Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    da este supapa de sens costa cam 10 lei, se monteaza intre filtru si intrarea in pompa ...
    si daca se ancraseaza si asta ar mai fi loc de alta supapa intre filtru si para, si dupa ce se "murdareste" si asta ar mai fi loc intre para si rezervor, oho, si cit loc!
    si unde ajungem? acum fara gluma, in loc sa taiem raul de la radacina,ce facem? il lasam sa creasca si apoi ne miram ca de ce se duce pompa, de ce se duc injectoarele, si uite asa spunem ca e vina celui care le-a montat, ca sunt pompele proaste, valvele de retur,etc.

    Comment


    • #92
      Mare adevar. In loc sa curete para, supapele din para si rezervorul, ei prefera sa monteze o supapa de sens.
      Last edited by adicata2003; 22 December 2011, 23:24.

      Comment


      • #93
        Al meu are 77000 km, fabricat in 2007. Intro zi am venit cu el acasa si dupa trei ore am vrut sa l pornesc dar nimic. Am verificat bujile si una era arsa. Am schimbat bujia, care a costat 24 lei si motorul a pornit la sfert de cheie. Afara temperatura a fost de -5 grade.

        Comment


        • #94
          cam ciudat ce spui. Al meu pornea la -5 grade si cu trei bujii arse, doar ca "rapanea" putin pana se incazea...
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #95
            Apropo pentru cei cu baterii de 50ah,normal ca o ia dupa ce invarte motorul de 4,5 ori,ganditiva ca vine din fabrica cu 77ah,in primul rand cand e rece iti mai consuma din curent si bujiile cand se incalzesc apoi pornirea care e mai greoaie la diesel si cere mult curent dimineata la prima cheie,nu mai zic daca mai e si veche sanse mari sa nu porneasca.
            Last edited by vladoi; 30 December 2011, 14:27.

            Comment


            • #96
              salutare.
              am si eu o problema.
              detin un logan diesel de 70 de cai si momentan am 153000km.la 121000km am schimbat supapa la 2 injectoare intr-un centru specializat.saptamana aceasta am facut revizie si am pus filtru de motorina de la mann si am mai schimbat 2 bujii(ieftine).cele 2 bujii nu au mai fost schimbate,iar celelate 2 mi-a fost frica se le scot sa nu se rupa.
              dupa ce am schimbat filtru a trebuit sa dau mult la para sa se amorseze si cumva s-a amorsat.dupa ce a pornit se vedea mult aer pe furtunasul ala de plastic.
              azi dimineata a pornit greu precum si in seara asta.
              am mai observat ca dupa ce a pornit mergea oarecum innecat primele sute de metri,iar la relanti turatie fluctueaza putin.
              pana sa fac revizia nu am avut problema asat,iar de injectoare nu cred sa fie vb.am bagat motorina doar de la mol.
              are cineva vreo idee?

              Comment


              • #97
                Daca sunt aer pe conducta de admisie atunci inlocuie filtrul de motorina. Trage aer fals, e ceva neetans. Pune filtru original si nu o sa a probleme.

                Comment


                • #98
                  Eu dupa ce am schimbat filtrul am scos turul de la pompa si am dat la para pana a iesit numai motorina. Am facut asta de trei ori pina acum si nu am avut probleme cu aerul pe conducate ... bine ca am scapat motorina pe alternator si pe langa el, asta e alta poveste, iar o vreme, pana s-a uscat motorina a fluierat cureaua de accesorii. Verifica daca ai conectat bine mufele de la filtru, se mai intampla sa scape pe acolo.
                  Last edited by rene; 10 January 2012, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #99
                    In ultima postare am omis cuvantul "bule" - "Daca sunt bule de aer pe conducta "

                    Comment


                    • dupa ce am schimbat filtru a trebuit sa dau mult la para sa se amorseze si cumva s-a amorsat.dupa ce a pornit se vedea mult aer pe furtunasul ala de plastic.
                      azi dimineata a pornit greu precum si in seara asta.
                      am mai observat ca dupa ce a pornit mergea oarecum innecat primele sute de metri,iar la relanti turatie fluctueaza putin.
                      daca ai aer intr-adevar, iti porneste la un automat mai lung, dar la primul. dar dupa ce porneste ar trebui sa mearga rotund, fara fluctuatii. scoate returul din pompa si lasa sa curga motorina intr-un pet de 2-2,5l, pina se umple si vezi cum arata.
                      daca nu-ti place schimba filtrul cu unul delphi

                      Comment


                      • am si eu un dc1 de 70 CP , acum 2 dimineti a pornit abia la a 7 cheie dar a pornit, a mers bine pana azi dimineata cand nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptu capului, ce am observat ca la balonul acela de unde se amorseaza pompa cu mana poti sa dai la el pana iti vine acru ca nu se intareste, stie cineva care ar putea fi problema?
                        mentionez ca azi noapte a fost undeva la -8 grade, sa fie oare bujiile incandescente sa fie arse?

                        Comment


                        • E posibil sa ai bujii arse, asta ar fi cel mai fericit caz. Eu aveam trei arse prin noiembrie cand erau in jur de 0 - 2 grade si pornea dupa 3 -4 secunde de dat la automat. Dupa ce le-am inlocuit porneste imediat.

                          Comment


                          • era blocata pompa de injectie sau asa ceva am inteles, a dat o lovitura cu ciocanul si a pornit la sfert de cheie

                            Comment


                            • pai daca e dacia tot de ciocan stie )

                              Comment


                              • problema e ca nici azi dimineata nu a mai pornit, deci trebuie alta pompa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google