Daca ar fi un injector blocat(nefunctional),ar fi pornit in 3 pistoane,adevarat ca ar fi trepidat,dar in cazul expus numai turatia marita,generata de functionarea cu spray,a repus in conditii pompa.Acelasi fenomen se petrece si in cazul tractarii. Cei care au aceasta problema pot detalia subiectul.
Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp
Collapse
X
-
scoate teava de tur din pompa, pune un filtru de benzina de dacie,din acela transparent,din plastic intre teava si intrarea in pompa, bineinteles cu reductiile necesare si putina imaginatie, si o sa vezi cita mizerie se aduna in acel filtru. mizerie care normal iti ajunge in pompa. investitia inseamna: o teava de la un filtru vechi,spalata, 0,5m futun de silicon pe diamerul respectiv, de la piese auto.adica 1-2lei?.
fara sa umbli la sistemul de injectie.
iar daca se aduna mizerie in filtrul de plastic...
spor la treaba
Comment
-
Si care mai e rolul filtrului de motorina, daca tu zici:" si o sa vezi cita mizerie se aduna in acel filtru. mizerie care normal iti ajunge in pompa". Eu chiar nu inteleg de unde scoateti asemenea tampenii. REPET documentati-va apoi postati.
Tu prin acel filtru protejezi filtrul de motorina al masinii (in primul rand)
Comment
-
colegului i-au ajuns mizerii in pompa. prima data cind a omorit bateria si a mai dat si inca o juma de ora cu taxiul,i-a ramas mizerie intr-o supapa de pe partea de inalta si nu-i mai facea inalta presiune.
cind i-a dat cu spray, practic motorul s-a invirtit mult mai repede decit la automat si astfel motorina a capatat o viteza mai mare de trecere prin pompa, antrenind odata cu ea si mizeria(spre norocul colegului, pt ca nu e regula).
iar ce i-am propus eu il costa mai nimic(4lei), si scuze, dar..nu protejeaza filtrul masinii, pt ca e pus dupa , nu inainte, nu umbla deloc la partea de injectie, nici la filtru masinii, nu da o gramada de bani pe teste. e doar o verificare simpla care spune multe
am dreptate sau nu? astept(...cu timpeniile mele...)
slim_daddy40: cum e?
Comment
-
Nu este un ton adecvat discutiei! Ghideaza-te dupa -"niciodata sa nu zici,niciodata". Posibil sa ai de cistigat.Recunosc faptul ca nu am taiat un filtru de diesel 1,5 sa vad principiul de functionare,dar din anumite surse(neoficiale),am inteles ca acest filtru,filtreaza doar motorina ce vine din rezervor.Returul motorinei ajunge in filtru(dupa filtru,nu mai trece prin filtru) si este reabsorbita de pompa,bazindu-se pe considerentul,ca a trecut odata prin filtru.Din practica m-am convins ca daca ai 5 filtre in cascada(unul dupa altul),mizerie vom gasi in toate,in procentaje diferite.
Comment
-
este foarte plauzibila explicatia lui meggeo pt ca eu am intrat pe rosu la motorina ,dupa 4 ani de zile a fost prima data cand am ramas pe rosu la motorina si toate depunerile au fost aspirate ....am mai vb cu cineva si a zis ca a gasit bucati din filtru de motorina rupt pe acolo la masina lui...deci accidente se pot intampla!
Comment
-
Fratilor nu este vorba de MIZERIE. Mizeria aia de care zici tu este grosolana si nu trece de filtruoriginal al masinii. Pompa e afectata de proasta calitate a motorinei. Adica cu prea mult sulf sau parafina. Aia se depune incet, incet si afecteaza supapele de la partea de inalta a pompei. Poti pune tu 3...4 , cate vrei, in cascada, in paralel, ca sulful si parafina tot trec de aceste filtre si nu rezolvi nimic. Pune motorina buna si nu o sa ai probleme.
La topicul anterior, am gresit putin, am citit gresit, si am crezut ca vrea sa monteze filtrul cel nou imediat dupa iesirea din rezervor.
Oricum nu rezolvati nimic cu montarea acestor filtre.
Originally posted by slim_daddy40 View Posteste foarte plauzibila explicatia lui meggeo pt ca eu am intrat pe rosu la motorina ,dupa 4 ani de zile a fost prima data cand am ramas pe rosu la motorina si toate depunerile au fost aspirate ....am mai vb cu cineva si a zis ca a gasit bucati din filtru de motorina rupt pe acolo la masina lui...deci accidente se pot intampla!
Inca o prostie pe care ati auzit-o la diversi "mecanici"
Fratilor, sorbul este plasat in partea cea mai de jos a rezervorului, tocmai pentru a trage toata motorina. In mod normal datorita gravitatiei, mizeria sta cel mai jos. E clar ca daca ai corpuri straina in rezervor, o sa le traga si cand ai rezervorul plin. Repet, nu conteaza nivelul de combustibil din rezervor, conteaza doar calitatea combustibilului.
Daca pui 40 litrii de motorina in care poate sa fie 1/2 litrii apa, e clar ca apa o sa o traga imediat ce pornesti motorul, pentru ca se lasa la fund.
Comment
-
Si stai linistit, ca acele bucati nu erau de la filtru, ci din componenta motorinei. Datorita proastei calitati, in anumite conditii, se transforma in niste gume "carcalaci" termen mecanicesc. Aceste gume afecteaza partea de joasa. Primul simptom este acela ca se dezamorseaza pe partea de joasa si se poate amorsa din para. Pornirea este imposibila.
Remediu. Demontat conducte, suflat, curatat rezervoe + supape para si inlocuit filtrul de motorina.
Comment
-
Un alt remediu ar fi sa mergeti mai turat, in momentul in care bagati acc la podea sa fiti in pragul minim de ~2400 rpm.
Nu o spun cu rautate, dar asta(turatia necorespunzatoare) e un plus pt depuneri, turatie mai ridicata cand ai obiceiul sa pui acceleratia la podea (cum fac majoritatea dizalarilor).
La benzina nu e asa problema, dar la dizal problema se amplifica inuman de mult.
Comment
Comment