Consum mediu al Loganului 1,5 dCi Euro4

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru cine are ocazia si are cum... resetare in varful dealului, si masina la vale in frana de motor... = consum 0? )

    Comment


    • hei u.....try first !

      sunt curios ce zic supapele tale cand va sarii cureaua cativa dinti ..... aleluia motor
      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

      Comment


      • n-are de ce sa sara cureaua ... am zis frana de motor nu luat masina ridicat pe banc bagat a I-a si invartit rotile din fata la 100km/ora ...

        Comment


        • Din cate stiam eu , supapele sunt actionate de tacheti - arborele cu came - fulia arborelui cu came (sau cum ii spune) -curea de distributie -pinion de distributie care este fixat pe arborele cotit . Acum daca luam o masina si mergem normal cu ea sau o tragem sau o pornim din electromotor nu tot de acolo isi iau supapele miscarea ? sau cand trag masina la sufa , supapele imping motorul ? Am mai auzit chestia asta (ca ar sarii de pe punct ) si sunt nedumerit , de ce sare de pe punct ?
          Poate sari cureaua de distributie sa zic doar daca o tragi si ii dai drumul dintr-o data la ambreaj si nici atunci nu cred .

          Azi am bagat tempomatul in a 5-a la 60 si 70 Km/h consum 3,1 respectiv 3,4 . Mai fac teste cand mai am drumuri unde sa nu am de blituit
          Last edited by alinrehau; 7 November 2007, 00:16.

          Comment


          • nu se supara motorul asa subturat a 5-a la 60-70? ...

            Comment


            • Sa il vezi cum tine relantiul in a 5-a cu 40 Km/h . Facuse fratele meu un filmulet si pe tema asta dar l-a scos de pe you tube ca il puneam .

              Comment


              • radeti voi dar dupaia va plangeti ca loganu e de cacao , nu va ganditi la injectoarele alea? ce se intampla cu ele cand mergeti subturat?

                sigpic

                Comment


                • numai mergeti cu a-V-a la 60km/h ca infundati turbina cu depuneri...mersul subturat e cel mai daunator la motoarele diesel.

                  Comment


                  • Originally posted by alinrehau
                    Din cate stiam eu , supapele sunt actionate de tacheti - arborele cu came - fulia arborelui cu came (sau cum ii spune) -curea de distributie -pinion de distributie care este fixat pe arborele cotit . Acum daca luam o masina si mergem normal cu ea sau o tragem sau o pornim din electromotor nu tot de acolo isi iau supapele miscarea ? sau cand trag masina la sufa , supapele imping motorul ? Am mai auzit chestia asta (ca ar sarii de pe punct ) si sunt nedumerit , de ce sare de pe punct ?
                    Poate sari cureaua de distributie sa zic doar daca o tragi si ii dai drumul dintr-o data la ambreaj si nici atunci nu cred .

                    Azi am bagat tempomatul in a 5-a la 60 si 70 Km/h consum 3,1 respectiv 3,4 . Mai fac teste cand mai am drumuri unde sa nu am de blituit
                    DCI-ul nu are curea de distributie, are lant (putin probabil sa sara de la punct, doar daca se rupe lantul).
                    Attached Files

                    Comment


                    • Eu unu nu stiam ca e pe lant ... asta e un lucru bun Faza cu 60Km/h in a 5 - a a fost doar de incercare . la cum merg eu nu cred ca o sa am turbina sau alte chestii infundate .

                      Comment


                      • dci-ul are curea de distributie...de unde ai scos tu poza aia...?
                        vezi poza atasata de mine...sau urmeza link-ul din poza sa te lamuresti...
                        Attached Files

                        Comment


                        • E posibil sa ai dreptate. Poza am luat-o de pe net (nu mai stiu site-ul), dar ma gandesc ca ce ai postat tu e dci-ul de 105 hp si din cate vad... e diferit de dci-ul de pe logan.

                          Comment


                          • Toata motoarele K9K de pe Logan, inclusiv cel de 85 CP au curea de distrbutie, nu lant, si se schimba la a 3-a revizie.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Asa e, sunt pe curea dar se schimba la a 6-a revizie, la 60.000, SIGUR!

                              Comment


                              • Ar fi fost fain pe lant pentru ca erai mai sigur . La DSN cand am avut accidentul s-a blocat distributia si m-am ales cu :
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google