De curand la ultima revizie am observat ca la fitru de motorina senzorul de apa era rupt filetul, dupa ce am inlocuit filtrul de motorina nu am mai avut cum sa montez si acel senzor pe care l-am lasat mufat si pus intr-o punga legat langa filtru, intrebarea mea este.Daca scot acel fitru din mufa oare imi apare eroare in CB sau se aprinde becul in bord?
Senzorul De Apa De La Fitru De Motorina Rupt
Collapse
X
-
Eu am probleme cu acea garnitura de la senzor(simering) este ciupita si prind aer pe conducte.
Varianta la problema ta este sa iei un filtru care sa nu fie prevazut cu locas pentru senzor si senzorul sa-l conectezi la mufe si sa-l izolezi asa bine incat sa nu intre apa.
Eu daca nu gasesc simering(garnitura) sau senzor cu totu am sa fac asa cum ti-am recomandat
Comment
-
Originally posted by nmdsrl View PostEu am probleme cu acea garnitura de la senzor(simering) este ciupita si prind aer pe conducte.
Varianta la problema ta este sa iei un filtru care sa nu fie prevazut cu locas pentru senzor si senzorul sa-l conectezi la mufe si sa-l izolezi asa bine incat sa nu intre apa.
Eu daca nu gasesc simering(garnitura) sau senzor cu totu am sa fac asa cum ti-am recomandat
Comment
-
-
daca debransezi senzorul fara a avea contact pus sau motor pornit nu se inregistreaza nici o eroare in unitatea electronica. daca lasi senzorul nebransat electric se va aprinde martorul de prezenta apa in motorina si unitatea electronica va inregistra eroarea respectiva. solutia este sa inlocuiesti acel senzor, chiar daca este destul de scump.
Comment
-
Nu are ce sa se intample, doar ca ecu nu o sa mai sesizeze cand e ceva in in filtru de motorina exista apa. Probabil ca cel de la care ai luat masina, a anulat senzorul si din calculatorul de injectie si probabil de aceea nu ti'a aparut nimic pe bord. Insa de principiu nu e nimic grav.
Comment
Comment