Curea Distributie Rupta ATENTIE LA PIESELE DE ORIGINE !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea Distributie Rupta ATENTIE LA PIESELE DE ORIGINE !

    Ca sa va zic si patzania mea este urmatoarea.... in urma cu 1 an am cumparat o distributie de pe net (originala ) cred.. vorba vine... detalii despre persoana la care le-am luat o sa pun mai incolo, dupa ce rezolv problema cu el.
    Dupa ce am folosit-o aprox 38.000 km s-a rupt nu era turata tare. undeva la 3000 de ture si viteza 70 km/h dar in fine s-a rupt sa auzit un fasait ca si un blow off si a murit dupaia motorul.

    Dauna se ridica undeva la 1100-1200 si asta inseamna

    Manopera pentru motor ~ 400 Ron
    Supape noi 8 buc - ~300 Ron (da toate supapele au fost indoite)
    Ax cu came + capacele noi - ~ 300 Ron ( da axul cu came a fost indoit si toate capacelele sparte)
    Manopera chiuloasa - ~ 200 Ron
    Garnitura chiuloasa - ~ 150 ROn

    Si masina inca nu ii terminata..
    Deci ideea mea ii in felul urmator mergeti intr-un service autorizat cand schimbati distributia nu ii de joaca cu ele mai ales la diesel.. pentru 300 de ron in plus aveti garantie 60.000 sau 4 ani si nu are rost ca nu se stie cand pica nacazul...

    Asta sa nu mai zic ca de 1 sapt in fiecare zi tot caut cate o piesa... 2 axuri cu came am schimbat si vreo 3 seturi de capacele(toate erau uzate peste masura care le-am avut + de asta nimeni nu vinde axul cu came separat, toata lumea le vinde doar cu tot cu chiuloasa. Deci feritiva de nacazuri
    Last edited by KeanuRev; 22 July 2011, 10:47.
    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
    Enter the Matrix

  • #2
    Salut.
    Nasol moment Keanu..........ce sa zic..............bine ca nu a fost mai rau...........desi din ce spui e destul de rau
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Chiar daca rezolvi problema cu vanzatorul, in sensul ca te poate despagubi cumva, ar fi bine sa spui cine e, totusi...
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #4
        1200 RON daca e pretul final este chiar destul de mic....La un DCI din Timisoara a costat in jur de 5000RON, s-a rupt cureaua la pornire....Cureaua se poate rupe si daca nu e montata corespunzator (prea stransa sau prea slaba), sau daca una dintre componentele pe care ruleaza se gripeaza (role, pompa apa....).
        Am schimbat saptamana asta distributia, am mers ca boul 126.630Km si 5 ani cu ea, DCi 65 cp, (credeam ca e schimbata la 57.000Km de fostul propietar, dar care paralel fiind cu Loganul, a facut reviziile in Belgia, iar cand am dat mail la service-ul respectiv mi-au raspuns ca nu mi-au schimbat distributia). Mecanicul din reprezentanta mi-a confirmat ca era cureaua de distributie cu care a iesit masina din fabrica (sigilii intacte, curea si role originale).
        M-a costat kitul de distributie 419 lei (original - cumparat din service-ul lor care e reprezentanta DACIA) plus 200 lei manopera. Total 619 lei, fara cureaua de accesorii. Deci nu e musai sa platesti cu 300 RON in plus ca sa dormi linistit, daca luam de net Kit original era 375 lei plus transportul cu plata ramburs 41.6 lei, iar manopera la un mecanic acasa era 100 Ron, fara nici o garantie la piesa sau lucrare. Diferenta: 619-375-41.6=202.4 RON. Chiar ca nu merita riscul.....
        Last edited by LoganPetre; 22 July 2011, 11:10.

        Comment


        • #5
          Si eu as fi curios cine este vanzatorul, urmeaza sa schimb distributia si parca nu prea imi vine.....
          Cam multe cazuri de curea rupta in ultima vreme!

          Comment


          • #6
            nasol moment keanu...sper sa rezolvi probleme cu vanzatorul..si sa ne spui si noua..poate ne ferim de el.toate bune
            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

            Comment


            • #7
              Originally posted by KeanuRev View Post
              Ax cu came + capacele noi - ~ 300 Ron ( da axul cu came a fost indoit si toate capacelele sparte)
              cu parere de rau pot sa`ti spun ca nu cureaua s-a rupt prima .Axul cu came in momentul in care se rupe cureaua nu mai are ce se invarta deci nu avea de ce sa se indoaie . Problema e de altundeva ,am intalnit`o la mai multe diesele, si probabil si l-a tine s-a gripat axul ,deci cauza nu pare a fi cureaua .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                daca nu deschideti bine ochii la cumpararea pieselor ...chinezariile de curele fie la benzinar,fie la diesel nu tin mai mult de 40 mii de km ...

                nici in service nu e sigura treaba

                Xp are dreptate ... axele nu aveau de ce sa se indoaie in momentul ruperii ,iar daca iti sarea 2,3 dinti observai

                Comment


                • #9
                  urat moment...doamne fereste-ma ca nu am bani nici sa trec strada

                  Comment


                  • #10
                    Intreb si eu (paralel fiind cu mecanica): daca pistonul loveste supapa, aceasta nu forteaza in culbutor si acel culbutor unde calca pe axul cu came nu face parghie intre axul cu came si prinderea culbutorului (ax sau surub, ce-o fi...)?

                    Comment


                    • #11
                      Petre, face parghie dar la 70 la ora parca prea mari au fost pagubele. Apropos: Pistoanele in ce mod se prezinta ? nu au suferit deloc de la intalnirea cu supapele? Pretul reparatiei e super mic tinand cont ca la dealer doar axa cu came e vreo 1800 lei parca. Eu zic ca socotelile cu vanzatorul sunt incheiate de mult , oricine ar fii el , de ce spun asta? Fiindca dacia da garantie 1 an sau 60.000 km deci si daca ai fii montat-o la dacia si aveai 1 an si o zi cand s-a rupt tot tu plateai reparatia , asta daca nu se invoca "exploatare necorespunzatoare" cum se plang si altii ca au patit. Asa ca ce nemultumiri si asteptari mai ai de la o piesa cumparata probabil fara factura , montata probabil tot fara factura si care a tinut deja 1 an si atat de multi km? Eu zic ca e greu de demonstrat acum adevarul , poate fii piesa , poate fii mecanicul , poate fii soferul sau poate fii alta piesa vinovata cum a zis si Cristi . Tine cont de aspectul asta, verifica cu grija tot, sa nu se rupa a doua oara. Spor la reparat!
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #12
                        @Cristi_Xp si eu asa stiu ca @petremoisanu deci... forta care a lovit pistonul in cap a indoit supapele si a impis in axul care s-a deformat binenteles ca nu ii o incovoietura extrem de mare ii aproape insesizabila dar este.. iar capacele s-au spart tot de la forta

                        @EUGEN2008 garantia nu ii de 4 ani sau 60.000 Km? din cate stiu eu...? In fine oricum se vedea pe curea ca era toata coapta deci nu era prea intinsa sau montaj necorespunzator sau stiu eu.. cureaua in sine toata era coapta... pistoanele is.. putin lovite in cap...

                        si 38.000 nu mi se par foarte multi km.. sa nu mai vorbim ca am cumparat si mai multe seturi de capete de bara tot de "origine" care dupa 14.000 au picat..
                        Last edited by KeanuRev; 22 July 2011, 23:00.
                        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                        Enter the Matrix

                        Comment


                        • #13
                          keanu spune ne si noua useri acestia sa ne ferim de ei...spor la reparat..
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • #14
                            nu tin partea nimanui dar o curea se poate rupe si daca e cumparata si montata in service autorizat, dar mai bine sa nu ai probleme

                            Comment


                            • #15
                              Pune o poza doua sa vedem cureaua sau ce a mai ramas din ea

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google