Dci 70cp Nu Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pentru adicata2003

    salut... eu am bagat numai motorina de la pompa si totusi la 77000km a inceput sa-mi faca figura de a nu porni la rece, s-a intmplat de 3 ori pana acum. am ramas uimit ca ai mers cu ea 350000km fara probleme. Poti sa-mi dai un sfat...ce sa fac? Sa schimb pompa, sa o repar pe asta. Si inca o intrebare: pompa mea de 1.5 70cp e aceasi cu pompa de pe masina ta 1.5 85cp ?.... Multumesc si Sarbatori Fericite tuturor!

    Comment


    • #17
      adicata 2003 am vazut ca multi dau vina pe motorina in special reprezentantele,parerea me e alta,.. sunt filtre de motorina facute prost care duce la probleme cu injectia,eu de doua ori am avut la 30 000 si90 000km.am schimbat supapele la inj.am tait filtru si am gasit elementul filtrant dezlipit de capacul fitrului,iar garnitura nu era la locul ei,a2a oara tot la fel filtre cumparate din reprezentanta,stiu pe cineva care a mers 60 000km.cu un filtru si nu a avut probleme,cu aceiasi motorina merg si wv. tdi p.d.si nu au atitea probleme,dr au pompa de alimentare in rezervor si racitor de motorina sub masina,ce a depistat SOLAN cu pompa de joasa este adevarat ca de acolo pleaca spanul, ajunge in pompa de inalta si injectoare,asta se intipla cind nimeresti un filtru prost.

      Comment


      • #18
        Originally posted by jamo View Post
        salut... eu am bagat numai motorina de la pompa si totusi la 77000km a inceput sa-mi faca figura de a nu porni la rece, s-a intmplat de 3 ori pana acum. am ramas uimit ca ai mers cu ea 350000km fara probleme. Poti sa-mi dai un sfat...ce sa fac? Sa schimb pompa, sa o repar pe asta. Si inca o intrebare: pompa mea de 1.5 70cp e aceasi cu pompa de pe masina ta 1.5 85cp ?.... Multumesc si Sarbatori Fericite tuturor!
        Nu e masina mea aia cu multi Km.

        Originally posted by YLYE View Post
        adicata 2003 am vazut ca multi dau vina pe motorina in special reprezentantele,parerea me e alta,.. sunt filtre de motorina facute prost care duce la probleme cu injectia,eu de doua ori am avut la 30 000 si90 000km.am schimbat supapele la inj.am tait filtru si am gasit elementul filtrant dezlipit de capacul fitrului,iar garnitura nu era la locul ei,a2a oara tot la fel filtre cumparate din reprezentanta,stiu pe cineva care a mers 60 000km.cu un filtru si nu a avut probleme,cu aceiasi motorina merg si wv. tdi p.d.si nu au atitea probleme,dr au pompa de alimentare in rezervor si racitor de motorina sub masina,ce a depistat SOLAN cu pompa de joasa este adevarat ca de acolo pleaca spanul, ajunge in pompa de inalta si injectoare,asta se intipla cind nimeresti un filtru prost.
        Si VW si Audi au aceleasi probleme(doar motoarele common rail).
        Last edited by adicata2003; 27 December 2011, 14:24. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Eu am incredere in ce spune Adicata ; il cunosc personal si stiu ca este un inginer "meserias" ...
          Dar ... inca mai caut raspunsul la principala problema : cum evitam aparitia spanului/blocarea pompei/infundarea injectoarelor (triumviratul de span-spaima dieselului Logan) ?
          Deci anularea partii de joasa presiune nu ar fi o solutie (desi mai astept opinii vis-a-vis de partea din pompa responsabila cu dezastrul) , ulei 2T JASO FC in motorina nu (cica se duce catalizatorul) ... "Doar motorina buna" ar fii o solutie ; dar, am citit, aceste probleme apar la Logan si in Franta, Germania ... Acolo nu e (mai) buna motorina ?!
          Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

          Comment


          • #20
            Adevarul este ca motorina euro 4,5 sau cit ofi ea este uscata,face spume aproape ca benzina,pentru a o scoate la normele actuale de poluare au scazut procentul de sulf care avea rol de lubrefiere,de 27 ani lucrez cu motorina, inainte trebuia sa dau bine cu sapun cind ma murdaream pe maini de motorima asa unsuroasa era, acum ma sterg cu o cirpa si sunt uscat,unii le spun toate pe invers probabil lucreza la DACIA sau pe la vriun servis auto sii anteleg... insa noi cistigam banii greu e pacat sa ii dam pe acolo.

            Comment


            • #21
              pentru ylye

              salut... Daca zici ca te pricepi la motorina as vrea sa-mi dai un sfat daca poti. Un mecanic de la renault-dacia mi-a recomandat sa pun la un plin sa pun cam100gr de ulei de druja hugsvarna (sper ca ams cris corect) , mi-a spus ca faciliteaza ungerea in pompa si nu o sa mai se blocheze la pornire.... Ce parere ai despre chestia asta?..Multumesc anticipat.

              Comment


              • #22
                Nu sunt specialist si nici savant in materie de combustibili si lubrefianti,sunt unt simplu mecanic deservent de utilaje grele,am gasit aici pe forum foarte multe detalii si pareri interesante despre problemele la motoarele dci,eu bag la 10l-50g ulei 2T jaso fb sau fc,este bun si cel de drujba,am mai bine de 2 ani decind folosesc.

                Comment


                • #23
                  salut... Daca zici ca te pricepi la motorina as vrea sa-mi dai un sfat daca poti. Un mecanic de la renault-dacia mi-a recomandat sa pun la un plin sa pun cam100gr de ulei de druja hugsvarna (sper ca ams cris corect) , mi-a spus ca faciliteaza ungerea in pompa si nu o sa mai se blocheze la pornire.... Ce parere ai despre chestia asta?..Multumesc anticipat.
                  deci el e inginerul care a proiectat pompa de injectie. acum am inteles, nu a vrut sa treaca in cartea tehnica acest aspect si l-au coborit aia de l-au pus mecanic in service. iar acum ca sa-si mai spele pacatele ne da acest detaliu crucial. poate ar trebui sa mai bagam si niste ulei de ricin combinat cu ceva ulei de artar, ca de, obrazul subtire cu cheltuiala se tine. ar trebui sa-l intrebi, doar asa la misto sa vezi ce da din el.
                  ...si mai e si mecanic la dacia-renault.

                  Comment


                  • #24
                    pentru ylye

                    multumesc frumos... inca nu-s convins daca sa pun ulei p[entru asa zisa ungere...totusi nu vreau sa-mi stric motorul..desi teoretic nu are ce sa se intmple decat sa scoata putin fum...dar mai sti.....

                    Pentru Meggeo82. Pai ceva de genul asta l-am intrebat... (motorul asta e ca ala de trabant unde se amesteca uleiul cu benzina?).... omul mi-a spus ca sunt multi care fac asa si nu au probleme...eu totusi nu stiu ce sa cred, nu vreau sa-mi stric motorul...Dar multi sustin ca motorina care o gasim azi in pompe nu mai are ungerea care ar trebui sa o aiba...Daca afli si tu ceva tine-ma la curent. Multumesc...
                    Last edited by jamo; 28 December 2011, 20:58. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Poate m.or tine si pe mine injectoarele 350 de mii)),pana acum n-anm vazut diesel mai mult de 270,dapai 4 sute si, al meu are 220,n-am umblat la injectoare,pompa,turbina inca,numai motorina din peco pun.

                      Comment


                      • #26
                        Loganul nu porneste

                        Salut. Sunt nou pe acest forum. Am un Logan 1,5 DCi, 70 de cai din 2007. Nu am avut nici o problema in acest timp, am alimentat numai de la pompa(cea mai scumpa motorina) dar neaditivata. I-am schimbat bujiile ia dupa trei zile nu a vrut sa mai porneasca. Cineva mi-a spus ca este pompa de amorsare din cauciuc, am schimbat-o si tot nu vrea sa porneasca. Se pare ca nu vine motorina suficienta la injectoare. La diagnoza aparea presiune buna la pompa dar nu dadea nici un semn senzorul de turatie care la masurare parea bun...Daca aveti vreo idee ce-ar putea fi va rog sa-mi comunicati. Mentionez ca masina are 72k de km.

                        Comment


                        • #27
                          da se pare ca te a lasat injectoarele posibil si pompa.
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #28
                            Ancearca cu un spray de pornire, numai sa ai grija sa nu dai prea mult dor un puf doua poate este dezamorsata pompa,asa am patit si eu odata,sa auzim de bine.

                            Comment


                            • #29
                              Am incercat cu spray si pornea dar mergea doar cat tineau vaporii de spray. Nu imi apare nimic in bord, adica martorii luminosi se aprind si se sting normal.
                              Pentru tvstar1
                              Cum esti asa de sigur? La pompa diagnoza dadea presiune si pe contact iar la injectoare nu ajunge motorina. Am mai descoperit o scurgere usoara pe la noua pompa de amirsare din cauciuc....
                              Last edited by maricria; 1 January 2012, 21:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                Atunci e posibil sa traga aer pe unde ai acea scurgere de motorina si nu se amorseza pompa. ai slabit conducta la injector sa verifici daca vine motorina,sau ai verificat la surplus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google