Vibreaza O Teava

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibreaza O Teava

    Salut! De un timp am observat ca una din tevile de aluminiu situate in partea dreapta a motorului (de la aer conditionat? - sunt 2, una mai groasa, cu un cilindru pe ea si una mai subtire, ambele se continua cu furtune de cauciuc ) a inceput sa vibreze in mansonul de cauciuc care ar trebui sa o fixeze. Aceasta vibratie e normala? Intreb ca sa nu ma trezesc la service ca imi spune mecanicu' ca "Asa face toate" ...
    Scuze de deranj si multumesc pentru promptitudine.

  • #2
    Pai tu esti benzinar si postezi pt diesel ?
    sigpic

    Comment


    • #3
      De ce ai scris cu gri?

      sigpic

      Comment


      • #4
        Am uitat sa spun.. masina e diesel... postul e unde trebuie, numai ca in profil e vb de altceva... o sa corectez...
        Totusi chiar si asa...

        Am scris cu gri pentru ca e paranteza prea lunga ... si sa nu se piarda lumea in ea.. ca vad ca oricum se pierde in comentarii pe langa... Sau am scris cu gri pentru ca asa sunt tevile? Gri... ca aluminiul?
        Last edited by pisicutz; 22 April 2008, 21:21. Reason: raspunsuri off-topic...

        Comment


        • #5
          Nu vroiam sa subliniez ca e greu de citit si cred ca daia lumea e pe langa de fapt doar eu sunt pe langa ca boris a avut dreptate nu avea de unde sa stie ca tu vorbesti despre alta masina decat cea din semnatura...
          in lgatura cu tevile da vibreaza bine acum nu stiu cat de rau vibreaza la tine dar ele totusi au un joc mic

          sigpic

          Comment


          • #6
            Io nu vad decat ca are diesel si voi ati intrebat de ce scrie cu gri si daca are diesel ...si la obiect nimic.
            PS: Boris a avut dreptate poate 15 minute )

            Comment


            • #7
              Haha octaviane,
              sustin ce zice sonykel,avind in vedere ca la dci sunt altfel vibratile la motor,si acuma mai conteaza si cum toarce motoru
              sigpic

              Comment


              • #8
                Tevile vibreaza la ralanti, cu AC pornit sau fara?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  1. teava are joc destul de mare (cred ca mansonul e largit cu 1-2 mm in fiecare directie)
                  2. de la relanti in sus... tinand cont ca cea mai mica atingere o misca..,
                  3. blocand miscarea respectivei tevi cu o carpa am observat ca de fapt producea un zgomot in mers ...
                  4. am impresia ca pe acolo trece apa care incalzeste interiorul? Sau zic prostii ... oricum .. AC-ul nu influenteaza...

                  LE.5. nu vibreaza decat una, si anume cea mai groasa, adica cea de sus...
                  Last edited by pisicutz; 22 April 2008, 23:20. Reason: de uituc :))

                  Comment


                  • #10
                    Pana nu se rup nu ai ce sa faci.La mine vibrau de la lua mama dracu,intr-un an am schimbat 3-4 conducte pe garantie ,pana nu au mai vrut sa mi le schimbe.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      La mine teava de aluminiu (pe unde circula aerul rece AC) are urme de frecare cu materialul cu care este captusita capota pe interior. Exact la marginea materialului care este mai groasa.
                      Am incercat sa imping in jos de teava, dar nu am fortat.

                      Comment


                      • #12
                        Pisicu , mergi nene in service , ca banuiesc ca mai ai garantie, si se rezolva problema (daca ai una) acolo. Nu te apuca sa strangi tu pe acolo sau sa stambi tevile alea sa sunt destul de "sensibile".
                        Sa ne spui si noua ce a avut ok?
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #13
                          @ zett Daca nu esti Tarzan le poti indoi usor ca sa nu mai frece de patura. Eu i-am facut manevra asta de mai bine de 1 an si n-am mai avut probleme. Chestia naspa e ca daca se freaca de mocheta se subtiaza local si poate crapa ca e sub presiune.
                          sigpic
                          Ambition 1.5 dc

                          Comment


                          • #14
                            Mâine poimâine vedem topicuri "se învârte motorul"...

                            Mi se pare normal să vibreze toate prin jurul lui, atât timp cât e diesel.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google