e cat de cat nasoala treaba cu IMV-ul, se pot duce multe de la el inclusiv injectoare si pompa.Daca nu a-ti observat...testul de injectoare trebuie facut fara IMV cuplat ca pompa sa dea presiunea maxima in injectoare si atunci se vede care si cum sunt moarte si ce presiune dezvolta pompa.ACest IMV are rolul de a regla presiunea in pompa in functie de temperatura si masa motorinei plus multe alte chestii.El da comanda pompei de a da sau nu mai multa presiune...daca el se defecteaza si ramane pe deschis e cam urat ca pompa va da presiune maxima incontinuu daca ramane inchis nu porneste .Eu am facut mai mutle experimente cu el,am avut vreo 10 bucati si am facut si pe masina mea sa vad intai cum sta treaba...asa ca...daca mai e ceva va pot sta la dispozitie cu intrebari in limita a cat ma pricep eu. bafta si cine are garantie nu ii lasati asa...stati pe ei..eu am reusit sa schimb injectoarele pe garantie

Comment