Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu dupa cca 1 an de lupta cu dci-urile astea , aproape ca imi dau seama imediat ce probleme au. Si crede-ma ca niciodata nu am dat gres.
    da? atunci spune totul despre bila cilindrica din parte electrica. ce e cu ea acolo, si cu se ocupa.
    sa nu ma injuri!

    Comment


    • ??????? Bila cilindrica????? Fi mai explicit, o poza poate!!

      Cred ca e vorba de supapa de dozaj de pe partea de joasa. Aceasta supapa regleaza debitul de motorina la intrarea in partea de inalta a pompei. Practic cu cat creste mai mult debitul cu atat presiunea debitata de pompa va fi mai mare. Si invers. Cand accelerezi se deschide supapa si intra mai multa motorina in partea de inalta, si astfel creste presiunea debitata de pompa. Aproape de 1000bari.
      Last edited by adicata2003; 8 February 2012, 19:26.

      Comment


      • Originally posted by big_electro61 View Post
        Sunt curios de o sa mentii parerea dupa ce o sa ai,cel putin 100000 km...! Cum poate un sofer sa stie ca a cumparat o "motorina buna"?


        Cand aveam vreo 15.000 km cu masina, toti pe forum imi ziceau ca pe la 40000 km o sa-mi cada injectoarele. Am ajuns la 63000 si motorul porneste chiar si la -20 grade ca in prima zi. Nu am avut nici cea mai mica problema. Motorul asta a vazut doar filtre originale, numai feix de la Rompetrol, si de la 12000 km numai Castrool 5 w 40. Motorul functioneaza impecabil.


        Revin cu o poza. Aceasta masina avea pe 22.12.2011 420000km. Avum are cat se vede.
        Attached Files

        Comment


        • Astea 1.5 dci, cum am mai zis, sunt foarte simple de diagnosticat. Eu dupa cca 1 an de lupta cu dci-urile astea , aproape ca imi dau seama imediat ce probleme au. Si crede-ma ca niciodata nu am dat gres.
          daca iti dai seama imediat ce probleme au, inseamna ca stii cel putin la perfectie sistemul de injectie

          ??????? Bila cilindrica????? Fi mai explicit, o poza poate!!
          dar dupa raspunsul asta...ma indoiesc.

          Cred ca e vorba de supapa de dozaj de pe partea de joasa. Aceasta supapa regleaza debitul de motorina la intrarea in partea de inalta a pompei. Practic cu cat creste mai mult debitul cu atat presiunea debitata de pompa va fi mai mare. Si invers. Cand accelerezi se deschide supapa si intra mai multa motorina in partea de inalta, si astfel creste presiunea debitata de pompa. Aproape de 1000bari.
          eu ziceam ceva de o parte electrica si o bila cilindrica...

          si...nu sunt aproape1000 de bari. nu vreau sa dau valori din burta, asa ca uita-te pe net si gasesti un filmulet de la delphi, unde masoara presiunea in rampa.
          numai LA AUTOMAT BAGA 1381bari!!!

          ai fost curios vreodata sa vezi la cit poate ajunge presiunea maxima in toata partea de inalta, pina sa cedeze ???

          dar, a ne da cu parerea nu ne costa nimic. ii costa pe altii... si destul de mult...
          in fine deci vorbim de injectorul de la 1,5dci, e3 sau e4. la partea electrica(a injectorului...), exista o biluta cilindrica mica rau de tot. care e treaba cu ea acolo, ce face, cum, in ce fel?
          prea multe intrebari?
          as vrea un raspuns stiintific, nu vorbe.

          Comment


          • Va salut din nou:

            Parerea mea: Noi posesorii de logan diesel uitam ca masinile noastre nu ne-au lasat NICODATA in drum: doar acasa ,ori in parcare; problema noastra este doar cea a romanului la modul general : nu ne tine punga sa scoatem din buzunar un purcoi de bani odata; motorina este aceeasi pentru toate felurile de masini diesel. Eu fiind in randurile celor care au belele ma gandesc totusi ca au fost situatii in care eram pana la burta in mocirla si dci-ul meu "m-a scos din rahat" fara sa carteasca (un mpi nu ar fi avut nici o sansa sa iasa din mormanele de noroi in care am prins eu la un moment dat).

            Practic eu sunt fan masini gen Matiz ,Ford K insa votul familial a fost decisiv cand am achizitionat Logan dci; totusi motorul este foarte bun chiar daca injectia lasa de dorit; cei care aveti probleme cititi bine forum-ul asta cap-coada cu rabdare si interes si veti gasi oameni cunoscatori ,dispusi sa va rezolve fara sumele astronomice vehiculate de oficialii Dacia care trebuie sa scoata/justifice salariile "francezilor" de acolo;

            P.S. Inca nu am rezolvat problema insa am gasit cativa oameni decenti si cunoscatori care probabil ma vor ajuta sa o rezolv zilele astea.

            La multi km cu dci
            Liviu YO7HLQ.
            Last edited by liviu9; 8 February 2012, 21:43.

            Comment


            • Originally posted by meggeo82 View Post
              daca iti dai seama imediat ce probleme au, inseamna ca stii cel putin la perfectie sistemul de injectie


              dar dupa raspunsul asta...ma indoiesc.



              eu ziceam ceva de o parte electrica si o bila cilindrica...

              si...nu sunt aproape1000 de bari. nu vreau sa dau valori din burta, asa ca uita-te pe net si gasesti un filmulet de la delphi, unde masoara presiunea in rampa.
              numai LA AUTOMAT BAGA 1381bari!!!



              ai fost curios vreodata sa vezi la cit poate ajunge presiunea maxima in toata partea de inalta, pina sa cedeze ???

              dar, a ne da cu parerea nu ne costa nimic. ii costa pe altii... si destul de mult...
              in fine deci vorbim de injectorul de la 1,5dci, e3 sau e4. la partea electrica(a injectorului...), exista o biluta cilindrica mica rau de tot. care e treaba cu ea acolo, ce face, cum, in ce fel?
              prea multe intrebari?
              as vrea un raspuns stiintific, nu vorbe.

              Scuza-ma ca-ti zic, dar nu ai deloc habar de asa ceva. . Cum sa ai 1381 bar la pornire, cand necesarul, la pornire, pentru acest tip de injectie este de 230 bari. Tu ai macar idee ce inseamna 1300 bari?? Tu sti macar ce vorbesti. Tu ai auzit un motor cu supapa de dozaj blocata pe deschis si face ca presiunea la mers incet in gol sa ajunga spre 1000 bari. Stim macar cum functioneaza motorul cu 1000 bari la injectoare la mersul incet in gol,? Sti ce simptome apar???
              Si lasa criticile deoparte. Tu ti-ai citit intrebarea pusa de tine? Tu chiar crezi ca cineva intelegea ceva din ea?



              Unde ai vazut tu in lumea asta o bila cilindrica. Toti stim ce ea e sferica.

              Eu cu un asemenea om cum esti tu chiar nu as mai vrea sa mai discut. Crezi ce vrei, si ai face bine sa studiezi putin, poate iti vei gasi raspunsul.
              Eu nu sunt demn spre ati oferi tie raspunsul stintific pe care il doresti. Raspunsul meu il tin pentru mine si pentru alti ce sunt capabili sa-l inteleaga. O seara frumoasa.


              O intrebare pentru tine.

              Patratu ala mic si negru din partea dreapta a partii mecanice, ce-i cu el acolo? Ce rol are? Un raspuns stiintific daca se poate!!!

              Apropo toti ca tine rezolva problemele doar cu google si youtube.

              Eu nu vorbesc din google si Youtube, ci din studiu si proiecte la facultate , si experienta a 8 ani vechime numai in service .

              Originally posted by liviu9 View Post
              Va salut din nou:

              Parerea mea: Noi posesorii de logan diesel uitam ca masinile noastre nu ne-au lasat NICODATA in drum: doar acasa ,ori in parcare; problema noastra este doar cea a romanului la modul general : nu ne tine punga sa scoatem din buzunar un purcoi de bani odata; motorina este aceeasi pentru toate felurile de masini diesel. Eu fiind in randurile celor care au belele ma gandesc totusi ca au fost situatii in care eram pana la burta in mocirla si dci-ul meu "m-a scos din rahat" fara sa carteasca (un mpi nu ar fi avut nici o sansa sa iasa din mormanele de noroi in care am prins eu la un moment dat).

              Practic eu sunt fan masini gen Matiz ,Ford K insa votul familial a fost decisiv cand am achizitionat Logan dci; totusi motorul este foarte bun chiar daca injectia lasa de dorit; cei care aveti probleme cititi bine forum-ul asta cap-coada cu rabdare si interes si veti gasi oameni cunoscatori ,dispusi sa va rezolve fara sumele astronomice vehiculate de oficialii Dacia care trebuie sa scoata/justifice salariile "francezilor" de acolo;

              P.S. Inca nu am rezolvat problema insa am gasit cativa oameni decenti si cunoscatori care probabil ma vor ajuta sa o rezolv zilele astea.

              La multi km cu dci
              Liviu YO7HLQ.
              Ai perfecta dreptate Liviu. Marea problema este ca mai toti, sa duc la mecanicul "Dorel" si in lac sa diagnosticheze corect problema, mai rau face.

              99 % din cei ce vin la service cu pompa blocata alimenteaza de la Petrom si OMV. Nu am vazut in service pompe blocate cu motorina de la Rompetrol. Chiar azi am rezolvat un Megan, doar prin recomandarea sa treaca pe Rompetrol. Daca aveti pompa mlocata nu mai va chinuiti sa o pornici cu spray, nici la recomandarea lui "Dorel". Poteti sparge pistoanele. Luati o pala cu vreo 3 litri de apa oparita si turnati pe pompa. 100% motorul va pornii. Se va topii parafina de pe supapele de la pompa de inalta. Sunt mici secrete ce te scot rapid din rahat si de cheltuieli mari. Dar unii "destepti"de pe aici, nu vor sa auda de asa ceva. Oricum mi s-a cam luat de forumul asta.

              De multe ori chiar am vrut sa ajut, si chiar am ajutat, dar mai mult vad ca sunt luat in ras. Chiar nu are rost. Intrebati-l de ex. Pe MihaitaMCV de cate ori l-am ajutat??? Astfel de oameni o sa-i ajut incontinuare. Alti chiar nu merita osteneala.
              Last edited by adicata2003; 8 February 2012, 23:54. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Am si eu un dci din 2007, euro4 - 43000km. Porneste greu dimineata. In prima faza am scos aproximativ toata motorina din rezervor si m-am dus la Agip si am pus 15l de super tech diesel (cam asa ceva, adica cea mai scumpa motorina), a doua zi pornind la prima cheie. Dupa aceea usor, usor a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu. Dupa pornire in mers mergea numai in suturi pana se incalzea putin. Am schimbat filtru de motorina (de origine). A doua zi a pornit ca vara la prima cheie. Azi de dimineata adica atreia zi am dat la cheie de10 ori cred, pana intr-un final cand a pornit. Bateria este cea din fabrica. Pana acum nu am avut nicio problema cu masina. Dupa pornire motorul functioneaza absolut normal. Ce este de facut?

                Comment


                • Sincer să fiu, de când am luat maşina alimentez numai de la Petrom.
                  Până acum, bat in lemn, nu am avut nici un fel de probleme. Este adevărat că şi masina este nouă, să vedem cum va funcţiona dupa 2-3 ani si 50-60.000 de kilometri.
                  Faza cu alimentatul este destul de relativă, in condiţiile in care găseşti păreri diferite. Unii sunt fani Petrom, alţii alimentează numai de la OMV sau Mol, găseşti şi utilizatorii foarte mulţumiţi de Lukoil.
                  Ca şi concluzii personale după toate aceste tone de informaţii :
                  - rezervorul să fie, pe cât posibil, cât mai plin, pentru a evita riscul formării condensului
                  - alimentaţi de la staţii consacrate, obligatoriu noi sau modernizate, pompe noi, rezervoare de combustibil noi (unde vedeţi in permanenţă multe maşini)
                  - respectaţi reviziile cu stricteţe
                  - folosiţi numai filtre originale de motorină, care au indicele de filtrare al combustibilului la 2 microni
                  - nu vă zgârciţi la filtrul de aer (foarte important) sau la cel de ulei. Evitaţi să le cumparaţi de pe forumuri, service-uri de cartier sau de la "prieteni" unde nu puteţi verifica provenienţa lor. Dacă aveţi totuşi încredere într-una din sursele menţionate mai sus, puteţi apela la ele, dar numai daca aveţi incredere (sigur, mai găseşti si oameni serioşi, dar atenţie la chilipiruri)
                  - nu mergeţi subturat pentru economie, o să vă coste mai târziu mult mai mult decât aţi economisit
                  Rezumat : "Este mai uşor să previi, decât să remediezi" !
                  Şi chiar cu respectarea tuturor punctelor de mai sus :
                  Baftă tuturor posesorilor de Dci (cu toţii avem nevoie) !

                  P.S Aceasta era temperatura in interiorul masinii, azi dimineaţă la ora 7.50 !
                  Attached Files

                  Comment


                  • @adicata2003 -- I-ai dat o replica foarte buna ''domnului'' meggeo82 care habar nu are despre ce vorbeste (''bila cilindrica'')...eu unul stiu ca bila e rotunda, sferica... el posteaza la toate thread-urile legate de sistemul de injectie 1.5 dci, dar niciodata nu a scris ceva concret, numai lucruri evazive si fara rost, este clar din posturile lui ca are o antipatie fata de mecanici...

                    Comment


                    • scz de off da' nu m-am putut abtine.... radutu ai un like de la mine!!!
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • salut
                        am si eu o problema cu dci-ul meu, azi dim cand am vrut sa pornesc masina am avut surpriza sa constat ca nu porneste. am dat prima cheie.. nimic, am dat a doua cheie.. nimic, deschid capota pun mana pe para de amorsare...moale, amorsez para si la a treia cheie porneste. ajung la serviciu si pe la ora 14 ma gandesc sa mai pornesc masina sa vad cum se comporta. surpriza..... nu a pornit. inainte sa incerc sa o pornesc am verificat para care era moale, am amorsat-o si am dat la automat de era sa rup cheia, nu a pornit. ma duc la un coleg sa iau un spray de pornire, ajung la masina si zic sa-i verific iar para, si de data asta era moale (se dezamorsase in 5 min). ii dau cu spray, dau la cheie nu porneste. ii mai dau odata nimic, abia la al trei-lea jet a pornit. a pornit foarte frumos, nu batea nu tzacanea, mergea rotund, apoi la 30 de sec dupa pornire moare motorul, verific iar para... moale, o amorsez iar, o pornesc, motorul a pornit f usor si a mers nu s-a mai oprit. daca a mai patit cineva chestia asta, sau daca aveti idee de la ce ar putea fi astept parerile voastre multumes

                        Comment


                        • daca ai pus motorina de la OMV sau Petrom, ai 95% sanse sa ti se fi blocat pompa de injectie. Pune un tester si vezi ce defect ti-a luat. Daca motorul dupe ce porneste greu in opresti imediat, apoi porneste imediat inseamna ca injectoarele sunt OK. Problema este la pompa de injectie. Din cauza parafinei se blocheaza supapele de la partea de inalta. Cu putina apa fierbinte rezolvai problema(fara spray)

                          Comment


                          • Nu cred ca e cazul sa faceti tam-tam despre bile cilindrice sau sferice sau alte expresii.
                            Cine citeste forumul cap-coada isi poate da seama ce si cum fara asemenea dispute; eu personal va apreciez pe toti si probabil pe undeva fiecare are dreptate insa are mod diferit de exprimare: de exemplu eu am auzit despre / vazut chestii numite rulmenti cu bile cilindrice: trag concluzia ca in mecanica se foloseste si expresia bila cilindrica (si bilele de brad pentru constructie cum sunt?);Totusi scopul forumului este sa impartasim idei si cunostinte fara sa facem concurs de "cine e mai tare?".

                            Apropo de apa fierbinte am primit un sfat asemanator sa pun pet-uri cu apa fierbinte pe pompa (imi e teama sa arunc apa direct pe pompa sa nu crape de la diferenta de temperatura sau sa nu afecteze circuitele electrice din apropiera ei) si nu reusesc sa-mi imaginez cum sa pun pet-urile alea fara sa cada si sa faca un transfer termic bun; m-am gandit insa la un feon cu aer cald : ar avea oare efect? inca nu am incercat pt ca nu am ,dar daca confirma cineva ca ar merge m-as duce sa cumpar unul macar pana reusesc sa rezolv pompa; oricum ar fi mult mai elegant decat spray-ul.

                            Stima
                            Liviu-YO7HLQ
                            Last edited by liviu9; 9 February 2012, 19:48.

                            Comment


                            • Originally posted by adicata2003 View Post
                              Scuza-ma ca-ti zic, dar nu ai deloc habar de asa ceva. . Cum sa ai 1381 bar la pornire, cand necesarul, la pornire, pentru acest tip de injectie este de 230 bari. Tu ai macar idee ce inseamna 1300 bari?? Tu sti macar ce vorbesti. Tu ai auzit un motor cu supapa de dozaj blocata pe deschis si face ca presiunea la mers incet in gol sa ajunga spre 1000 bari. Stim macar cum functioneaza motorul cu 1000 bari la injectoare la mersul incet in gol,? Sti ce simptome apar???
                              Si lasa criticile deoparte. Tu ti-ai citit intrebarea pusa de tine? Tu chiar crezi ca cineva intelegea ceva din ea?



                              Unde ai vazut tu in lumea asta o bila cilindrica. Toti stim ce ea e sferica.
                              Necesarul pentru pornire(declansarea injectiei),este de aproximativ 175-180 bari,realizati la o turatie de 220-250 rot/min.Presiunea de 230 bari este presiunea de functionare la relanty,conform programului,la o turatie de 850 rot/min(aproximativ). Daca tot suntem pe un forum tehnic,trebuie precizat ca bilele pot fi:SFERICE,CILINDRICE,CONICE si poate or mai avea si alte forme,pe care eu nu le cunosc.Nu plecati de la ideea ca stapiniti adevarul absolut! imi place ca va contraziceti,imi place tema...nu-mi place tonul...!

                              Comment


                              • multumesc adicata pt raspuns, dupa ce i-am dat spray si a pornit la 30 de sec s-a oprit, am amorsat, si a pornit fara nici o problema. motorina am bagat de la mol, omv, petrom

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google