Originally posted by marryus_valy
View Post
Unde Ati Reconditionat Injectoare?
Collapse
X
-
Originally posted by marryus_valy View Postsal am facut si eu un test ddt2000 si in urma acestui test a iesit mai multe erori printre care si fuel rail compresion.stie cineva ce inseamna asta?
Eroarea asta poate sa fie data de mai multi factori: presiune scazuta in rampa datorita nefunctionalitatii corecte a injectoarelor, sau poate sa fie si regulatorul de presiune, insa aici ai mai multe posibilitati de a afla daca este sau nu imv'ul defect: ai fluctuatii la relanti, in sarcina masina se orpeste din senin pentru ca regulatorul are si rol de a regla presiune din pompa.
Mai intai mergi si fa testul de retur la injectoare si vezi exact cantitatea de motorina pe care o da fiecare in parte. Daca da prea mult combustibil atunci automat atunci este absolut normal ca imv'ul sa inregisreze ca fiind presiune scazuta, neavand posibilitatea de a regla presiunea.
Comment
-
Originally posted by mat View Posteu am doaua masini cu acest motor 1.5 dci un megane 2 si un logan meganu are 98.000 de km si au cazut injectoarele pe la 65.000 ... le-am reconditionat singur si acum merge ff bine .. la logan am 71.000 km si dimineata porneste cam greu trebuie sa le schimb si la logan.
le repar singur nu e mare filozofie e doar vorba de indemanare si de rabdare... ma costa 150 ron pe bucata....
toate pica nu duc mult dci-urile cam 70.000 e viata lor
se schimba doar supapa de retur nu e nevoie sa schimbati tot injectorul
b-53-spd .. nu cred ca afecteaza injectoarele .. dimpotriva eu zic ca le face bine mai ales ca unge si previne uzura supapei de retur din injectoare i.... asta daca folosesti ulei in 2 Timpi ... alte uleiuri sunt si eu de acord ca afecteaza
Comment
-
paul gabriel
nu ai niciun injector ars. asta ar insemna sa ai bulit calculatorul, deoarece fiecare injector este alimentat direct si individual de calculator.
e vrajeala de mecanic sa-ti i-a banii
du-te la altcineva si zi-i sa ti le curete, ca sa vezi daca ai vre-o rotita blocata.
daca da atunci pompa baga pilitura
iti explic si cu asta cum sa faci, dar vf injectoarele mai intii. e mai simpu si relevant
Comment
-
Originally posted by meggeo82 View Postpaul gabriel
nu ai niciun injector ars. asta ar insemna sa ai bulit calculatorul, deoarece fiecare injector este alimentat direct si individual de calculator.
e vrajeala de mecanic sa-ti i-a banii
du-te la altcineva si zi-i sa ti le curete, ca sa vezi daca ai vre-o rotita blocata.
daca da atunci pompa baga pilitura
iti explic si cu asta cum sa faci, dar vf injectoarele mai intii. e mai simpu si relevant
Comment
-
Din pacate rpin zona clujului nu cunosc pe nimeni cu reconditionarea injectoarelor. Insa mai ai si varianta curieratului rapid, daca doresti poti sa mi le trimiti mie, ti le fac si ti le trimit a doua zi impreuna cu certificatul de garantie si tot ce trebuie.
Comment
Comment