sistemul de injectie de la logan dci este de kkt ...si cand o spun multe guri inseamna ca ele chiar au dreptate! nu sunt cazuri izolate deja este o regula
Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp
Collapse
X
-
Originally posted by valli View Post@big_electro61, ai dreptate in ceea ce spui, deranjant este ca domnii de la renault au decis sa puna pe motoarele dci de pe logan un gunoi de sistem de injectie care se buleste imediat de cum da de motorina ''extraordinara'' de la noi din benzinarii (la care se mai adauga si motorina euro 5 care nu mai confera ungerea suficienta a pompei), daca au vazut ca este o problema la acest sistem de injectie oare de ce nu l-au schimbat cu ceva mai putin sensibil?
Nu spun ca e bine sa bagam ulei 2T in motorina, dar atunci producatorul sa ne recomande el un distribuitor de carburant de pe piata romaneasca, care sa garanteze ca nu ne mai bulim injectoarele cu pilitura produsa de pompa.
Comment
-
Originally posted by valli View PostUltima oara am alimentat cu motorina de la OMV, am fost plecat vreo 2 saptamani, masina a ramas acasa si au venit gerurile de -20, -25. La intoarcere nu a mai vrut sa porneasca.Last edited by FLORYN; 14 February 2012, 19:56., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Am reincercat sa-mi pornesc loganul dandu-i curent de la alta baterie, invarte dar nu vrea sa porneasca.
In timp ce dau la automat imi clipesc beculete in bord si se reseteaza si ceasul, semn ca bateria nu are atata putere pentru acesti consumatori.
Oare daca pun bateria la un redresor am sanse sa pornesc masina? sau singura sansa e o baterie noua? Interesant ca ochiul de la baterie e tot verde ca si cand ar fi bateria noua.
Ce sfaturi imi puteti da ca sa o pornesc odata ca m-am saturat sa ma tot rog de unu de altul sa-mi dea curet in incercarea disperata de a porni odata masina.
Comment
-
Originally posted by slim_daddy40 View Postsistemul de injectie de la logan dci este de kkt ...si cand o spun multe guri inseamna ca ele chiar au dreptate! nu sunt cazuri izolate deja este o regula
Comment
-
La Delphi este supapa de dozaj si e pusa pe partea de joasa. Regulatorul de presiune este pus pa partea de inalta. Intr-o zi la dealerul Skoda din Ploiesti au sosit 5 Skoda cu 1.6 TDI cu "nu porneste". Pe 1.6 TDI este pusa injectie Siemens Continental, exact ca pe 1.5 dci de 110 CP.
Si la mine in service a sosit un Fluence cu 1.5 dci de 110 CP, cu regulatorul de presiune blocat. Toate sistemele de injectie common rail sunt foarte sensibile la combustibil. Pe 1.2 TDI pus pe VW este injectie Delphi. Sunt cam 3 mari producatori de sisteme de injectie pentru marea majoritate a autoturismelor. BOSCH, Siemens-Continental si DELPHI. Sunt si sisteme Delphi ce echipeaza motoarele Mercedes.
Comment
-
Problema e partea de joasa nu aia de inalta, aia face spanul. La alte masini au pompa electrica de joasa ( deh noi de aia avem para sa amorsam ca nu avem), si alea se stica in draci dar nu baga span la injectoare.
Pe langa Faptul ca majoriltatea filtrelor de motorina filtreaza particule mai mari de 10 microni, desi pentru pompe cele mai abrazive particule sunt alea intre 5 si 10 microni. Ingineria este astfel facuta incat sa se puna o piesa care sigur va ceda, mai repede sau mai tarziu, in functie de cat de mult este ajutata de surplusul de apa din instalatie, provenita din condensul de pe peretii interiori ai rezervorului daca stai cu el mai mult gol decat plin cand este frig afara(meteahna romaneasca de a pune motorina de 30-50 de RON cat sa se stinga becu').
P.S. nu mai dati exemple de taximetristi ca daca si-au luat masini diesel si-au facut-o cu mana lor: cum sa iti iei diesel pentru mers in oras ?
Comment
-
Componentele din pompa de joasa sut facute din materiale diferite,cineva care a facut studiul materialelor ar putea sa ne dea un raspuns la ce temperaturi se dilata acele pise,mai sunt si filtre de motorina cu defect din fabricatie de origine reno,eu am patito de 2 ori din cauza filtrelor.
Comment
-
Simplu,am taiat carcasa metalica de la filtru de motorina dupa ce motorul nu a mai pornit,elementul filtrant era dezlipit de capac iar garnitura nu era la locul ei,motorina trecea nefiltrata la pompa,filtrul avea 6000km,dupa 60 000km aceiasi poveste,tot cu un filtru de origine 6000km, de aceea este pus filtru de motorina sa filtreze,daca este prost pica si mama sistemului de injectie,numai asa imi pot explica de ce unele merg peste 100k chiar si mai mult si altele pica la cateva zeci de mii.
Comment
-
Sintemul delphi nu are regulator de inalta presiune.La Delphi este supapa de dozaj si e pusa pe partea de joasa. Regulatorul de presiune este pus pa partea de inalta.
partea de inalta nu face parte din pompa de injectie, sau e pe linga?
slimm_daddy40 ai un like de l mn.
Comment
-
Supapa de dozaj - lucreaza pe circuitul de joasa presiune, functie de citirea facuta de senzorul de presiune; regulatorul de presiune,lucreaza direct pe circuitul de inalta presiune,functie de citirea facuta de senzorul de presiune. In final,rolul acestor doua componente este acelasi,modul de realizare a scopului fiind diferit.Este indicat a folosi denumirea corecta,plecind de la sistemul in care sunt folosite.
Comment
Comment