare am avut la remediat si asa ceva
erau de vina inj. aveau debitul mare de tot pe retur din cauza uzuri
cati km are auto?
si de uzat furtunele prea putin probabil am avut masini cu multi km si nu exista sa ceva
Last edited by db-75-mai; 15 February 2011, 21:10.
Reason: Automerged Doublepost
probabil din cauza presiunii prea mari pe acel furtun. nu cred ca doar un debit mare pe retur sa faca sa sara furtunu, cat de mare sa fie inseamna ca toata presiunea o da pe retur si si in cilindru u mai ajunge nimic. cred ca e opturat/strangulat furtunu sau pe traseu si acolo a gasit un punct slab si il da afara. deaia se intampla cu motoru cald pentru ca e nevoie de timp pana se acumuleaza presiune in sistem.
sti la ce presiune lucreaza in rampa de la inj,?? se ajunge si la 1400 de bari !!!!
ia zii daca scapa pe retur sare furtunu? a
si de aceea masina are calc si el citeste temperatura la aer la apa debitul la aer si multe altela atunci cand este rece nu merge in performantele maxime asta spune si producatorul
Last edited by db-75-mai; 17 February 2011, 17:45.
Reason: Automerged Doublepost
am patit si eu asa si era infundat teul (putin spus ca ala e teu)in care intra rampa de retur din pompa de inalte,zic eu cu ceva cauciuc uzat de la furtunase
Salut , am si eu o problema la loganul meu 1.5 dci . In mers imi sar furtunasele de retur de pe diuza de injector , dar dupa ce se incalzeste motorul .
Care ar putea fi problema? Se poate sa fie returul infundat de la furtunasele vechi care se rod pe interior??
Eu ma gandesc sa nu se formeze o presiune prea mare in rampa datorita nefunctionarii corecte a unuia sau mai multor injectoare. Incearca mai intai sa ii faci o diagnoza, este posibil sa ai probleme cu senzorul de pe rampa, insa nu sunt sigur. Daca diagnoza iese mergi si fa si testul de retur la fiecare injector,vezi ce valori iti da.
BRAVO RENE!!!
Da-mi voie totusi sa te completez:
pentru cine are dubii care e spilul cu cursul motorinei pe furtunasele de retur, bineinteles cind merge motorul, faceti urmatoarele:
*scoateti teava de retur din pompa si puneti-i un dop
*bagati un furtun din acela transparent(ca sa vada si ochii nostrii ) pe returul de la
pompa si ducet-l in rezervor, pe gura de alimentare
*SURPRIZE-SURPRIZE ! ! ! NU MAI CURG FURTUNASELE ! ! ! DE CE OARE? De la mii
de bari, injectoare stricate,sau ce are motorul rece cu fenomenul de ABSORBTIE?
Presiune mare volum mic.
Motorina iesita din pompa ar trebui sa circule liber fara sa fie oprita. Daca ar fi obturat returul pompei, undeva pe la filtru, atunci motorina de pe returul pompei si-ar gasi refularea pe la furtunasele de la injectoare, daca acestea mai sunt si obosite,atunci cind se incalzeste motorul ie singure.
Deci, treaba la filtru.
verifica returul injectoarelor, cel care intra in pompa (tubul venturi). in mod sigul acel orificiu care ar trebui sa preia returul injectoarelor este infundat. posibil este sa fie ceva in neregula si cu filtrul de motorina (pe el se afla o supapa termica ce permite trecerea motorinei catre rezervor dupa o anumita temperatura). incearca mai intii inlocuirea supapei de pe filtru cu una de pe un filtru inlocuit dar care a functionat normal, este varianta cea mai ieftina. daca fenomenul apare in continuare, porneste motorul cu returul injectoarelor debransat de la conducta pompei si vezi daca pe acea conducta subtire arunca motorina. daca nu arunca motorina, incearca sa desfinzi acel orificiu.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment