Pornire Grea La Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    intre filtru si pompa...da e chestia ca de asta vara pana acu am schimbat 3filtre....ca am facut 30000km

    Comment


    • #17
      pune filtru delphi cumparat de la reprezentanta Dacia-Renault.
      verifica toate oringurile care se mufeaza in filtru.
      de cele mai multe ori problema e doar de la oringul senzorului de apa de la filtru.
      daca ai si senzor de apa, atunci scoate-l, curata bine totul acolo, si inlocieste-l, dar sa-l dai cu vasilina inainte de mufare.

      Comment


      • #18
        Si la a mea e la fel. Porneste greu de tot....invarte pana nu mai poate...
        Acum 2 ceasuri inainte sa vin acasa de la servici atat a invartit motorul pana a murit bateria. Sunat prieten-cabluri-curent-am ajuns acasa.
        Ma dispera si pe mine pornirea asta grea mai ales ca toate sunt in regula la masina mea (cel putin testerul asa zice). Acum fac carari la service sa-mi rezolve si mie cineva problema.
        La chestia asta cu aerul nici nu m-am gandit, nici cei de la service nu au sugerat in schimb trebuie sa recunosc ca nici nu am idee unde sa ma uit sa vanez bule de aer si nici nu am habar la masini, doar la ingrijit
        Seara frumoasa colegi.
        Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

        Comment


        • #19
          acu am facut alta boacana...am vrut sa scot returu la injector si cand am tras cu mana na iesit...si am luat patentu sa trag de el...si can a iesit sa ruot si T'u ala de la rampa de la injectoare

          Acu ast sa soseasca rampa aia...ca am comandat-o la dezmembrari
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Asa , fac toate,treci la benzina , moatoare de rahat !! te tin 100 de mii si dupaia bagi o caruta de bani in ele...
            http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

            Comment


            • #21
              poi sa stii ca mam gandit si chestia asta...da mie cam greu sa ma despart de ea

              Comment


              • #22
                Deci am tot citit pe forum despre regulatoru de presiune...rog pe cineva in cunostiinta de cauza sa ma lamureasca si pe mine cu regulatoru asta...se poate sa mi se dezamorseze pompa din cauza lui???...eu dupa ce o las nepornita mai mult timp gen 10-12ore se dezamorseaza pompa...poate sa aibe legatura cu rugulatoru ala????

                Comment


                • #23
                  NU are nici o treaba regulatorul de presiune cu dezamorsarea pompei. Trebuie verifcat traseul de la rezervor la filtrul de motrorina, si de la filtru la pompa. Daca ai filtru cu senzor pe el, de obicei trage aer pe la oringul de la senozo., sau eventual pe la imbinarile furtunaselor de la tur si retur, nu se mufeaza cum trebuie. Dimineata, incearca sa dai la para de amorsare vezi daca se intareste imediat.

                  Comment


                  • #24
                    Deci am tot citit pe forum despre regulatoru de presiune...rog pe cineva in cunostiinta de cauza sa ma lamureasca si pe mine cu regulatoru asta...se poate sa mi se dezamorseze pompa din cauza lui???...eu dupa ce o las nepornita mai mult timp gen 10-12ore se dezamorseaza pompa...poate sa aibe legatura cu rugulatoru ala????
                    la fel spun si eu: nu se dezamorseaza din cauza regulatorului.
                    in schimb,probabil dezamorsarea pe care o constati, e in para. cu toate astea, masina ar trebui sa-ti porneasca normal, asta insemnind ca motorina care trece de la filtru la pompa nu vine cu impuritati, si astfel supapa cu pastila din pompa nu se ancraseaza si tine presiune.cu motorina care ramine in pmpa si filtru, ar trebui sa-ti porneasca,in cel mai rau caz la o cheie mai lunga (aer), dar la prima cheie.

                    Comment


                    • #25
                      ea porneste...dar la o cheie mai lunga...din cauza aerului de pe conducte....

                      Comment


                      • #26
                        atunci daca ai tevile de tur transparente, vezi pe care segment de teava vine aer.pina in filtru sau dupa.de obicei se intimpla dupa filtru. daca e asa, atunci vezi ce scrie ady24.
                        daca e inainte de filtru, vf mufarea de la rezervor. desfa-le, sufla-le si vf oringurile sa nu fie stemuite.
                        suces!

                        Comment


                        • #27
                          O sa ma uit...da cand sa o mai incalzi afara ca acu cu geru asta mie ca plesneste vreo conducta d'aia cand trag de ea....

                          Comment


                          • #28
                            inseamna ca ai puteri telekinetice daca poti sa tragi de tevi cu privirea!!!
                            glumeam, scuze.
                            nu trebuie decit sa pornesti motorul si sa privesti tevile. nu ai de ce sa tragi de ele. eventual sa le dai cu o cirpa daca sint prea murdare,dar de tras de ele...in nici un caz.
                            spor la treaba!

                            Comment


                            • #29
                              Da e frig rau afara...nam chef de nimic pe canceru asta:|...sa se mai incalzeasca putin afara si atunci

                              Comment


                              • #30
                                Stie cineva unde pot face si eu un test de compresie in zona ploiesti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google