Salut.am si eu o problema.de ceva timp incoace nu imi mai porneste masina la cheie,am un logan 1.5 dci.din pacate am fost in service si am inteles de acolo ca vor face o inspectie si ca nu voi primi garantie(am pus motorina de la camionagii).tata a desfacut masina si a spus ca este problema doar cu un injector si ca nu prezenta urme de uzura, ci era doar negru de fum(adik trebuie curatat).unde pot sa gasesc si eu pe cienva care sa imi curete injectoarele(asta sa fie problema?! Are doar 44 de mii km) .eu sunt din calarasi si acolo nu se poate...ms
Injectoare 1.5 Dci
Collapse
X
-
-
Mai ales daca are "spam", trebuie schimbata toata instalatia de motorina prin, injector, pompa de injectie, filtru motorina, rezervor, furtunasele de la rezervor pana la filtru de motorina etc etc.
LE: Saptamana trecuta am schimbat la un dci cu spam in rezervor.
LE2: Reparatia la costat in jur la 8.000 ron (la reprezentanta DACIA)Last edited by Tudor_cj; 22 April 2008, 21:16.2004 Dacia Logan 1.4MPi
2006 Dacia Logan 1.5dCi
2007 Opel Astra H 1.7CDTI
Comment
-
Originally posted by jinx22 View PostPai am inteles de al el ca nu era rugina ,ca era doar unu acoperit si ca ala bate usor....sau ceva de genu...p.s. motorina a luam cu 20 mii si nu cred ca era ea de vina ci mai degraba bidoanele in care o luam.
Daca o ajuns la pompa de injectie apa tre schimbata cat mai repede sa nu ajunga spam in rezervor.2004 Dacia Logan 1.4MPi
2006 Dacia Logan 1.5dCi
2007 Opel Astra H 1.7CDTI
Comment
-
am si eu un mcv diesel cu care stau prin servisuri de ceva vreme din cauza injectoarelor!!!
oricum nu o sa recunoasca producatorul si nici cei din servisurile autorizate ca sunt ei de vina si dau vine pe matorina proasta. pilitura care sa gasit la mine in injectoare nu era din matorina ci din pompa de inalta presiune (turbina cum spun unii ) care e de calitate proasta , pentru ca o patesc din ce in ce mai multi. ar trebui sa intervina producatorul ca in alte tari sa vada care este problema ....
servisurile autorizate nu stiu decit sa schimbe tot incepand cu conducte si pana la injectoare preturile pieselor sunt mult mai mari decat in magazine si pt un injector dus ,trebuie sa pregatesti in jur de 8500 lei noi (85 mil. ), suntem luati cam de prosti, ar trebui sesizata protectia consumatorului pentru ca daca sunt asa multi care se plang de aceasta problema este de vina producatorul si nu motorina care pana la urma camionagii tot din statii o ia tot e4 sau e5 este deci tot ce luam si noi.
Comment
-
NU am spuso pana acum pentru ca era un secret... problema nu este nici pompa de injectie nici injectoarele... problema este pe parte electrica si soft... (adica tensiunea de alimentare pe parte de injectie este mult prea mare)... metoda service este de a schimba tot... din pacate nu este o rezolvare definitiva ci doar provizorie... dasta si intrebare "DE CE TOATE MODELELE RENAULT CARE SUNT ECHIPATE CU ACELASI MOTOR NU AU PROBLEME!!!???"
Comment
-
Sunt cu probleme si "MODELELE RENAULT CARE SUNT ECHIPATE CU ACELASI MOTOR", cunosc mai multe cazuri de clio, symbol si megane 1.5dci 65, 80 si 85PS , care au avut aceasta problema cu injectia. Parerea mea este ca pompa de inalta presiune este cauza, ea produce acea pilitura care blocheaza/infunda injectoarele, intre pompa si injectoare nu exista filtru, iar pilitura (spanul) gasita in rezervor, conducte respectiv filtru este bagata pe retur in rezervor, de unde isi reia circuitul odata cu carburantul. de aceea se inlocuieste tot: injectoare, pompa, conducte, filtru, rezervor!Last edited by raduSB; 27 June 2009, 14:05.
Comment
Comment