mai am o curiozitate...la voi se auzea ,inainte sa schimbati imvul,un tzacanit mai puternic intre 1400 si 2000 de ture,un tzacanit de tachetzi?Precizez ca tzacanitul asta a inceput sa se auda de cand a inceput sa faca figuri imv-ul.....sa fie din cauza lui sau sa fie altceva??
Probleme La Relanti
Collapse
X
-
din cate aqm observat eu , tu schimbi vitezele cam repede si la turatie mica(sub 2500),asa ii face la loganul lu' un prieten si el tot ca tine schimba vitezele, poate sa fie oare un motiv? eu la al meu schimb intre2500si 3200, sper sa nu faca la fel. Apropo, de unde bagati motorina?cine stie poate este si din carburant, ca unii sau vaitat si de injectoare( duze schimbate).am auzit ca si carburantul + stilul de conducere duce la defectarea injectiei. nu ma luait in nume de rau daca am spus ceva gresit, vreau sa invat de la batrani. drum bun
Comment
-
acceasi problema am avuto si eu, am facut test de injectoare era picat 1 si inca unul era pe duca.le-am schimbat pastea 2 si dupa 1000k mi-au picat si celelalte 2.acum face lafel chiar si mai rau si luni ma duc sa le schimbe pe toate plus pompa de inalta ca de aici s-ar putea sa fie buba.
Comment
-
gata am schimbat regulatorul de presiune la iatsa campina..mashina merge ok,sa vad maine dimineatza cand o fi rece daca se mai aude ceva ca acuma fiind cald mergea super.....pretz total cu manopera si test injectoare 614 lei...daca sunte-ti din prahova va recomand acest service
Comment
Comment