Pornire Greoaie DCI 68 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si eu am verificat bujiile si doar una dadea scanteie. O sa le schimb zilelea astea si o revin cu rezultatul. Sunt destul de scumpe bujiile, eu am gasit cu 60 Ron bucata deci 240 ron setul....

    Comment


    • #32
      meggeo82 : doar am verificat bujiile .. inca nu le-am schimbat , cei drept trebuie sa ma misc rpd ca mai am doar una functionala .. App ce bujii imi recomandati , am vazut pe daciashop cu 55 de lei oem parca , merita??

      interceptor : cel mai bine faci o diagnoza . Ai verificat bujiile si totul e in regula , functioneaza toate? si in leg cu spray-ul pt pornire.. am un vecin taximetrist care ia bubuit tot motorul din cauza acelui spray pt pornire , o fost nevoit sa cumpere alt motor , eu unu as sta cuminte cu aceste spray-uri

      pixmas : poate sa fie si norocul implicat aici . Am auzit cazuri de la loganisti dci care le-au picat injectoarele dupa 60-70 mii km , bineinteles conteaza si cum o conduci , nu ma deranjeaza nimic la masina asta in afar de plasticul de proasta calitate din interior , deja am inceput sa inzolez si sa pun tot felu de tampoane in locurile care zdrangane , dar vibratul ala de sub torpedou nu am nici cea mai vaga idee cum sa il anihilez..
      Golan Ambition 1.5 Dci 70 de cai

      Comment


      • #33
        Originally posted by nyk199 View Post
        scoate firul la fiecare bujie in parte ia un fir mai lung pune un capat la plus[baterie] ,iar cu celalalt capat atingi capatul bujiei ,daca face scanteie atunci bujia este buna daca nu nu este buna trebuie schimbata ...bafta
        Mai bine invers ... pui firul pe bujie ca ajungi mai greu acolo si apoi atingi borna plus a bateriei ... e mai usor si mai sigur asa

        Comment


        • #34
          asa pentru cei care le tremura mana
          Last edited by 77sky; 2 February 2012, 08:16.

          Comment


          • #35
            App ce bujii imi recomandati
            Beru. eu din astea am avut si prima data mi-au picat la 110k trei. acum am tot Beru, am 140k si sunt ok.

            Comment


            • #36
              Chestia asta cu incercatul bujiilor cu sarma, este o chestie mai...romaneasca, dar cred ca mai corect este cu un aparat de masura....
              passion 1.5 DCi

              Comment


              • #37
                Astazi am schimbat si eu bujiile incandescente... Am verificat si erau toate 4 arse. Am cumparat BOSCH Duraterm 42lei/bucata. Sper sa tina!
                Attached Files
                sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                Comment


                • #38
                  Bosch "suna" a firma.. sa te tina cat mai mult posibil iti doresc. Cert e un lucru , de acum incolo cand se apropie iarna verific bujiile
                  Golan Ambition 1.5 Dci 70 de cai

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by interceptor View Post
                    Salut din nou. Am verificat bujiile prin metoda firului si fac scanteie pe borna. Dar masina tot nu porneste. A pornit cu spray si dupa ce am incalzit-o am oprit-o ssi am pornit-o (a luat-o la sfert).
                    Ai incercat sa amorsezi pompa de motorina inainte sa dai la cheie?Se poate ca supapele de sens din para de amorsare sa nu mai inchida bine.Incearca sa o amorsezi inainte sa dai la cheie,adica stringe de para aceea de citeva ori,pina se intareste,dupa care dai la automat.Daca porneste bine,schimbi para(pompita).
                    Succes.
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment


                    • #40
                      La acea para am umblat prima oara, am strans de mai multe ori pana s-a facut beton si am strans de ea in timp ce altcineva dadea la automat. Banuiesc ca nu este stricata din moment ce se intareste. as vrea sa incerc cu niste bujii care sigur sunt bune ca nu as vrea sa cumpar si sa constat ca nu ele erau problema. Am mai auzit ca se bate undeva in pompa de motorina ca sa o ia, dar nu stiu unde exact, daca poate cineva sa puna o poza cu locul incercuit ii raman dator. Va multumesc
                      Last edited by interceptor; 2 February 2012, 09:04.

                      Comment


                      • #41
                        Treaba cu batutul in pompa e destul de ciudata.Poate sa ramina regulatorul de presiune blocat si o mica "atentionare" sa-l ajute putin.Regulatorul de presiune,este piesa de pe pompa cu mufa maro.Ideal e sa o pui pe un tester.
                        Incearca si o curatire a contactelor,cu spray de contactela toate mufele care le vezi.
                        Succes.
                        Attached Files
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • #42
                          Salutare! Vad ca de cum a dat gerul...dci-urile fac figuri. A mea la -16 grade ieri a pornit greu, am tinut vreo 5 secunde prima cheie si vreo 3-4 a doua si a luat-o. Am pus-o pe laptop, eroare la bujii si prezenta apa in filtru de motorina. am schimbat bujiile, am pus bosh, 35ron/bucata, astazi dimineata curios sa vad cum porneste...m-a lasat si bateria. mai plusez 270ron si pe o varta de 70ah, dar pornirea tot greoaie mi se pare. mai am 2000 pana la revizia de 45000 cand schimb filtre si alea. motorina bag numai de la mol, dar d-aia de -15grade. sper sa nu mai fie asa frig ca ma cheleste de bani. bafta

                          Comment


                          • #43
                            mariushi din ce se vede la tv , buzaul nu scapa prea curand de frig.. la tine acu e un ghinion de genu "nu pica dar si cand pica , pica toate" .. maine ma duc sa schimb si eu bujiile sa termin odata cu chinul asta...
                            Golan Ambition 1.5 Dci 70 de cai

                            Comment


                            • #44
                              Am reusit acum sa o pornesc fara spray, dar cu apasare puternica(cu doua maini de mi-am rupt degetele) . Am mers cu ea 10 km si am bagat-o intr-un garaj subteran la +8 grade. Intrebarea este : ar putea fi pompa de motorina de la frig sa nu faca presiunea necesara ?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by florin.fanatik View Post
                                Astazi am schimbat si eu bujiile incandescente... Am verificat si erau toate 4 arse. Am cumparat BOSCH Duraterm 42lei/bucata. Sper sa tina!
                                Dupa o noapte de ger, cu noile bujii, la prima pornire dimineata a plecat la sfert. Bine ca nu a fost si altceva.
                                sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google