Injectoare 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ce ai mai facut Ionutir cu injectorul rupt in chiuloasa?
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #47
      Originally posted by tvstar1 View Post
      eugen are perfecta dreptate asa trebuie jos chiuloasa si daca iti iubesti masina schimbi si distributia
      dar ma mir cum sa rupt injectorul eu am schimbat sute si nici unul nu a cedat sincer.
      Am vazut pe la service-uri ca nu este prea greu sa cureti/speli injectoarele.
      Pe unde am fost injectoarele erau stranse apoi la mana, fara a folosi vreo cheie dinamometrica. Stiiti cumva cu ce cuplu trebuie strans la asamblare injectorul?
      Multumesc.

      Comment


      • #48
        Originally posted by luxornet View Post
        Am vazut pe la service-uri ca nu este prea greu sa cureti/speli injectoarele.
        Pe unde am fost injectoarele erau stranse apoi la mana, fara a folosi vreo cheie dinamometrica. Stiiti cumva cu ce cuplu trebuie strans la asamblare injectorul?
        Multumesc.
        Ei bine nu este indicat sa le strangi doar cu o fixa, daca nu le strangi cu dinamometrica in timp te trezesti ca iti trage aer pe la injector sau curge motorina. Mai bine le strangi bine de prima oara si nu mai ai probleme.

        Comment


        • #49
          pai nu cred sa stie cineva valoarea , ia cheia dinamomentrica si incearca sa strangi mai tare injectorul "neumblat" pornind de la valori mici , reglezi cheia din aproape in aproape pana incepe sa stranga si afli in felul asta o valoare apropiata.
          Pain brings out the truth in us all...
          ...how much truth can you stand?

          Comment


          • #50
            am si eu un logan 1.5 dci si pe la 45.000 de mii km mia cazut injectoarele le-am reconditionat la un service cu diuze originale delphi.....dar acuma am o mica problema poate ma poate ajuta cineva.....cand pornesc motoru cand sta jumate de zi de ex. trebuie sa dau multicel la automat..dar cand imi porneste si il opresc.il pornesc imediat daca dau iara la aut. imi porneste la sfet.Va rog din suflet daca stie cineva ce ar putea avea sa imi zica..in rest imi merge super

            Comment


            • #51
              1. se dezamorseaza
              2. problema iar la injectoare unul sau mau multe.
              dimineata dai la pompa de amorsare si dupa aia pornesteo.
              daca porneste prinde aer pe undeva daca porneste tot greu atunci iar injectoarele.
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • #52
                daca ar fi din cauza injectoarelor ma gandesc ca dupa ce o pornesc si o opresc.....nu ar trebui sa imi porneasca la sfert...zic si euu...?????

                Comment


                • #53
                  Unui prieten i-a cazut cu injectia de curand, a reconditionat injectoarele si schimbata pompa de injectie(luata de la dezmembrari) pentru ca producea pilitura si ea era cauza producerii intregii defectiuni.Dupa ce a facut-o dupa ce statea masina avea aceasi problema ca si tine,ca si cum nu ar fi bine amorsata,de parca pe undeva ar trage aer(dupa mergea bine).Dar din pacate cand s-a prezentat la un service cu servicii mai de calitate a descoperit ca problema iar era de la pompa, ea fiind luata de la dezmembrari .Si iar alta caruta de bani si reconditionata toata instalatia cu piese originale noi de aceasta data.In concluzie pune-o pe tester ca ori iti trage aer pe undeva(cel mai fericit caz),ori vreun injector nu lucreaza cum trebuie ori e dusa pompa.

                  Comment


                  • #54
                    injector suparat

                    De cand am schimbat kitul de distributie am o bataie de injector se pare ... cam mare coincidenta, in fine ... bate numai dupa ce se incalzeste motorul si numai la ralanti. In rest masina porneste la sfert, trage la fel, nu scoate fum. N-am nici macar 60k, am alimentat numai sprint diesel, am desfacut filtrul de motorina si am gasit in hartia aia vagi urme de span, am scos toata motorina din rezervor - e curata lacrima si totusi bate un injector. Cum e posibil?!? Astia chiar isi bat joc de noi. Dai o caruta de bani sa te tina o masina 3 ani dupa care sa bagi in ea alta caruta de bani? Intrebarea e daca pot merge asa cu ea sau o stric mai rau? daca trage bine si porneste sa fie sanatoasa poa' sa bata ...

                    Comment


                    • #55
                      ei nu e chiar asa de simplu , ca daca cumva injectorul ala ramane blocat pe deschis si baga intr-una motorina in piston s-ar putea sa-l topeasca si atunci se dubleaza - tripleaza sumele . Du-te la un service autorizat si vezi ce si cum.
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #56
                        Cine stie sa ne zica acea bataie de injector de la ce vine, de la supapa de retur, de la acul injectorului. Exact care este(sunt) componentele din injector care produc acea bataie?

                        Comment


                        • #57
                          Banuiesc ca bataia e de la acul injectorului , nu mai calca bine pe scaunul lui de unde si scaparile de motorina. Ideea e ca odata ce ai umblat in injector de ai schimbat supapa de retur atunci injectorul are nevoie de calibrare , altfel sigur o sa bata. O sa functioneze bine in turatii dar la ralanti motorul sigur nu o sa mai mearga cel mai rotund.
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #58
                            Am fost azi la un service autorizat dacia, mai precis la reprezentanta dacia din constanta, aia noua de pe tomis. Au ascultat motorul, au testat injectoarele atat cu paharutele cat si pe tester, verdictul: "motorul functioneaza in parametrii". Au sesizat bataia, au spus ca e posibil ca un injector sa o produca dar atata timp cat masina porneste, trage, nu scoate fum iar testele au iesit ok nu au ce sa faca si nici nu recomanda sa se faca ceva, sa-mi vad linistit de drum ca masina n-are nimic. Mi-au recomandat sa incerc sa schimb motorina cu una "mai de calitate", si au dat din umeri cand le-am zis ca alimentez numai su sprint diesel. Ma simt si usurat (ca n-a trebuit sa scot din buzunar gramezi de bani pt. reparatii) dar si dezamagit in acelasi timp (ca nu am un raspuns clar si nu mai am increderea pe care o aveam in masina cand plecam la un drum lung).

                            Comment


                            • #59
                              injectoare

                              salutare,

                              in primul rand va spun ca pilitura provine 100% de la pompa de injectie! are 2 rulmenti in interior si aia, din cauza ca sunt prea bine facuti, prin frecare.....apare pilitura! eu am bagat motorina numai de la petromv si omv, si la 83500 de km s-a pus pe butuci masina! 3 injectoare bulite! cel mai bine este sa schimbi duzele de retur de la injectoare( nu dureaza mai mult de o ora), sa dai jos rezervorul, sa il cureti, apoi sa schimbi filtrul de motorina, sa cureti turul si returul, si bideal ar fi sa poti curata catusi de putin si pompa de injectie! eu unul asa o sa procedez! am sunat la dacia pitesti sa imi spuna cat ma costa reparatia: 6000 de lei! circuri de masini domne! sincer va spun! si am mai citit cateva post-uri: exista si masini logan pe motorina care nu au avut probleme! explicatia e una: alt tip de pompa, alt tip de injectoare! si-au batut joc de noi cu masinile astea!

                              salutare,

                              in primul rand va spun ca pilitura provine 100% de la pompa de injectie! are 2 rulmenti in interior si aia, din cauza ca sunt prea bine facuti, prin frecare.....apare pilitura! eu am bagat motorina numai de la petromv si omv, si la 83500 de km s-a pus pe butuci masina! 3 injectoare bulite! cel mai bine este sa schimbi duzele de retur de la injectoare( nu dureaza mai mult de o ora), sa dai jos rezervorul, sa il cureti, apoi sa schimbi filtrul de motorina, sa cureti turul si returul, si bideal ar fi sa poti curata catusi de putin si pompa de injectie! eu unul asa o sa procedez! am sunat la dacia pitesti sa imi spuna cat ma costa reparatia: 6000 de lei! circuri de masini domne! sincer va spun! si am mai citit cateva post-uri: exista si masini logan pe motorina care nu au avut probleme! explicatia e una: alt tip de pompa, alt tip de injectoare! si-au batut joc de noi cu masinile astea!
                              Last edited by db13fyx; 18 May 2010, 11:06. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #60
                                injectoarele au treaba cu distributia . a inceput sa auda ca un rontait ,am 88mi si nam schimbat distributia .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google