Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    cand mai sunt probleme cu pornirea sa verificati si releul de buji eu sunt pati cu el se afla in stanga bateriei intro carcasa de aluminiu
    prostia asta mi-a mancat nervi

    Comment


    • #62
      Originally posted by Astyle0392 View Post
      Buna seara, am si eu un logan diesel 1.5dci 75 de cai cu urmatoarea problemain aceasta dimineata dragul meu logan nu a mai dorit sa porneasca, cel putin prea usor... dupa ce am dat la automat .... de cateva ori .. a pornit totul frumos.... relanti rotund.. mers corect .. nu scoate fum. In schimb m-am dus la un prieten in service, sa isi dea o parere.... si sa se uite putin la ea.. concluzia lui a fost bazata pe cantitaea foarte mare de motorina care iesea pe returul injectoarelor, spunandu-mi ca acolo trebuie sa picure la aproximativ 20 de secunde. As dori si eu sa stiu ce e de facut in situatia de fata si cum as isi mai bine in situatia in care totul e datorat de la pilitura de la pompa de injectie.
      Merci!
      Cred ca ai inteles gresit .... la 20 se secunde? Poate 2 picaturi pe secunda.

      Comment


      • #63
        Originally posted by lau View Post
        O pompa de benzinar in rezervor nu ar rezolva situatia ? Alimentata dupa contact ?
        Ca in clip-ul ala de pe youtube cu eliminarea componentelor din pompa de injectie care fac span ? poate ar merge ,dar sunt prea multe modificari...si aproape 4 ani mi-a mers perfect;pornire usoara la -20 de grade cu gheata pe ea; e totusi o masina bunicica am cumparat-o noua (era chiar expusa la prezentare).
        Cu prima ocazie voi curata supapa de care zice meggeo; inca nu am motive sa fac modificari prea mari in ea.

        Stima
        Liviu

        Comment


        • #64
          Originally posted by benutu View Post
          cand mai sunt probleme cu pornirea sa verificati si releul de buji eu sunt pati cu el se afla in stanga bateriei intro carcasa de aluminiu
          prostia asta mi-a mancat nervi
          poti pune o poza cu el? sa stim si noi unde se afla ca nu se stie.....
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #65
            [QUOTE=liviu9;1131799]big electro61: multumesc pentru sfat insa presupun ca nu mai conteaza diferenta de nivel intre rezervor si pompa (oricum rezervorul e mai sus asa cum e parcata masina) deoarece am montat supapa suplimentara pe furtunul tur (asa cum am scris in posturile precedente) si acum am tot timpul motorina la intrarea in pompa doar ca lipseste presiune ?joasa? cat a da la para de 3-4 ori.
            Dezamorsarea poate avea loc si pe retur,iar pompita(para),nu face presiune,face amorsare(umple pompa cu motorina).

            Comment


            • #66
              Salutari.
              Masina mea de cand o am niciodata nu a pornit la sfert de cheie, sincer nu stiu cum e la diesel..poate/trebuie sa porneasca la sfert de cheie?!
              Nu am avut probleme sa nu porneasca deloc dar de fiecare data fie ca e cald fie ca e rece afara invarte de vre-o 4-5 ori si de abia dupa aia isi da drumul.
              E normal asa sau se mai poate "ingineri" ceva sa porneasca mai repede?
              Mentionez ca bujiile sunt in regula, bateria la fel (desi e de 50..) injectoarele la fel.
              Multumesc.
              Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

              Comment


              • #67
                daca porneste nu are rost sa-ti faci grji degeaba.
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by popavlm View Post
                  daca porneste nu are rost sa-ti faci grji degeaba.
                  Asta-i parerea ta si nu o comentez,dar o pornire usoara,inseamna viata lunga la baterie si electromotor,pe cind o pornire grea inseamna...

                  Comment


                  • #69
                    si asta e doar a ta. oricare diesel din gama logan nu porneste la "sfert" de cheie ci mai intai da motorul de doua trei ori peste cap... si daca mai e o tura in plus la colegul tr bagata in service nu-i asa?
                    PS. nu mai da quote la postul meu... se subintelege ca mi-ai raspuns mie....
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • #70
                      Sfert e "un fel a spune"; de exemplu eu consider ca porneste la sfert cand porneste la fel de repede ca atunci cand am plecat cu el de la dealer; am vazut alt logan dci mai nou cu vreo 2 ani (al unei cumnate) care porneste mult mai repede; am avut senzatia ca si electromotorul se invarte mai repede;

                      Intrucat vad ca s-a discutat si despre releul de incalzire bujii : l-am schimbat pe al meu (stinge martorul de la bord foarte repede dupa cca 4 secunde - bujiile raman alimentate inca 12 secunde) apoi am citit undeva pe forum ca temporizarea se stabileste din computer; inclin sa cred ca e adevarat intrucat cu noul releu face la fel si acum fiind frig dimineata sau seara astept cele 12 secunde dupa ce s-a stins martorul si apoi dau la cheie.

                      E destul de scump releul ala aproape 300 ron.

                      Stima
                      Liviu

                      Comment


                      • #71
                        Eu cred ca o pornire trebuie sa fie normala si corecta,iar intretinerea si-o face fiecare dupa posibilitati si dorinta.De regula problemele,asa incep,cu o pornire un pic intirziata,la inceput,apoi efectul isi mareste aria,pina cind...

                        Comment


                        • #72
                          astazi dimineata la ora 5:30 am ramas fara baterie...am chemat un taximetrist sa imi dea curent(contra cost si cu greu am gasit unul ).....acum vine distractia.....am dat la automat timp de jumatate de ora si nu a vrut sa porneasca neam fara spray de la avon .....de ce ?nu stiu ca apoi am facut 140 km si am dat cheie la destinatie pornind LA SFERT>> STIE CAREVA CE ARE CAZANU' , am 42.000 km baterie de pe taxi era una mica ca amperaj fiind pe benzina masina de taxi.

                          Comment


                          • #73
                            S-a dezamorsat!

                            Comment


                            • #74
                              cum adica?

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by big_electro61 View Post
                                S-a dezamorsat!
                                Nu neaprat. Poate un injector a ramas blocat, si cand ia dat cu spray in nas si'a dat drumul. Au mai fost cazuri asemenatoare. Personal am vazut zeci de astfel de cazuri cand supapa de retur a ramas pur si simplu blocata,fluturasul de la supapa era intepenit la propriu, nu se mai invartea deloc si culmea mai era si ruginit. Daca a ajuns sa rugineasca din cauza motorinei, atunci e o situatie foarte grava.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google