Schimbare motor 1.5 diesel cu 1.4 benzina....se poate?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    prin iarna un motor nou cel putin la reprezentanta din buzau dci de 65 cp costa undeva la 1500 euro nou . asta ca sa-ti faci o idee .

    Comment


    • #17
      vii in bucuresti si se rezolva toata treaba..cand te hotarasti spui si facem pretul total

      Comment


      • #18
        cos_min_i,am sunat la nr de telefon pe care mi l-ai dat de la colaboratorul tau,omul schimba doar turbo,pompe de apa,distributii,etc...nu te mai pronunta daca nu ai o solutie clara!

        Comment


        • #19
          cum a fost verificata turbina? stiu de ceva cazuri unde parea ca turbo functiona ok, dar scapa ulei pe la lagare si-l ardea.

          pt inceput, cred ca ar merge bagat un ulei 15w40. e mai vascos si ar fi indicat pt varsta motorului.
          internal combustionizer

          Comment


          • #20
            Originally posted by marian_sb View Post
            buna!am un logan 1.5 dci,220.000km,s-a dat urat de tot la ulei,turbo este ok,nu curge pe la nici un semering si am ajuns la concluzia ca efectiv il arde si il scoate pe evacuare.vreau sa ii schimb motorul cu 1.4 benzina.v-as ruga daca a mai facut cineva asa ceva,iar pe langa motor,cutie,ambreiaj,planetare care ar trebui sa le cumpar...ce modificari mai trebuiesc facute?stie cineva?
            la 220.000 km parerea mea e ca nu mai merita sa bagi bani sa faci motorul ala,mai bine cauti un clio cu 2 usi cu nr de franta cu vreo 120000 km dai 1400 euro pe el iei motorul si restul mai vinzi ce mai poti de pe el si ajungi mai bine.eu am luat logan cu 171000 km,am segmentat motorul,turbina,distributie role....am bagat peste 2000 e in el si acum vad ca e varza iar,nu porneste,injectoare cred,imi vine sa dau in pom cu el.

            Comment


            • #21
              Turbina a fost verificata la reprezentanta dacia la un prieten,mi-a spus ca nu are joc la ax si este ok.M-am gandit si eu la faza cu pomul ca am si casco pe el...poate ii dau drumul;)

              Comment


              • #22
                Cauta pe net motoare sh, imposibil sa nu gasesti, macar la nivel de informatie, suna si afla pretul.
                Cred ca la 700-1000 Euro se gasesc dizaluri in toate mintile.
                Mai ales daca presupunem ca injectoare, turbina nu-ti trebuie.
                Numai motorul chel.

                Un prieten si-a luat 1.5 dci (de pe un clio) cu 500 Euro cu 151000 km rulati, fara injectoare si turbina.
                Cu oaresce ajustari pe partea electrica (si la filtru de ulei o mica adaptare, nu stiu exact ce) motorul merge foarte bine, pus pe Logan, vazut cu ochii mei.

                Comment


                • #23
                  Gasesc motoare sh sunt destule pe net,majoritatea spun ca au doar 40.000 km,dar nimeni nu ofera garantie,daca schimbi injectoarele de pe unul pe altul am inteles ca pot aparea probleme,poate in final o vand ca m-am cam saturat de ea,dar totusi ma gandeam sa incerc un tratament pt motor si eventual pana una alta sa bag un ulei 15 w 40....ce parere aveti?

                  Comment


                  • #24
                    Pai 15W40 poti sa bagi daca oricum ti-l consuma in draci.

                    Cu tratamentul de motor eu zic s-o lasi balta. Nu remediezi/repari absolut nimic, numai dai banii de pomana.

                    Comment


                    • #25
                      Iti dau si eu un sfat,numa R.A.R-U it ia in jur de 20 d mil pentru modificarea asta in caz ca ai v rea so faci sa il treci pe benzina, parerea mea zic sa iei alt motor de la dezmembrari din doua faci uni bun si iti raman si piese in caz de ceva.

                      Comment


                      • #26
                        Oricum nui chiar asa imposibil de schimbat cu un benzinar,la dezmembrari cand iei motorul il iei cu tot cu cutie si planetare si tot ce trebuie pe el toata electronica ecu altelnator etc,mai trebuie pompa care oricum e destul de ieftina si un electrician autO.
                        Motor plus cutie plus planetare plus pompa 500 600e
                        Instalatia electrica manopera la electrician si la mecanic 200e
                        Si cu motorul tau planetare pompa inalta joasa turbina injectoare si ce mai ai tu bun pe acolo dezmembrezi si recuperezi destui bani,cu omologatu e mai nasol,eu unu am 3 dci-uri trase maxim, si-au facut banii, cand o sa cada motorul nici nu-mi bat capul sa-l refac ca dupa o sa cada ba pompa de inalta ba turbina ba injectoare, asa ca o sa-l trec pe benzina.

                        Comment


                        • #27
                          nu e mai ieftin s-o vinzi si sa cumperi un 1.4 sh?

                          Comment


                          • #28
                            Daca motorul merge brici si tot consuma ulei, foarte posibil sa fie de la garniturile de la supape si nu de la segmenti.

                            La o adica cu 700-800 Euro gasesti un alt 1.5dci in stare bune buna, turbina nu-ti trebuie, mai scurtezi niste bani).

                            Nu e varianta buna sa pui 1.4 mpi, trecerea va fi dezamagitoare, mai ales daca pastrezi raportele de dizal, dupa ce ca 1.4 e lesinat, il omori absolut cu totul cu rapoartele de pe dizal.

                            Comment


                            • #29
                              din cate citesc eu tu vrei sa schimbi un motor care inca nu stii de ce mananca ulei , cum ti-a mai zis si cineva de aici mai intai afla cauza , probabil trebuie sa faci o segmentare sau sa schimbi niste semeringuri in fine si eu cred ca odata desfacut un motor nu mai e la fel dar macar vezi ce are care e problema cu el trage linie la costuri si vezi ce e mai avantajos , intradevar foarte problematice motoarele dci dar eu nu m-as intoarce la motorizarile pe benzina de la logan mai ales 1.4
                              Last edited by edee; 12 August 2012, 12:10.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Octavian View Post
                                Daca motorul merge brici si tot consuma ulei, foarte posibil sa fie de la garniturile de la supape si nu de la segmenti.

                                La o adica cu 700-800 Euro gasesti un alt 1.5dci in stare bune buna, turbina nu-ti trebuie, mai scurtezi niste bani).

                                Nu e varianta buna sa pui 1.4 mpi, trecerea va fi dezamagitoare, mai ales daca pastrezi raportele de dizal, dupa ce ca 1.4 e lesinat, il omori absolut cu totul cu rapoartele de pe dizal.
                                Nu sunt de acord cu Octavian. Trecerea la mpi nu e deloc dezamagitoare. Cu 1.4mpi vei avea sprintul mult mai bun, viteza maxima mai mare, urcarea in viteze mult mai buna, sunetul la interior si exterior mult mai redus, insa consumul va creste cu 1-1.5L/100. Cine stie sa conduca un mpi, nu poate spune ca e lesinat in comparatie cu 1.5dCi, in special cu cel de 70cp din thread. Am condus ambele motorizari, si nu sunt interesat sa conduc un dci doar pentru ca pot sa mentin constant o anumita treapta de viteza, mpi-ul iti da acel sprint, in depasiri sau la nevoie, pe care doar benzinarele ti-l ofera.
                                Last edited by dantis; 12 August 2012, 15:39.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google