Injectoare 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Undeva cred ca pretul reflecta totusi calitatea, ca daca ar avea toti bani de ford cu injectie siemens atunci nu s-ar mai duce sa ia logan cu servo ca cel cu aer conditionat deja e prea scump , si mai fac si credit pe 10 ani .....si apoi cand apare soferache cu bidonul la 2pe3 din pret de pompa.....eu zic ca fiecare si-o face cu mana lui , orice sistem de injectie se defecteaza daca merge cu apa sau cu motorina ale carei proprietati de ungere sunt scazute. E cazul celor care alimenteaza gresit cu benzina si in loc sa dea jos rezervorul si sa schimbe filtrul de motorina prefera sa faca plinul cu motorina sau in cel mai generos caz sa cumpere un aditiv. Te mira daca un astfel de sofer care merge cu un rezervor de 40 l motorina si 20 benzina amestecate si dupa 1000 km ii da pompa span afirma ca injectia delphi e proasta. E plin de astfel de genii!!!
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #32
      Probleme cu tot sistemul de injectie e si la Renault...au fost semnalate destule cazuri cu pilitura in injectoare datorita pompei de inalta....destule probleme sunt (mai nou) si la grupul WV tot pe parte de injectie si culmea , asta pe faimoasele TDI.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #33
        salut am un logan 1.5 dci de 65kw si de ce va vreme pe la 130km 140 km la ora tacane , asta nu mai cand mai bag talpa oare da semne si la mine injectoarele

        Comment


        • #34
          foarte posibil, fa-i un test de injectoare pe retur si vezi cum sta, apoi cauti pilitura in filtru si rezervor

          foarte posibil, fa-i un test de injectoare pe retur si vezi cum sta, apoi cauti pilitura in filtru si rezervor
          Last edited by EUGEN2008; 12 August 2009, 16:21. Reason: Automerged Doublepost
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #35
            uite asa se schimba duzele de la injectoare in fata blocului
            sa stiti ca si renaulturile se confrunta cu aceeasi probleme
            sper sa va ajute filmuletul http://www.autogreen.ro/?p=2290

            Comment


            • #36
              bun, daca motorina e proasta de alte masini cu common rail nu au probleme? eu am trecut de 90.000, mers sport, si un injector dus. schimbati mai des filtrele

              Comment


              • #37
                Pai filtrul nu-i inaintea pompei de injectie ? Daca scoate pompa pilitura pot sa schimb filtre in fiecare luna ca tot n-am rezolvat problema piliturii

                Comment


                • #38
                  Din cate stiu eu filtrul este intre pompa si rampa de injectie, sau poate stiu eu prost... Filtrul nu cred ca poate retine pilitura in proportie acceptabila, cand vorbim de pilitura eu inteleg particule foarte putin vizibile de metal!

                  Comment


                  • #39
                    Filtrul este inaintea pompei.
                    Ar fi frumos macar sa ridicam capota inainte de a posta minuni d-astea.
                    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                    Comment


                    • #40
                      Din rezervor intra DIRECT in filtru
                      salut domnu FANE-CL

                      Comment


                      • #41
                        Uitati ca am gasit schema sistemului de alimentare.
                        Salut, CLAUDIU_PYS!
                        Attached Files
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #42
                          help! s-a rupt injectorul de langa cureaua de distributie cand am incercat sa-l scot sa-l schimb..... exista vreo metoda sa scot si ce a ramas acolo?

                          Comment


                          • #43
                            Doar sa demontezi chiulasa, ma tem.
                            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                            Comment


                            • #44
                              Te pregatesti cu o garnitura de chiulasa si daca vrei sa lucrezi dupa standarde inalte si cu o curea de distributie si dai jos chiulasa altfel nu-l scoti de acolo , injectorul 4 intotdeauna rugineste in chiulasa de la apa ce se scurge de pe capacul de protectie
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • #45
                                eugen are perfecta dreptate asa trebuie jos chiuloasa si daca iti iubesti masina schimbi si distributia
                                dar ma mir cum sa rupt injectorul eu am schimbat sute si nici unul nu a cedat sincer.
                                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google