Consum mediu al Loganului 1,5 dCi Euro4

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.5dCI, ABSPlus 2007/20.000km/mers sportiv/2pers plus bagaje=200kg

    primul drum iasi-constanta, inainte de resoftare (70cp): 5.2%
    al doilea drum iasi-constanta, dupa resoftare (90cp): 4.7%

    Un alt drum mers normal, 350kg: 4.5%

    In oras 6-6.5% sportiv cat se poate , semafoare etc; se merge greu si in iasi
    "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

    Comment


    • Iata si pozele! Nu inseamna ca am mers cu vitezele din poze.V-am mai spus ,a fost un testulet pentru mine si pentru loganelul meu drag! Sa stiu ca se poate si asa!
      Attached Files
      Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
      Andreea Trifu

      Comment


      • Am reusit sa scot azi 4.9% in oras consum mediu e cel mai mic consum care l-am scos pana acum in oras.

        Comment


        • Galati soveja si retur..Testat..La 80km.H constant (a5`a) pe o portiune de 35-40 de km (mai mult n`am rezistat..Adormeam) consumul a fost de 3.7 fara ac si 3.9 cu ac. Cat de real o fi nu stiu..Dar pe cb atat indica
          iar in oras am un onorabil 5.2 -5.3 cu ceva jar la activ

          Comment


          • Salut , vreau si eu sa stiu daca a pus cineva pana acum aditivi in rezervor.Am auzit ca e bine ca la vreo 4 luni sa mai pui niste aditivi sa curete injectoarele.Care va pricepeti , va rog daca piuteti sa-mi dati un raspuns.

            Comment


            • Desi ma risc sa ma ia de ciuf vre-un moderator zelos pentru reclama eu iti spun ca am Metabond in motor, cutie si rezervor de la kilometrul nr.2 ( adica mai tarziu un pic la prima revizie - aia obligatorie).

              As am resuist sa nu sar mai sus de 4.5 L/100 Km fara AC, pe fiecare rezervor, media pe CB.

              Acum cu generatorul de oxihidrogen la bord am cateva rezervoare la 3.8 L/100 Km media pe CB cu AC cu tot!
              Cel mai mic consum inregistrat pe o distanta de circa 30 de Km a fost 2.9 L/100 la viteze variabile 0-120 Km/ora.
              Cel mai mare 4.3 L/100km cu AC , viteza in exces si cateva drumuri cu traversare de Bucuresti .

              Am o filmare cu medie "normala" pentru Loganul meu:



              Si am sa postez si recordul de 2.9 ....
              Last edited by Seba; 13 August 2008, 15:13.

              Comment


              • Generator de oxihidrogen?
                Detaliaza...
                PS: ia mergi tu mai mult timp cu 100 km/h constant, sa vezi cum creste consumul de 3.5% (parca atat aveai in filmulet)
                Iar 4.3, ac, viteza in exces, mai taie un pic din barba aia ca e prea lunga.
                PS2: Metabond nu a revolutionat nimic, este un produs bun, dar nu a reinventat roata.

                Comment


                • E lunga, lunga, lunga barba aia. E prea lunga. E exagerat de lunga. E neadevarat de lunga.

                  Scuzati! Nu ma puteam abtine!

                  Comment


                  • Originally posted by Cezar View Post
                    Generator de oxihidrogen?
                    Detaliaza...
                    PS: ia mergi tu mai mult timp cu 100 km/h constant, sa vezi cum creste consumul de 3.5% (parca atat aveai in filmulet)
                    Iar 4.3, ac, viteza in exces, mai taie un pic din barba aia ca e prea lunga.
                    PS2: Metabond nu a revolutionat nimic, este un produs bun, dar nu a reinventat roata.
                    NU crestea mai sus de 3.5 la 100....Garantat!
                    Am verificat asta!La 100 sta pe 3.5- L/100 Km.
                    Cu reset la fiecare plin....
                    Poblema este la opriri si depasiri.De aceea am 3.8 L/100 Km la final de rezervor.
                    Topicul era consumul, nu?
                    Ca a inventat Metabond ceva nu stiu dar cum zici si tu e un produs bun...Intretine si reduce frecarile, implicit consumul.Nu trebuie exagerat in cee ce face sau nu face acest produs, sau oricare altul.

                    Despre oxihidrogen vezi pe forumul de la softpedia, cauta pe goolge sau you tube HHO.
                    Ca daca te trimit pe site-ul meu am sa fiu acuzat de reclama!

                    Comment


                    • Aaaa....
                      Gata am inteles.
                      Matale ai produse din acestea.
                      Deci no comment
                      PS: da pe cand premiul Nobel pt generatorul de oxihidrogen? Permite-mi sa ma indoiesc de calitatile acestuia de a scadea consumul cu 15-35 %.

                      Comment


                      • Originally posted by iuli81 View Post
                        E lunga, lunga, lunga barba aia. E prea lunga. E exagerat de lunga. E neadevarat de lunga.

                        Scuzati! Nu ma puteam abtine!
                        Nu face nimic! Sa calculam: consumul mediu normal al unui Logan - 3-5% ( Metabond).
                        Valoarea rezultata -17% ( HHO).
                        Vezi daca iese!
                        Si urmareste filmul pe care il postam eu.
                        Incearca sa faci la fel: sa pleci de pe loc si parcurgi un traseu similar sa vezi daca ai vre-odata 3.4-3.5!
                        trebuie sa ai anterior acestui test o medie mai mica sa sustina calculatia....

                        Da' nu-i bai ca pun filmul cu media pe distanta de aprox. 50 Km la 2.9.Daca iei in calcul valoarea asta ca fiind un fel de instantaneu vezi de unde vine 4.3 L/100 Km.

                        Originally posted by Cezar View Post
                        Aaaa....
                        Gata am inteles.
                        Matale ai produse din acestea.
                        Deci no comment
                        PS: da pe cand premiul Nobel pt generatorul de oxihidrogen? Permite-mi sa ma indoiesc de calitatile acestuia de a scadea consumul cu 15-35 %.
                        Mai au si altii! Si da aceleasi rezultate!
                        Nu tine cu ironia, premiul Nobel nu se va acorda pentru un generator de HHO.
                        Indoieste-te de ce vrei tu!
                        Apropo' ce stii de motorul Diese-Otto?
                        Stii ce consum are, estimat?
                        Sau nici asta nu exista?

                        Domnilor daca nu ati vazut sau auzit nu inseamna ca nu exista iar la randamentul unui motor termic se poate umbla din greu! Renault insasi are un motor de 1.5 cu media de 3.8 L/100 km.
                        Dacia are un motor tare usor de imbunatatit, in termenii consumului, iar eu si altii ca mine am facut-o!
                        Last edited by Cristi_Xp; 13 August 2008, 02:20.

                        Comment


                        • Mirare

                          Mi se pare mie sau asa e...?
                          Ca acest topic este destinat celor ce au motorase 1461 CMC, 70 CP?, iar ei sa vorbeasca despre consumurile realizate si nu despre minuni tehnice in materie de economii de carburant?
                          Mai sus este un post despre un motor de 85 CP...
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • Originally posted by kenterprise View Post
                            Desi ma risc sa ma ia de ciuf vre-un moderator zelos pentru reclama eu iti spun ca am Metabond in motor, cutie si rezervor de la kilometrul nr.2 ( adica mai tarziu un pic la prima revizie - aia obligatorie).

                            As am resuist sa nu sar mai sus de 4.5 L/100 Km fara AC, pe fiecare rezervor, media pe CB.

                            Acum cu generatorul de oxihidrogen la bord am cateva rezervoare la 3.8 L/100 Km media pe CB cu AC cu tot!
                            Cel mai mic consum inregistrat pe o distanta de circa 30 de Km a fost 2.9 L/100 la viteze variabile 0-120 Km/ora.
                            Cel mai mare 4.3 L/100km cu AC , viteza in exces si cateva drumuri cu traversare de Bucuresti .

                            Am o filmare cu medie "normala" pentru Loganul meu:



                            Si am sa postez si recordul de 2.9 ....
                            Daca se putea obtine un consum de catre fabricant de 2,9 ...........S.A.M.D. Acesta discutie nu ar mai fi avut loc iar motociclistii si scuteristii deveneau toti loganisti. Si nu numai EI!!!!!!! Iar TU erai in candidat serios la premiul NOBEL !!!!???!!!

                            Comment


                            • Incetati cu offtopic-ul ca unul deja si-a luat Warn!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Am fost avertizat! Banuiam ca asa va fi!
                                deci -pe topic- acela este consumul meu! Ca il realizez cu ce il realizez e alta chestie!

                                Va rog sa-mi spuneti unde se pOAte discuta si despre CUM se poate obtine un asemenea consum? Aveti un topic despre asta?

                                Ca pe cel de HHO moderatorii au considerat ca nu se poate sa existe asa ceva si in consecinta m-au banat.
                                Adica pe acest forum daca eu am media 3.8 L/100 Km si folosesc x metoda pe care o si promovez (o vand, o inchiriez ceva ) nu pot participa la discutii pe topic?
                                Trebuie neaparat sa va spun ca iau motorina de la w statie si consum 6 L/100 km sa fiu credibil?
                                Nu inteleg cu ce gresesc?
                                Nu fac pe desteptul, nu ironizez pe nimeni, ( desi sunt ironizat) - mai glumesc pe ici pe colo!

                                Daca platesc pot sa postez si eu reclame pe acest forum?
                                Cum sa procedez, va rog sa-mi spuneti!
                                Poate asa vor beneficia si altii de un consum mai mic, noxe mai putine...etc.
                                Last edited by kenterprise; 13 August 2008, 00:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google