da dar fac legatura acuma ca si specialistu asta unde am fost azi s-a contrazis deoarece in prima faza mi-a zis ca nu crede ca e vreun injector ca daca ar fi vreo supapa ar pierde presiune peste noapte si-ar porni dimineata greu ori chestia asta e exclusa din start fie -20 grade fie + 20 porneste la sfert de cheie luandu-ma cu vorba cu el acum imi dau seama de situatie Ș)) el oricum mi-a spus sa fac o operatiune complicata in sensul sa golesc rezervorul si sa-l sterg innainte de-a schimba filtrul de motorina , totusi masina face asa de ceva vreme si-am facut 3 plinuri pana acuma si apa aia nu mai pleaca din rezervor ? daca chiar e apa .
Probleme La Relanti
Collapse
X
-
men nu este nici din egr si de unde sti marius tim ca ai 20mii ai loato de noua sau sh eu zic ca este o problema de soft de aceea cei din service mai faceu cite un update la soft
si daca tiar pleca apa ce crezi ca ar fii bine asta nu este soluti a solutia era purjarea filtrului dar se vede ce specialist a fost tipu mai are de invatat
Comment
-
db-75-mai , da man am masina de noua doar nu m-as mintii singur , referitor la apa si la filtru , care-i principiu la filtrele astea daca stie careva ele retin efectiv apa si nu-i da drumu spre pompa de injectie sub nici o forma ? ca nu vad de unde raspunsu mecanicului la care am fost ca degeaba am facut 3 plinuri ca tot nu rezolv nimic . adica totusi in decursul unui an din ce se stie pe la noi toata motorina are apa daca filtru ala tot cumuleaza unde o elimina in final ? ai da retur innapoi prin rezervor ? ma indoiesc sa fie asa inteligent .''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)
Comment
-
filtru pastreaza apa...bine acum daca ai filtru de origine are pori de 2 microni si prin aia nu trece apa ramane tot in filtru si cand o sa il dai jos si o sal desfaci sa pui motorina din el intr-un borcan sa vezi ce ai pe acolo...apa,pilitura...mizerie...atunci vezi ce si cum.
Comment
Comment