Hai sa fim serioso Dantis ce sprint ai tu cu 1.4 mpi,pai dci de 70 cp are cuplu de 160nm,chiar si mai mare decat motorul de 16v de 105cp.avantajul la dci asta este cuplu ridicat si consum scazut.
Apropo un motor chel dci niciodata no sa coste 700 800 euro, e mult,plus vrajeala asta ca are 40 de mi,i motoru cel mai bine ascultat,probat inainte de a fi cumparat dac este posibil,multe parcuri chiar ofera asta pentru convingere maxima a clientului,cat despre turbina e corect se poate merge si fara,doar ca o sa fie mai puturoasa,avantajul ca mai elimini de pe motor o gramada de conducte,intercooler,dar dupa cum am mai spus daca ar fi sa se puna problema sa umblu in motor si sa cheltui cu el j de mii de lei si dupa sa-mi cada ba turbina ba pompa ba injectoare mai bine trec pe benzina,si tot ce-mi ramane bun de pe dci vand,si nu sunt ieftine deloc gen turbina, intercooler,injectoare pompa inalte si multe altele.Probabil pentru cineva care nu cunoaste mecanica i se pare un lucru sf.sii dau dreptate ca oricum este ceva treaba dar zic eu ca iesi mai bine ca nu mai stai cu stres dupa.Eu fac foarte multi km pe an in jur de 50 70 de mii si-mi trebuie o masina care sa nu ma lase cu curu in balta mai mereu,un mpi duce mult si 400 500 mii km.
Eu am dci cu 250 de mii nici o problema de nici o culoare pana acum,cand o sa-mi pice de tot o sa va anunt ce si cum daca se merita trecerea pe mpi,si daca da o sa detaliez tot ce si cum am facut.
Octavian,masina intradevar va fi mai puturoasa cu cv de dci,dar daca faci transplantul faci cu tot cu cutia de mpi,ar merge si cu cutia de dci cu o resoftare o sa ai cuplu bun la turatie de sub 2ooorpm.
Apropo un motor chel dci niciodata no sa coste 700 800 euro, e mult,plus vrajeala asta ca are 40 de mi,i motoru cel mai bine ascultat,probat inainte de a fi cumparat dac este posibil,multe parcuri chiar ofera asta pentru convingere maxima a clientului,cat despre turbina e corect se poate merge si fara,doar ca o sa fie mai puturoasa,avantajul ca mai elimini de pe motor o gramada de conducte,intercooler,dar dupa cum am mai spus daca ar fi sa se puna problema sa umblu in motor si sa cheltui cu el j de mii de lei si dupa sa-mi cada ba turbina ba pompa ba injectoare mai bine trec pe benzina,si tot ce-mi ramane bun de pe dci vand,si nu sunt ieftine deloc gen turbina, intercooler,injectoare pompa inalte si multe altele.Probabil pentru cineva care nu cunoaste mecanica i se pare un lucru sf.sii dau dreptate ca oricum este ceva treaba dar zic eu ca iesi mai bine ca nu mai stai cu stres dupa.Eu fac foarte multi km pe an in jur de 50 70 de mii si-mi trebuie o masina care sa nu ma lase cu curu in balta mai mereu,un mpi duce mult si 400 500 mii km.
Eu am dci cu 250 de mii nici o problema de nici o culoare pana acum,cand o sa-mi pice de tot o sa va anunt ce si cum daca se merita trecerea pe mpi,si daca da o sa detaliez tot ce si cum am facut.
Octavian,masina intradevar va fi mai puturoasa cu cv de dci,dar daca faci transplantul faci cu tot cu cutia de mpi,ar merge si cu cutia de dci cu o resoftare o sa ai cuplu bun la turatie de sub 2ooorpm.
Comment