Consum mediu al Loganului 1,5 dCi Euro4

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by CAnnabYS
    motorina aditivata de la rompetrol e "efix euro4" sau mai au si altceva?
    Au numai Efix Euro4 si Euro5.

    Comment


    • Originally posted by iulian_vis
      Exact cu 10 bani o sa scumpeasca Petrom de astazi sau maine, parca!

      @huzzy1981, daca arde mai bine, inseamna ca arde mai repede. Deci nu vad cum ar consuma mai putin daca arde mai bine
      NU! Daca arde mai bine, inseamna ca explozia e mai puternica si necesita mai putina motorina sa realizeze acelasi lucru mecanic care s-ar face cu mai multa motorina cu cifra octanica mai mica. Deci consumul ar trebui sa scada, iar performantele motorului sa creasca. Teoretic....
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • Originally posted by huzzy1981
        Teoretic, cu motorina aditivata, consumul al trebui sa scada, pentru ca are cifra octanica mai mare ... e ciudat....

        Motorina nu are cifra octanica!
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • Originally posted by Sp!ke
          Originally posted by unic
          Nu stiu ce sa zic... decat sa nu faceti ca mine, faceti cum credeti voi de cuviinta, dar eu unul nu mai bag motorina de la Rompetrol din doua motive:
          1. E mai scumpa cu 10 bani/litru decat cea de la Petrom
          2. Se arde foarte repede.
          Problema cu aditivii e cam ciudata, eu stiam ca daca bagi aditivi in carburant, nu-i maresti cifra octanica ci faci carburantul sa arda fara depuneri. Acum... Dumnezeu stie ce baga astia de la Rompetrol in motorina de arde mai ceva decat benzina, e adevarat ca daca ciupesc acceleratia ceva mai sportiv, MCV-ul meu musca din asfalt.
          La motorina performanta creste foarte mult cifra cetanica.... octanii si izooctanii sunt la benzine, autoaprinderea pt motorina aditivata se face la temperaturi si mai mici, asta este folosita mai mult in perioada de iarna. Cu cat cifra cetanica este mai mare motorina arde mai bine,dezvolta un volum de gaze mai mare => presiune mai mare=> economie de carb pt motor, la bezinare este valabil acelasi lucru cu cifra octanica.
          Ps: Scuze daca incurc ceva..
          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

          Comment


          • Originally posted by mdi_pro
            La motorina performanta creste foarte mult cifra cetanica.... octanii si izooctanii sunt la benzine, autoaprinderea pt motorina aditivata se face la temperaturi si mai mici, asta este folosita mai mult in perioada de iarna. Cu cat cifra cetanica este mai mare motorina arde mai bine,dezvolta un volum de gaze mai mare => presiune mai mare=> economie de carb pt motor, la bezinare este valabil acelasi lucru cu cifra octanica.
            Ps: Scuze daca incurc ceva..
            asa cifra cetanica, stiam eu ca am incurcat ceva! :P
            din cate vad, nu prea se omoara oamenii cu scrisul aici pe forum....
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • eu am logan 1.5 dci euro 4, resoftat, are 90 cp acum, si cu schimbat viteze la 4500 turatii in oras (liniute:-D )nu-mi arata mai mult de 6

              Comment


              • Astazi am scos cel mai mic, consum mediu, de cand am masina,la cursa pe care am facuto la INTALNIREA NATIONALA, 6,2 l/100km,si asta in conditii grele de trafic.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • 5.8 ultimul consum. Mers Navodari-Constanta si drumuri prin Constanta. Cam 50-50. Motorina sprint diesel de la OMV. Aseara am vazut si eu ca e mai scumpa decat aia de la Petrom, dar avand 16000 de km numai cu motorina de la OMV raman fidel.Primul plin l-am facut de la Petrom cand am luat masina si nu mi-a placut cum a mers. Am schimbat pe OMV si am ramas aici.
                  MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

                  Comment


                  • Originally posted by demonhunter
                    eu am logan 1.5 dci euro 4, resoftat, are 90 cp acum, si cu schimbat viteze la 4500 turatii in oras (liniute:-D )nu-mi arata mai mult de 6
                    te referi la loganul de 70 de cai, sau cel de 85, resoftat? pt ca din ala de 70, asa cum e si al meu, nu stiu cum ai scos 90 de cai... stiu ca se poate mari puterea cu 10, maxim 15..... chiar ma intereseaza modalitatea.... ;)
                    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                    Comment


                    • eu am logan 1.5 dci euro 4, resoftat, are 90 cp acum, si cu schimbat viteze la 4500 turatii in oras (liniute:-D )nu-mi arata mai mult de 6
                      Nu te cred... eu am resoftat dci-ul meu si cu schimbat la 3500 aveam un consum de minim 8% minim....
                      Acum ca sunt cu softul stock daca ma dau la ea in oras imi ia minim 7,5

                      Probabil ai o problema la computerul de bord.

                      Nu mai vorbiti prosti pt ca e ilogic ce spuneti voi.. Am mers cu fiat multi jet, vw golf 4, opel astra, etc.. daca te dai la ele consumul sare de 9%
                      Loganul dci de 70 de cai e dat cu 5,8% consum urban.. dar asta cu schimbat la 2200-2500 rpm, daca schimbi la 4500rpm consumul aproape se dubleaza..

                      Comment


                      • am facut un update la consum, 7.1 ultimul consum urban, stil de condus:bucuresti, am ~2600km

                        Comment


                        • eu am avut consum de 4.8L mediu pe ruta constanta-brasov cu viteza medie 95km/h

                          Comment


                          • Eu am scos 4,6 pana la un moment dat dar cand am vazut ca mai am 100 Km si era 09 30 si la 10 era intalnirea nationala de la Brasov a crescut la 5,3 pana la destinatie (120+)cand a permis drumul . Am facut 100 Km intr-o ora si am avut si serpentine pe traseu )

                            Comment


                            • ultimul consum:
                              702km, 45litri, 6.4% consum (jumate buc-brasov-buc mers tare 120-150, si restul in bucuresti)

                              Comment


                              • 300km doar in Sibiu, consum 5,8%, Top Euro Diesel de la Petrom.
                                Sunt inca in Rodaj. Schimbat vitezele la maxim 2500rpm.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google