Salut! Tovarasi am si eu o problema, si nu stiu , poate v-ati mai intalnit vreunu cu ea. Am un logan 1.5dci si are momentele lui... adica... cand vrea el imi porneste la prima cheie normal, iar in alte zile imi porneste si la a 5-a cheie... Ce mama naibii are mai... Am zis sa strang niste bani si sa-i fac o diagnoza sa o pun pe un tester ceva ... Voi ce ziceti ?
Pornire Grea La Dci
Collapse
X
-
-
nu-ti imagina ca pilitura e ca un nisip cernut. din contra,e mult mult mai fina. intr-un pet, privit spre soare, se vede ca niste particule aurii, si da efectul de sidef. dar in mom cind pui magnetul pe pet, se stringe ca un praf negru, si atunci lucrurile sunt cit se poate de clare.
pe returul de la pompa, e de ajuns si o jumatate de litru sa iei ca proba. daca baga pilitura, se vede la orice cantitate.
la un volum mai mare de motorina e mai expresiva situatia, fiind o cantitate mai mare de pilitura.
in sute de ore de functionare juma' de rezervor sa fie numai pilitura.
ne-am imbogatii numai din vinzarea fierului din rezervor(generat de o amarita de pompa de citeva kilograme)
Comment
-
Eu am exagerat cu ""juma' de rezervor" dar si ce zici tu mi se pare cam fortat. Nu cred ca intr-un litru de pe returul pompei aduni in mod vizibil pilitura, ar fi prea mult. Mai degraba sa purjezi filtrul de motorina sau te uiti in rezervor unde se aduna in timp.
Comment
-
Eu unul sincer m-am satura. t sa tot schimb filtre,para amorsare,bagata pe tester si nimic. Daca nu o pornesc cel putin odata in 24 de ore am nevoie de varianta suna un prieten sa vina cu "lumina'. Ce ma enerveaza este ca dupa ce o pornesc nu mai are nici pe dracu o ia la sfert. Azi am vrut sa ma urc cu picioarele pe capota. La ora 5:30 am ajuns la munca la ora 13:00 am terminat programu si cand sa plec acasa booooommm nu a pornit deloc i-am dat pana am omorat bateria.M-am dus am luat duba am bagat cablurile de curent si in 4 min a fost pornita.Sa ma urc cu picioarele pe capota sau nu?
Comment
-
e nasol cand nu-i prea dai de cap. zic si eu... vezi si senzorul de pe volanta. poate, poate... (in caz ca nu-i de la aer pe conducte, injectoare etc.)
asa patisem si eu, sa nu porneasca si nimic pe tester. ma apucasem sa schimb ce-i mai ieftin cu gandul ca poate o s-o rezolv pana sa ajung la pompa de benzina sau altele mai scumpe. am rezolvat-o cu senzorul ala (in cazul meu, motor pe benzina. de diesel am scapat din cauza spanului)internal combustionizer
Comment
-
Bule de aer pe conducte nu am vazut,senzor volanta schimbat,injectoarele si pompa merg in parametrii normali! Bateria cred ca e varza cred ca nu prea mai tine curentul, de ex daca ultima oara o pornesc le la ora 15-16 si nu o mai pornesc pana a doua zii dimineata invarte putin mai greu si mult mai mult. O sa schimb si bateria cand o sa am parale, cred ca am rupto cu subwooferu'! Este posibil sa fie para aia devina si sa se dezamorsese pompa? Dupa oprire pompa trebuie sa mentina o anumita presiune pe circuit? Ma enerveaza ca dupa ce o pornesc,o opresc si cand ii dau cheie iar o ia la sfer'.
Comment
Comment