e cat de cat nasoala treaba cu IMV-ul, se pot duce multe de la el inclusiv injectoare si pompa.Daca nu a-ti observat...testul de injectoare trebuie facut fara IMV cuplat ca pompa sa dea presiunea maxima in injectoare si atunci se vede care si cum sunt moarte si ce presiune dezvolta pompa.ACest IMV are rolul de a regla presiunea in pompa in functie de temperatura si masa motorinei plus multe alte chestii.El da comanda pompei de a da sau nu mai multa presiune...daca el se defecteaza si ramane pe deschis e cam urat ca pompa va da presiune maxima incontinuu daca ramane inchis nu porneste .Eu am facut mai mutle experimente cu el,am avut vreo 10 bucati si am facut si pe masina mea sa vad intai cum sta treaba...asa ca...daca mai e ceva va pot sta la dispozitie cu intrebari in limita a cat ma pricep eu. bafta si cine are garantie nu ii lasati asa...stati pe ei..eu am reusit sa schimb injectoarele pe garantie
Probleme La Relanti
Collapse
X
-
tot asa face
daca-i dau cu apa fierbinte nu mai face , ideea e ca trebe sa strang bani de un regulator nou si end of story .
Originally posted by X@by View PostCred ca ai vrut sa postezi altundeva cu egr-ul nu?
In legatura cu regulatorul, azi am fost in service si o pus testerul pe masina. Concluzie: regulatorul de presiune defect. Au facut comanda la pitesti si trebuie sa astept sa vina piesa. Vestea buna e ca se face prin garantie ca altfel nu aveam bani sa-l repar.''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)
Comment
-
Si eu tind sa cred ca am probleme cu IMV-ul dar am observat un lucru ciudat, daca misc de furtunele de la filtru de motorina pentru o perioada de timp nu mai apar acele trepidatii, cel putin parca nu is asa de puternice. Cer o parere a colegilor de forum, sa schimb filtrul de motorina?( posibil sa fie defect? Deoarece acele trepidatii parca au aparut dupa ce am schimbat filtrul de motorina) sau sa schimb direct IMV-ul?
Comment
-
-
Stiu asta. Si la mine l-a detectat cu clipul. Puytzu07 a zis ca testul injectoarelor se face cu imv-ul demontat. Eu la el am zis ca in service se face fara demontarea lui. daca il demontezi cum mai pornesti masina? Deci eu partea aia nu cred.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
testul cu eprubetele e pentru injectoare n-are nici o treaba una cu alta.
innainte sa cumpar un regulator nou o sa-l dau jos pe asta sa-l bag la o curatare si sa=l suflu si daca si atunci nu mere iau unu nou , oricum nu mai repede de 1 luna .Last edited by MariusTm29; 8 March 2011, 17:32.''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)
Comment
-
Originally posted by X@by View PostStiu asta. Si la mine l-a detectat cu clipul. Puytzu07 a zis ca testul injectoarelor se face cu imv-ul demontat. Eu la el am zis ca in service se face fara demontarea lui. daca il demontezi cum mai pornesti masina? Deci eu partea aia nu cred.
Comment
-
Problema ta am discutat-o cu colegul meu care se ocupa de tester i-am spus problema si sigur este din cauza injectoarelor.
Tu cum mi-ai spus ca le-ai reparat ele au cedat din nou.
Dar pentru o certitudine o sa facem doua teste s-ar putea chiar sambata asta sa vedem te sus daca vine colegul meu sambata.sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL
Comment
Comment