Schimbare Chiulasa+axa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    are alt loc,pe blocul motor linga carcasa ambreiajului,partea din fata a motorului,exista un surub cu rol de dop,ce se demonteaza cu cheie E14 sau cu atentie,merge si cu o tubulara de 10.Acolo se monteaza acel ghid-spion,ce blocheaza vilbrochenul,la PMS(piston 1).

    Comment


    • #17
      Ce marime are surubul sau ghidul spion de care spui? Se poate adapta un şurub normal?

      Comment


      • #18
        Nu se poate.Este un dispozitiv conceput special.

        Comment


        • #19
          Ok. Si atunci cand pistonul 1 (adica primul de langa distributie) e la pms unde corespund semnele de pe fulia axei şi de pe vibrochen?

          Comment


          • #20
            fyrestarter sfatul meu pt tn e sa cauti autodata si un prieten care se mai pricepe la mecanica...sincer distributia la logan e fff simpla....cumpara garnitura...antigel ...tot chitu de distributie iar chiuloasa incerarca sa o duci la rectificat poate o mai poti folosi...app vezi k in autodata nu gasesti logan...cauta pe renault clio 2....succes la reparatie

            scz acu am vaz k ai prob cu axu.....in cazu asta ai nevoie de o chiuloasa dar ar fi bn sa o rectifici si pe asta k sa nu ai probleme
            Last edited by spasul_xxl21; 17 December 2011, 20:51. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Ce e autodata? Daca poţi, te rog pune aici fisierul respectiv. Ca sincer nici n-as stii ce sa caut (probabil e in limba engleza ).

              Comment


              • #22
                Autodata - este un program bun,mai ales pentru electrica masinii,pentru macanica,e slab.Poti face rost de el,pe net.E in limba engleza.Punerea la punct a distributiei o are sigur(Renault-k9k).

                Comment


                • #23
                  fyrestarter
                  ai plecat de la faptul ca iti batea axa cu came si dupa multe discutii ai ajuns la concluzia ca tre s-o schimbi, sa modifici, sa faci , sa dregi, etc
                  care e treaba!
                  dupa ce faci ce vrei tu pe acolo cu chiuloasa distributie, etc, pune tot capacul vechi de la axa cu came si asculta motorul, nu vreau sa cobesc dar cred ca ai capacul infundat si nu se mai facea ungerea cum trebuie. am vazut destule axe care neavind ungere bateau, dar niciodata nu am vazut sau nu am auzit de vre-o axa cu came sa se strimbe ea asa, aiurea in tramvai, si astfel, bineinteles, sa bata.
                  repet, sper sa nu cobesc, dar....

                  Comment


                  • #24
                    Care e pistonul 1? Cel de la distributie sau opusul? Am inteles ca la gama renault este ultimul dupa distributie.
                    @meggeo: Despre ce capac vorbesti? Capacele ce tin axa?
                    Normal ca nu bate aiurea sau fara vreo cauza. Si sa sti ca si eu cred la fel. Dar nu pot sa-mi dau seama unde e înfundat... Ulei este in chiulasa...
                    Last edited by Fyrestarter; 23 December 2011, 13:36.

                    Comment


                    • #25
                      Vezi ca la strangerea chiuloasei si garniturii iti trebuie neaparat o cheie dinamometrica care strange la cuplu,nu merg stranse asa la ochi,risti ca dupa un timp desfaci tot din nou,bafta si noroc.

                      Comment


                      • #26
                        acea bataie de fier pe fier care o auzi la axa cu came ,e clar, e datorata absentei ungerii in totalitate a axei, nu absentei uleiului din chiuloasa, sau strimbarii axei.
                        daca ai vazut ca e ulei in chiuloasa, atunci acel capac negru pe care l-ai dat jos,i-al la studiat si o sa observi ca uleiul vine din chiuloasa, intra in capac pe partea de sus(de jos in sus, pe interior) si curge pe axa, asigurind ungerea.
                        in timp,datorita uleiului neschimbat cind trebuie, se fac depuneri(acolo,pe partea interioara,sus) care impiedica ungerea axei.
                        atunci apare un"prieten" sau "mecanic" si da verdictul: axa strimba! schimbat chiuloasa, distributie si cite si mai cite.
                        acum scuze, dar de unde draq sa sa strimbe axa, repet, aiurea, de capul ei?poate din cauza rotii de rezerva...?
                        sa concluzionam:
                        sa incepem cu deci.
                        deci,
                        da-i capacul de la axa cu came jos,(sau cum zici tu capacul de la chiuloasa), baga-i ulei cu presiune pe orificiile de admisie si vezi daca iti curge prin toate locurile corespunzatoare fiecarei came.daca nu, il suflii cu compresorul si benzina si mai verifici inca o data.

                        e doar o verificare, bine...hai doua verificari ale uni simplu capac.

                        dar retine:te costa muuuult mai putin,nu strici nimic si nu umbli la una din partile cele mai importante ale motorului.

                        Comment


                        • #27
                          De multe ori,nu sunt suficiente sculele si dorinta de a remedia o problema.Experienta(rutina),constituie o veriga importanta in acest lant numit,-mecanica-."Micile" secrete,tot experienta le pune in valoare.

                          Comment


                          • #28
                            nu i-am spus cine stie ce secrete, e doar un apect minor ce se verifica si care in mod normal ar fi trebuit sa-i fie adus la cunostinta inca de la prima verificare. asta doar in conditiile in care acel prieten sau mecanic ar fi respectat o regula simpla:ma bag doar acolo unde-mi fierbe oala. daca ar fi stiut exact, toata aprecierea,dar pentru o bataie din lipsa ungerii sa schimbi jumate de motor...mmm, cam mult.
                            dar, sa ai o problema la motor si sa-ti spuna cineva exact direct si clar care e problema, ar insemna ca acel cineva sa "manince" motorul pe piine, ceeace mai rar gasesti.

                            Comment


                            • #29
                              Exact la asta ma refeream si eu... Sunt niste chichite, niste mici secrete, care sunt de fapt cea mai importanta parte a mecanicii. Pentru asta am deschis topicul. Multumesc pentru lamuriri.
                              Mai am o 0Š6ntrebare... Am un prieten si are masina pe taxi. Tot de 70 de cai e motorul si ii palpaie becul la ulei. Motorul nu bate, nu are probleme la turbina (care cadea prima din lipsa de ungere sau lipsa presiune ulei) a reparat inlocuit simeringurile de la vibrochen, a schimbat pompa de ulei dar tot se aprinde becul la ulei cand se incalzeste motorul. Mecanicul vrea sa desfaca iar motorul sa vada care e problema iar prietenul meu e satul de mers la ghici. Care ar putea fi problema la el? Nu mai deschid inca un topic. Multumesc.

                              Comment


                              • #30
                                din ce spui ar fi mai multe,cu conditia ca pompa de ulei sa fie buna, dar pentru inceput:
                                0,5l motorina bagata in ulei, dar dupa ce s-a incalzit motorul
                                lasat 1-2min la relanti
                                apoi citeva talpi pina la jumatea turometrului
                                oprit motorul scos uleiul pe la buson(nu prin aspiratie) si lasat 10min sa se scurga bine
                                pus ulei nou si bineinteles si filtru nou
                                daca mai pilpiie si acum schimbat senzorul de presiune de la ulei
                                daca nu vrea sa dea banii pe un ulei nou si filtru, poate incerca cu un ulei vechi de la cineva care si l-a inlocuit, si cu acelasi filtru de pe motor. dar dupa ce baga uleiul vechi doar o porneste ii da citeva talpi si doar atit ca sa vada daca se mai aprinde becul.daca da, schimbat senzorul uleiul si filtrul.
                                a NU se deplasa cu ea daca vrea o viata lunga la motor.

                                asta e o solutie de verificare cu un minim-minimorum de investitie.
                                repet sunt mai multe cauze si e foarte foarte foarte mult de scris.
                                spor la treaba si
                                CRACIUN FERICIT TUTUROR FORUMISTILOR!
                                Last edited by meggeo82; 26 December 2011, 15:01.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google