Pornire Grea La Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Grea La Dci

    Salut baieti.am si eu o problema cu dci meu...invarte mai mult la pornire cand sta mai mult timp nepornit...si aici ma refer dupa o zi pe alta...cateodata ii mai amorsez pompa si o ia un pic mai rpd....dar dupa ce lam pornit si il las o juma de ora porneste normal...nu mai am probleme....mai imi invarte mult si cand tin masina in rampa.vreau sa stiu daca a mai patit cineva asa si cum sa remediat problema???


    P.S.:vreau sa mentionez ca iam reconditiona injectoarele acu 15000 de km si iam schimbat si pompa de injectie.

  • #2
    Din ce spui ai probleme cu aerul pe instalatie. Verifica sa fie etans turul si returul de la filtrul de motorina, apoi pentru orice eventualitate pune o supapa unisens inainte de para de amorsare.

    Comment


    • #3
      am verificat toate mufele alea ca am schimbat filtru...am pus si supapa unises inainte de para aia....problema e ca motorina intra sticla in filtru si la iesire din filtru iese spuma...cu aer in ea.......

      Comment


      • #4
        daca nu-s oringurile de la mufele de pe furtune, atunci e filtrul bulit. chiar daca e original, poti sa prinzi unul cu probleme. patisem si eu la fel cu unul original si dupa nici 7000 km incepuse sa improaste cu motorina pe la supapa de retur din cap (sau ce supapa era aia).
        internal combustionizer

        Comment


        • #5
          Sincer nici nu stiu ce sa ii mai fac...ca si asa am bagat la bani in ea acu in primavara cand ma lasat injectoarele....

          Comment


          • #6
            Si eu am patit-o cu filtru, l-am schimbat, au disparut si bulele de aer. Inainte tot asa venea motorina cu spume.
            Last edited by 77sky; 30 June 2011, 07:17.

            Comment


            • #7
              si eu am avut senzatia asta, sa imi porneasca o lecuta mai greu, bateria e noua, injectoare schimbate acum 10.000 km si ma speriasem. Am scos returu de la injectoare insa nu arunca mai deloc motorina doar se prelingea putin de tot. asa ca am lasat-o balta, acum 1 saptamana mi s-a parut puturosenia de pornire, insa de 1 saptamana incoace porneste ceas si nu i-am facut nimica:|. Sa arunc maine o privire pe la filtru ca am obs ceva pata in zona unde parchez exact in dreptul filtrului, insa eram in masina si am plecat repede, ma uit maine atent pacolo.
              Last edited by RYCHY88; 30 June 2011, 00:32.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Din ce spui tu inseamna ca se dezamorseaza. Verifica conducta aceea care are para si inlocuieste-o.
                Last edited by 77sky; 30 June 2011, 07:16.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  Sincer nici nu stiu ce sa ii mai fac...ca si asa am bagat la bani in ea acu in primavara cand ma lasat injectoarele....
                  Si, acum in ce stadiu esti?

                  Comment


                  • #10
                    pai intr-o zi din lipsa de ocupatie la munca am ridicat mocheta ..ca sa ma uit la gura aia d vizitare sa vedem poate nu e vreo mufa bagata bne...si cand am ridiat mocheta si am tras cauciuc ala...surpriza...nu mai strange capacu ala bine si aveam motorina pe acolo...si am zis sa fac un fel de garnitura dintr-un cauciuc...ca am pe acasa...si sa bag acolo ca sa stranga bine

                    Comment


                    • #11
                      am decis sa postez tot aici ca e vb tot despre pornire grea....dimineata pe gerurile astea porneste greu rau de tot....uneori cand porneste imi ramane martoru la apa aprins...si treb sa o pornesc din nou....si azi in lipsa de ocupatie si ne avand chef sa invat ca sunt in sesiune))....am scos bujiile ca sa vad in ce stare sunt...si cand leam scos erau afumate in cap..plus ca 2 dintre ele d'abia leam dat afara....mia fost frica sa nu le rup acolo
                      Mentionez ca bujiile sunt cele originale de cand am luat masina si au 4 ani si 110000km.Si mai e o chestie....daca vreau sa ii pun contactu de mai multe ori sa tin pe bujie....a doua oara nu se mai aprinde deloc martoru ala la bujii.Ce sa aiba???

                      Atasez cateva poze sa vedeti si voi
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Bujiile trebuie verificate sa vezi daca sunt toate bune,daca sunt afumate nu e nici un fel de problema e ceva normal la diesel,referitor la martorul de bujii,si la mine tot asa face nu se aprinde imediat si adoua oara trebuie sa mai astept aproape un minut,insa eu nu am probleme cu pornirea.

                        Comment


                        • #13
                          am decis sa postez tot aici ca e vb tot despre pornire grea....dimineata pe gerurile astea porneste greu rau de tot....uneori cand porneste imi ramane martoru la apa aprins...si treb sa o pornesc din nou....
                          ai aer pe instalatie.
                          stima!

                          Comment


                          • #14
                            Am vazut eu niste bule de aer pe conducte...da nu stiu pe unde trage...ca asta vara am luat toata instalatia la "purificat"da nu am gasit nimic....

                            Comment


                            • #15
                              pe care portiune le-ai vazut?
                              intre para si filtru sau intre filtru si pompa?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google