If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am gasit problema...
dupa ce am observat ca masina porneste normal cu cheia de rezerva am decis sa o desfac pe cea cu problema si am descoperit umezeala.
Last edited by lancer_kta; 29 February 2012, 11:59.
Am si eu o problema asemanatoare:
Masina (logan 1.5 65cp, 2006) a pornit marti dupa 4-5 incercari nereusite (pana acuma a luat-o la prima cheie, mai putin uneori cand era frig tare si cand o lua la a doua). Atunci am dat un pic la pompita de motorina dupa care a luat-o la prima cheie. Ieri, a refuzat sa porneasca la prima cheie, dar dupa metoda cu pompita, a luat-o la a doua. Astazi, a pornit la prima cheie, ca de obicei. Am un cod de eroare P0670 (glow plug module control circuit). Am facut plinul duminica (mai aveam o linie, deci ~10l), la aceasi statie la care alimentez de obicei (petrom). A doua pornire din zilele cu probleme este normala. Nu am testat inca daca sunt bujiile.
Aveti o idee clara ce poate fi si rezolvarea ei optima?
Multumesc
Am patit-o si eu exact ca adytza si am verificat bujiile ,injectoarele cica nus ca lea vazut pe tester da na putut sa vada erorile ca dadusem bateria jos si s-au sters ,banuiesc ca din alimentatia cu motorina e . Cum ai rezolvat-o pana la urma ca tare greu mai porneste desi am pus 30l top nordic pana la plin si un aditiv de motorina .?
m-am programat sa fac un test la pompa de inalta miercuri la RUNE . ca sa vad daca mai merge pompa efectiv sa vad daca lucreaza in parametri normali de functionare .
Si adevarat d atunci din dimineata aia am dat fuga la petrom si am bagat alpin diesel am facut plinul si masina merge bine porneste dimineata relativ bine dar cu o mica ezitare pe care nu o simteam inainte de a ramane blocata pompa .. dar asta sa fie problema decat.. o sa va anut miercuri dimineata ce sa intamplat si ce s-a ales de ea
In primul rand scuze... dupa ce am postat am vazut ca sunt pe threadul de 70cp...
Am masurat astazi rezistenta bujiilor, doua sunt in regula (au ~0.3ohmi), iar doua sunt arse (una are ~70kohmi, iar cealalta infinit). O sa ma duc pe la reprezentanta sa vad cat costa inlocuirea lor (toate 4)... Sper sa fie singurul defect.
Astazi la prima cheie aproape a luat-o (a functionat pentru o "fractiune" de secunda), iar la a doua cheie a fost ok...
Nu te duce la reprezentanta ca te cheleste de bani, o bujie la ei costa 90-100 lei fara montaj... Cumpara de la piese auto beru -60 lei buc, sau bosch 40-50 lei buc... si schimbale la un mecanic.
Am intrebat, au originale la ~95ron/buc, motrio ~45ron/buc, iar manopera 40ron, toate 4 (Lion-Victoria, Targu Mures). Sa vad ce preturi mai gasesc... Ce marca/tip este recomandata/(original)?
Am intrebat, au originale la ~95ron/buc, motrio ~45ron/buc, iar manopera 40ron, toate 4 (Lion-Victoria, Targu Mures). Sa vad ce preturi mai gasesc... Ce marca/tip este recomandata/(original)?
Ce imi ''plac'' mie preturile din service
95 lei o bujie Beru...
Si eu am luat cu 45, evident original.
Sa nu aud si aici ca e mai original ca originalul ce e luat din service.
Daca e de schimbat bujii, e f indicat ca toate sa fie inlocuite.
Citeste (cauta) pe topicul de how to posturile mele si te vei convinge de asta.
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Daca e de schimbat bujii, e f indicat ca toate sa fie inlocuite.
Citeste (cauta) pe topicul de how to posturile mele si te vei convinge de asta.
Sunt/eram convins de asta... Si ei au presupus ca vreau sa schimb numai doua, dar am zic ca prefer sa le schimb pe toate. Sa vad numai de unde le iau (merg pe beru), iar manopera la ei, ca-i mai sanatos...
ps. Trebuie sa fac si revizia de 120k (acuma am 121k).
Nici chiar asa... Exista si riscul ca bujia incandescenta, fiind cam firava, sa se rupa in chiuloasa.
Recomand ca inainte de schimbul bujiilor sa se incalzeasca motorul, asa ies mult mai usor, nu fortati tare cand desfaceti, daca nu mai merge incercati inapoi-inainte pana incepe sa se miste, daca aveti la indemana si un WD40 ar fii ideal.
Cand montati noiile bujii inacandescente, inainte de a le baga ungeti cu putin ulei filetul acestora, se infileteaza mai usor plus ca data viitoare va prinde bine.
Am inteles (cautand pe net) ca exista riscul sa se rupa (mai ales una din ele, nu stiu care). Pentru 40ron manopera, chiar nu merita riscul... si oricum trebuie sa vada daca mai e ceva, desi nu cred...
Atasez o poza cu motorul in care am incercuit locul bujiilor incandescente.
Bujia marcata cu sageata este posibil sa iasa mai greu, la fel si injectorul de acolo deoarece ajunge lichid de parbriz la ele, de la stropitoare (diuza dupa capota din accea directie) se scurge lichid de parbriz pe capacul motor si se prelinge fix in accea zona a injectorului 4 si bujiei de alaturi.
Intr'adevar bujia si injectorul de la pistonul cu numarul 4 ies greu ba chiar deloc. Ce puteti incerca cand vrei sa schimbati bujiile este sa dati cu mult spray degripant cand motorul este incins. Si mare atentie, daca vedeti ca nu se desface din prima nu mai incercati.Eventual inca o tura de spray este binevenita si tot asa pana iese afara. Asta e singura solutiie viabila.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment