Nu Porneste Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da vad ca intre timp ai fost si bannat... @ ady24 cum poate sa se blocheze un injector? Explica mai pe larg te rog ...am o problema similara! Si cum le delochez..am inteles ca daca desfaci injectorul isi pierde din proprietati in sensul ca nu mai are aceleasi proprietati de injectie mentionate in codul scris pe el si deci nu mai pulverizeaza la fel! Oricum si blocat nu lucreaza deloc! Mai bine cu rau decat fara el! )

    Comment


    • #62
      Injectoarele nu pot fi curatate de oricine, ci numai de service'urile autorizate si numai intr'o incapere fara mizerie si impuritati. Asadar, cei ce doresc sa faca astfel de operatiuni singuri o fac pe propria raspundere, sunt riscuri mari, chiar de a topi pistonul respectiv. Sunt anumiti pasi care trebuiesc urmati in astfel de situatii nu e asa de simplu pe cat pare.

      Comment


      • #63
        daca motorul invarte si nu porneste poate sa mai fie alta problema mai mica ... sunt patit
        Senzorul de la distributie ... dadeam la automat pana imi sareaua capacele pana am vazut ca daca ii dai sa invarta de doua ori si apoi ii mai dai inca odata fara sa mai lasi martorii sa se stinga o ia la sfert

        Comment


        • #64
          Stimati colegi! IN NUMELE USERULUI @BITMARYAN

          Cu toate ca o sa fiu bannat din nou din motive inca necunoscute macar imi expun rezolvarea problemei care am descris-o in paginile trecute in speranta in care daca cineva mai intampina problema mea sa-i fie mai usor la reparatie.
          In urma ajutorului enorm oferit de userul @meggeo82 drept pentru care tin sa-i multumesc si sa-i cer scuze ca l-am deranjat de 1 mil de ori, am ajuns la concluzia ca injectoarele erau cu probleme in sensul ca au ramas blocate presupunem de la pilitura pompei de inalta. Va spun sincer ca masina a picat instant fara "avertismente" fara nimik. Dupa curatarea injectoarelor... spalate in benzina....suflate cu aer comprimat.... remontate pe pozitie masina a plecat la sfert si merge ca si cum nimik nu sar fi intamplat.
          Problema e pe departe rezolvata deoarece pana nu schimb sau reconditionez pompa nu am facut nimik....nu fac decat sa scurtez viata injectoarelor sau a diuzei de retur.Verificarea a fost foarte simpla am scos un injector l-am conectat la presiune inafara chiuloasei dat cheie nu a iesit nimik NIMIK nici un strop...prelins macar ...nimik. Dupa curatare si verificare acesta pulveriza pe toate 6 gauri perfect.RECUNOSC metoda e rudimentara si neprofesionalisma insa a dat roade....si mentionez din nou ca nu am rezolvat nimik atata timp cat nu repar pompa.
          Va multumesc si sper ca va ajuta cu ceva patzania mea...
          Va urez bafta si sa auzim numai de bine.

          P.S. Pentru moderatori: Daca am fost bannat din cauza flameurilor cu L3ON precizez ca ironia a plecat de la el catre mine si eu am fost cel bannat.Oricum FORUMUL fata de celelalte forumuri lasa cu mult de dorit...pentru mai mult profesionalism vizitati va rog vwforum....astraforum si mai invatati ca aveti de unde.
          P.S. 2: Pentru cunostintele dvs de cultura gen. RDS genereaza cate un ip DIFERIT la fiecare relogare astfel incat iti permite sa-ti faci cate conturi vrei...oi fi eu bata la masini insa repet....mai aveti de invatat si voi!!! Va doresc numai bine!!
          Last edited by SPU; 26 November 2012, 23:27.

          Comment


          • #65
            Presupun ca pe forumurile celelalte, te aplauda cand trimiti insulte cu trimiteri la origini, la adresa altor useri. Bravo lor si ii "felicit", sunt niste "profesionisti" desavarsiti!
            Poti sa faci cate clone vrei, unui moderator ii ia doar 2 secunde sa-ti dea BAN, succes!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #66
              Eu dupa ce tin masina in parcare o zi doua nefolosita , nu mai porneste . Eu am schimbat para cu o pompita din cauciuc cu supapa de sens. dar uneori nu mai gasesc pic de motorina pe sens... toata se duce in rezervor si asa se intampla de nu porneste. Cum pot opri sa se mai duca motorina in rezervor? mai exista niste supape de la filtrul de motorina pana la rezervor?

              Comment


              • #67
                capetele tevilor care se mufeaza la filtru, senzorul de apa, daca are, si capetele tevilor de la pompa, turul si returul. verifica-le oringurile

                Comment


                • #68
                  Am sa ma uit dar nu cred ca e de la alea!!!

                  Comment


                  • #69
                    tevile de tur si retur care pleaca de la rezervor, impreuna cu filtrul si cu tot ce e la motor, formeaza un circuit inchis. daca peste noapte ramin tevile goale, e clar ca pe undeva acest circuit nu e ermetizat, iar respectiva ermetizare se realizeaza cu oring-uri. sigur ceva nu e in regula pe acolo.

                    Comment


                    • #70
                      problema asta am avut-o si eu dupa revizie, m-am dus inapoi la mecanic si stiu ca a schimbat o garnitura ceva la filtru

                      Comment


                      • #71
                        Da, probabil a schimbat acel oring care e pe senzorul de pe fitrul de motorina, pe acolo mai trage aer.

                        Comment


                        • #72
                          aaaa... deci acel oring e de vina?! Multumesc!!

                          Comment


                          • #73
                            scoate tevile din filtru, senzorul de apa, sufla-le bine cu compresorul, da-le cu vasilina pe la oringuri si mufeaza-le la loc. nu o sa ti se mai duca motorina in rezervor.

                            Comment


                            • #74
                              MCV nu porneste la rece

                              Buna ziua si an nou fericit!
                              Sunt nou pe forum si vin cu o problema care vad ca este frecventa la motoarele 1.5 dci 53 kW.
                              Probleme:
                              -sub 10 grade nu porneste la cheie de nici o culoare (doar spray sau impinsa)
                              -martorul de la bujii este in permanenta aprins
                              -nu trage (de abia depaseste 130 km/h)
                              -injectoarele scot un zgomot gen "tractor" intre 1500-2000 rpm si la plecarea de pe loc
                              Masina: MCV 2007, Euro 4, 199000 km, cu filtre schimbate, bujii, releu, senzor presiune rampa injectie, un injector (cel vechi s-a rupt la demontare cand a fost schimbata chiuloasa)!
                              In momentul de fata, mecanicul mi-a aratat un surub de pe pompa de inalta cu un o-ring (am inteles ca s-ar numi supapa de suprapresiune) care pare "lovit".
                              Masina nu a avut nici-o problema pana cand a fost schimbat injectorul in cauza, mai exact la 185000 km.
                              Ma poate cineva ajuta cu ceva sfaturi?
                              Va multumesc
                              PS. Acum masina nu afiseaza nici un gen de eroare, martorul bujii este aprins, si rece, tot nu porneste.

                              Comment


                              • #75
                                In astfel de situatii in mod cert masina trebuie bagat neaparat pe tester. Cu privire la pornirea greoaie la rece, sigur pompa nu se dezamorseaza ? Incearca in felul urmator, dimienata inainte de pornire dai la para de amorsare si vezi daca se intareste. De asemnea observa daca pe instalatie sunt bule de aer. Apoi incearca sa o pornesti. In cealalta problema cu zgomotul injectoarelor, dupa ce s'a facut acel injector, ti'au scris codul hexazecimal in ecu ? Ti s'a facut acel de de presiune ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google