Nu Porneste Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Porneste Logan 1.5 Dci

    am si eu un logan 1.5 dci si nustiu ce are pentru k nu porneste , bateria invarte motorul dar nu porneste tin si cate 10 secunde sa invarta continuu dar nimik parca nu ar avea motorina . Azi dimineata a pornit ceva mai greu adica am invartit de cateva ori dar pana la urma a pornit , insa acum pe seara nimik am dat la automat de 30 de ori si nimik , nici o eroare in bord nimik, ce sa i fac . Mentionez ca a pornit si cand au cele mai friguroase zile saptamana trecuta .

  • #2
    verifica intai bujiile sau in cel mai rau caz injectoarele
    Vand piesa auto logan originale si aftermarket

    Comment


    • #3
      Daca iti face figuri doar la prima pornire cand motorul este rece ar fii bine sa verifici bujiile incandescente. Daca si cand este cald motorul porneste tot greu, iti recomand un tester.

      PS: Cati km are masina?
      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

      Comment


      • #4
        azi dimineata dupa ce abia am pornito am scos la fiecare injector returul returul si dadea motorina regulat adica nu scuipa urat ..( am citit pe net k sa ma uit acolo la furtunasele accelea )

        Are 70 000 km .. de dimineata abia a pornit dar am incercat acum pe seara sa o pornesc dar nimik nu mai porneste .

        Comment


        • #5
          Ca sa nu-i mai tot dati cu bujiile incandescente vreau sa va spun ca eu am pornit "tractorul' toata iarna intr-o bujie!!! Asa ca ...trebuie cautat in alta parte mai ales acum ca temperaturile au crescut iar bujiile incadescente sunt menite sa ajute pornirea la temperaturi scazute!!

          Comment


          • #6
            Are 70 000 km .. de dimineata abia a pornit dar am incercat acum pe seara sa o pornesc dar nimik nu mai porneste .
            la temperaturile de afara nu se pune problema de motorina inghetata.posibil sa ai mizerie in pompa.
            totusi, dupa ce iti porneste,poti sa o turezi la maxim si dupa sa revina normal la relanti? daca nu, atunci ai pilitura. daca da, atunci ai mizerie in instalatie.
            succes!
            Last edited by meggeo82; 20 February 2012, 23:52.

            Comment


            • #7
              azi am verificat am scos pe rand furtunasele de la fiecare injector dar nu curge continu curgea putin
              Mentionez: acum nu mai porneste deloc , se invarte degeaba parca nu ajunge deloc motorina in motor nu avea cum sa se infunde asa dintrodata tot ,
              Ce sa se fi blocat??

              Comment


              • #8
                schimba filtru de motorina
                Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adytzaslatina View Post
                  Mentionez ca a pornit si cand au cele mai friguroase zile saptamana trecuta .
                  Ca fapt divers,ai alimentat cu motorina in ultimele doua-trei zile?

                  Comment


                  • #10
                    Fa un tester si vezi daca face presiune in rampa. E posibil sa se fi blocat pompa de inalta.
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by big_electro61 View Post
                      Ca fapt divers,ai alimentat cu motorina in ultimele doua-trei zile?
                      am alimentat ieri de la rompetrol ? dc nu e bun dieselul de la rompetrol ??

                      Originally posted by B-53-SDP View Post
                      Fa un tester si vezi daca face presiune in rampa. E posibil sa se fi blocat pompa de inalta.
                      probabil asta este dar acum trebuie sa o duc eu la sevice tractata .( offff
                      Last edited by adytzaslatina; 21 February 2012, 00:50. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Poate sa fie orice,de la senzori , senzorul de la axa cu came, regulatorul de presiune de pe pompa,senzorul detonatie , senzorul de presiune de pe rampa pana la pompa. Mai bine mergi si pune'o pe tester si vezi ce erori iti da.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adytzaslatina View Post
                          am alimentat ieri de la rompetrol ? dc nu e bun dieselul de la rompetrol ??
                          Ca si in cazul medicamentelor,sunt bune cele ce iti fac bine.Nu sesizezi ca e prea mare coincidenta,dintre alimentare si pornirea cu probleme.Daca ai unde,baga masina intr-un garaj incalzit,citeva ore si va porni la cheie.

                          Comment


                          • #14
                            asta seara am remorcato si am duso la un sevice dacia . am zis sa o puna pe tester ca sa vad ce are , dar pentru ca acolo era o coada infernala am lasato acolo si seper ca o sa ma sune maine dimineata cand o sa puna pe tester .
                            Mentionez : cand am duso acolo a venit un nene cu un ditai ciocan ca sa dea in pompa cica .. zic stai nene k poate o rezolvi complet ( ma linisteste spunand k nu ai face nimik .. a ciocanit putin in ea dar nimik .. a zis k pompa este bolcata de la motorina proasta ) aveti idee ce s-ar putea strica la pompa si cat ar cam face reparatia sa nu ma sece aia de bani maine sau cine stie ce sa zica aia acolo ca sa dau o caruta de bani sa o repar

                            Comment


                            • #15
                              du-te linga masina miine si spune-le sa faca urmatoarele:
                              -sa dea partea de inalta jos
                              -sa scoata toate toate bilele de pe ea
                              -sa sufle cu compresorul pe gaura de linga senzorul de temperatura pina iese presiunea pe gaura unde se face presiunea de inalta
                              -apoi sa scoata imv-ul, sa-i scoata arcul conic,bila cilindrica (sau cilindrul ca iar ma faulteaza "niste" colegi) sa-l sufle apasind in acelasi timp pe tija din interior.
                              -dupa toate astea o sa-ti bage motorina, si cu presiune normala, 100%.
                              In concluzie, partea de inalta data jos si suflata. Nu ciocane...
                              Daca nu-ti baga motorina la injector, sa nu mai dai banii pe alta operatiuni gen testere, verificari, doamne fereste ciocane. Fa doar ce ti-am scris mai sus si o sa fi multumit.
                              Mult succes!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google