Injectoare 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Inectoarele nu are legatura cu distributia acel zgomot poate sa provina de la injectoare.Apropo daca nu schimbi distributia va fi jale mare.
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #62
      io am o problema de putin daca merg cu 150-160 la ora timp de o ora fara sa incetinesc dupa ce opresc motorul la pornire porneste foarte greu.... dar daca fac acelas lucru cu viteza maxim de 120km pe ora la pornire nu am nici o problema
      .... oare sa fie de la injectoare???

      Comment


      • #63
        Originally posted by rene View Post
        De cand am schimbat kitul de distributie am o bataie de injector se pare ... cam mare coincidenta, in fine ... bate numai dupa ce se incalzeste motorul si numai la ralanti. In rest masina porneste la sfert, trage la fel, nu scoate fum. N-am nici macar 60k, am alimentat numai sprint diesel, am desfacut filtrul de motorina si am gasit in hartia aia vagi urme de span, am scos toata motorina din rezervor - e curata lacrima si totusi bate un injector. Cum e posibil?!? Astia chiar isi bat joc de noi. Dai o caruta de bani sa te tina o masina 3 ani dupa care sa bagi in ea alta caruta de bani? Intrebarea e daca pot merge asa cu ea sau o stric mai rau? daca trage bine si porneste sa fie sanatoasa poa' sa bata ...
        Poate ti-au schimbat baieti din service cand ai facut distributia un injector cu unul defect.

        Comment


        • #64
          astept un raspuns la intrebarea de mai sus

          Comment


          • #65
            Pe foarta multa lume am auzit ca se plange de acel tacanit dupa ce s'a umblat la distributie. Este posibil sa fie de la un injector care deschide un pic mai tarziu. In interiorul injectorului se afla o supapa de retur care agata. Daca zici ca iti porneste la sfert, ar trebuii desfacut acel injector, curatata supapa, montat, si ai sa vezi ca nu o sa se mai auda asa. Dar mai intai baga eprubetele la fiecare injector si vezi daca da vre unul mai multa motorina pe retur. Cel care da mai mult combustibil ala e cel care agata.

            Comment


            • #66
              Originally posted by loganulnfs View Post
              io am o problema de putin daca merg cu 150-160 la ora timp de o ora fara sa incetinesc dupa ce opresc motorul la pornire porneste foarte greu.... dar daca fac acelas lucru cu viteza maxim de 120km pe ora la pornire nu am nici o problema
              .... oare sa fie de la injectoare???
              1.5-ul , chiar si 1.6MPI 90CP, nu sunt facute sa mearga cu viteza maxima timp indelungat, daca doresti viteza mare, cauta o masina cu cel putin 1.600cmc3 si 150CP. Loganul, este facut pt familiile normale.
              Au mai patit prieteni cu 1.5DCI-ul mergand pe autostrada incarcat in ITALIA cu viteza maxima.

              Comment


              • #67
                ok mersi atunci tre so las mai moale...

                Comment


                • #68
                  Fratilor am gasit un prieten cu duze de retur cu 160 RON

                  Comment


                  • #69
                    eu cu 150 e

                    si original e
                    Last edited by db-75-mai; 7 December 2010, 22:34. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #70
                      injectoare

                      baieti eu de cand am masina folosesc aditiv pentru motorina "METABOND" si nu am avut deloc probleme cu nimic, e un aditiv care este recomandat de firma mercedes pentru motoarele lor, eu sunt foarte multumit de el si credeti-ma ca scade si consumul si nu iti face probleme deloc la injectoare, ba din contra le curata si asigura o ungere mai buna a acestora, si apropo bagati motorina doar de la statiile peo daca nu vreti sa aveti surprize

                      Comment


                      • #71
                        asa e, Metabond-ul chiar e bun, o perioada am folosit si eu, de cand cu criza nu am mai pus... din pacate
                        BR-23-NYK

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by culmesm View Post
                          Fratilor am gasit un prieten cu duze de retur cu 160 RON
                          Cumva este vorba de cel din Constanta ? Sunt foarte slab calitativ si nici nu sunt originale, sunt fabricate in Spania, nu te'as sfatuii sa le cumperi, arunci banii degeaba. Cunosc pe cineva care schimbat 3 seturi de supape in cateva luni, din acelea de 160 ron de care spui, zicea omu ca mergea foarte prost, un mers balbait,neregulat , cand a venit cu masina la service la mine dadeau injectoarele pe retur de ziceai ca sunt fantani arteziene.

                          Comment


                          • #73
                            are cineva idee unde as putea duce injectoarele sa le puna pe banc sa-mi genereze noi coduri?

                            Comment


                            • #74
                              Depinde de unde esti ca Romania este mare.

                              Comment


                              • #75
                                din bucuresti sunt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google