Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by zett View Post
    Spanul de la pompa se poate testa cu magnetul?
    Da, sigur insa mare atentie ca spanul poate sa fie de doua feluri: cel metalic produs de rulment si cele doua pastile, si de asemenea poate sa fie si nemetalic, de aluminiu produs de carcasa pompei.

    Comment


    • si de asemenea poate sa fie si nemetalic, de aluminiu produs de carcasa pompei.
      , in urma frecarii dintre ce, si carcasa?

      Comment


      • Originally posted by ady24 View Post
        Da, sigur insa mare atentie ca spanul poate sa fie de doua feluri: cel metalic produs de rulment si cele doua pastile, si de asemenea poate sa fie si nemetalic, de aluminiu produs de carcasa pompei.

        Eu unul chiar nu va mai inteleg deloc. De ce tot postati pe forumul asta numai prostii. Postati doar daca sunteti sigur de informatie, nu doar de dragul de a parea atotstiuitori. Ai desfacut vreodata vreo pompa Delphi? Cunosti principiul ei de functionare? Auzi "aluminiu produs de carcasa pompei". Poate ne luminezi tu , ca eu nu am auzit de asa ceva pana acum, chiar nu poate fi posibil asa ceva la acest tip de pompa.

        Comment


        • Probleme cu pornirea la rece am si eu. La 50.000 km nu cred ca ar fi injectoarele. Am fost la un service in Mihai Viteazu (langa Turda) care se ocupa cu reconditionat injectoare. Mi-au spus ca sunt toate 4 injectoarele bulite (poate ca nu e asa si vor doar sa scoat banii) . Din lipsa de fonduri aman reparatia, si ma gandesc sa mai incerc si in alta parte. Oare ar folosi la ceva o curatare la injectoare? ma gandesc ca din motorina s-ar putea depune ceva reziduri si ca valva nu ar mai inchide eficient injectorul. Ar mai fi alte piese care putea pica la km astia?

          Comment


          • Originally posted by adicata2003 View Post
            Eu unul chiar nu va mai inteleg deloc. De ce tot postati pe forumul asta numai prostii. Postati doar daca sunteti sigur de informatie, nu doar de dragul de a parea atotstiuitori. Ai desfacut vreodata vreo pompa Delphi? Cunosti principiul ei de functionare? Auzi "aluminiu produs de carcasa pompei". Poate ne luminezi tu , ca eu nu am auzit de asa ceva pana acum, chiar nu poate fi posibil asa ceva la acest tip de pompa.
            Daca nu ati intanlit asemena caz nu inseamna ca nu se poate. Va spun eu in mod sigur ca exista, si este mult mai periculos, ca zic asa fata de vestitul span. Am intanlit destule de astfel cazuri , asa ca va rog nu mai aruncati acuzatii aiurea, nefondate.

            Comment


            • Nu cred ca-i vorba de acuzatii! Dar,nici nu poti sa afirmi ca ar exista ceva,ce altii stiu dupa multa practica si experienta,ca nu exista.Dupa ce vei demonta si studia cauzele unor defectiuni la 40-50 de pompe(cel putin),vei vedea in alt mod problema.Nu dezarma...persevereaza!Invata sa pui problemele in discutie,elegant,cu diplomatie si vei avea numai de cistigat si de invatat...!
              Last edited by 77sky; 5 May 2012, 23:21.

              Comment


              • In sfarsit am facut si eu poza la senzorul schimbat,motivul pentru care nu pornea,simtomele le gasiti la inceputul topicului deschis chiar de mine.
                Attached Files

                Comment


                • Ciurry mie greu sa cred ca sau dus toate 4 injectoare odata,cam greu,mai incearca si in alta parte vezi ce zic.

                  Comment


                  • Originally posted by ciurry View Post
                    Probleme cu pornirea la rece am si eu. La 50.000 km nu cred ca ar fi injectoarele. Am fost la un service in Mihai Viteazu (langa Turda) care se ocupa cu reconditionat injectoare. Mi-au spus ca sunt toate 4 injectoarele bulite (poate ca nu e asa si vor doar sa scoat banii) . Din lipsa de fonduri aman reparatia, si ma gandesc sa mai incerc si in alta parte. Oare ar folosi la ceva o curatare la injectoare? ma gandesc ca din motorina s-ar putea depune ceva reziduri si ca valva nu ar mai inchide eficient injectorul. Ar mai fi alte piese care putea pica la km astia?
                    Putin probabil sa se fi dus chiar toate 4,exact cum spune si colegul nostru. Insa daca ar fi asa, ar trebuii vazuta in primul rand cauza, ca asa faci la infinit injectoare si nu termini niciodata. Ar trebuii luata putin motorina direct din pompa si vazut daca nu ai span. Dar la numarul asta de km putin probabil sa fie pompa devina insa trebuie verificata aceasta chestiune. In plus ai alimentat numai de la statii peco sau........... ??

                    Comment


                    • Adevaru e ca am mai bagat si din alta parte dar nu in cantitate mare. la 100 l peco, cam 20 din alta parte. Si alea 20 le lasam vreo 2 zile sa se decanteze, o treceam prin 2 filtre+ceva sita prin care cica nu trece apa, apoi in rezervor. Filtu de motorina tot de la reno, cam 150 lei. l-am schimbat de 3 ori pana acu. La o diagnoza ar putea sa-mi zica exact cauza si piesa defecta, sau si diagnoza da mai multe posibilitati?

                      Comment


                      • Da in mod normal ar trebuii sa dea orice defectiune, acum depinde cu ce se face diagnoza si foarte important cine si in ce mod interpreteaza erorile.

                        Comment


                        • Sa luam o situatie imaginara(in care motorul s-a oprit si nu porneste) -conducta de alimentare(tur) fisurata(por)-. Ce credeti ca va indica testerul la erori(probleme)...?

                          Comment


                          • Si al meu porneste mai greu la rece dar nu stiu ce ar trebui verificat. oare injectoarele?
                            Problemele nu exista! Noi le creem!

                            Comment


                            • Originally posted by big_electro61 View Post
                              Sa luam o situatie imaginara(in care motorul s-a oprit si nu porneste) -conducta de alimentare(tur) fisurata(por)-. Ce credeti ca va indica testerul la erori(probleme)...?
                              M'am exprimat eu gresit, se poate detecta orice defectiune electronica, vezi senzori, presiunea pompei si multe altele, nicidecum defectiune mecanica, gen piston topit, sau ce spuneti dumneavoastra mai sus.

                              Originally posted by colbert View Post
                              Si al meu porneste mai greu la rece dar nu stiu ce ar trebui verificat. oare injectoarele?
                              Da, in mod normal ar trebuii inceput cu un test de retur la injectoare, apoi mers la o diagnoza.
                              Last edited by ady24; 6 May 2012, 18:00. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • salut

                                am si eu o problema la un renault clio diesel.
                                am avut probleme cu presiunea in rampa ..si un mecanic mia dat cu ffff mult spray si de atunci scoate fum albastru si consuma ulei ...mentionez ca am schimbat turbina si simeringii de supape tachetii si axu cu came ..
                                ce pot sa-i fac? as vrea sa-mi raspunda adi_cata2003

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google