Nu Porneste Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salut am si eu o "mica" problema....nu imi mai porneste masina....invarte dar nu porneste bateria este noua motorina are...dar nu vrea invarte ca si cum nu ar avea motorina....de ceva timp imi facea figuri ba pornea la sfert ba dadeam mult la automat sau din a doua cheie....am puso pe tester mi a dat senzor axa cu came.... l am schimbat tot la fel....am fost la service ca cica ar fi pompa de injectie nu baga cum prebuie motorina....si nu mai sta nici basica tare...mi a amorsato el si mia zis ca acum este ok....mi pus un purtun cu unu sens...asa mia zis...dar tot nu imi ramane tare....a mai pornit o zi si de ieri nu vrea sa mai porneasca deloc....am si impinso...dar nimic a pornit si moare imediat zici ca se sugruma nu se alimenteaza....o turam si nimic.....murea...un sfat?injectoarele sunt noi....eu ma gandeam la senzorul dupa volanta...asa mi a spus un vecin dar nu stiu ce sa mai cred si decat sa le cumpar si sa nu fie nu imi vine...un pic de ajutor...sau un sfat....multumesc

    Comment


    • verifica motorina care iese din pompa sa nu fie cu pilitura.

      Comment


      • Pe acolo nu prea iese deloc motorina

        Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

        Comment


        • de pe returul pompei. cind stai in fata motorului, dintre cele doua tevi de plastic mai groase ,de la pompa de inj cea din dreapta , o scoti si o astupi. dai la automat si ce iese din pompa, colectezi cu un furtun intr-un pet si pui magnetul pe pet. daca se aduna ceva pe interior, bafta ta.

          Comment


          • Daca se aduna alta pompa😢

            Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

            Comment


            • Originally posted by meggeo82 View Post
              de pe returul pompei. cind stai in fata motorului, dintre cele doua tevi de plastic mai groase ,de la pompa de inj cea din dreapta , o scoti si o astupi. dai la automat si ce iese din pompa, colectezi cu un furtun intr-un pet si pui magnetul pe pet. daca se aduna ceva pe interior, bafta ta.
              Am facut are pilitura...deci alta pompa...acum te mai intreb si din aceasta cauza avea si pornirea grea?din cauza asta dadeam si mai mult la automat?stima

              Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk

              Comment


              • Primul pas e complet. daca pompa face pilitura ai o singura varianta...

                Schimbi sau refaci pompa, injectoare apoi conductele de tur+retur din rezervor pana la motor si in cele din urma vei spala si rezervorul.
                Aceasta distractie te va costa in jur de 5000 de lei!
                Mult succes!

                Comment


                • salut revin iarasi cu o mare problema

                  Originally posted by nicu90 View Post
                  Primul pas e complet. daca pompa face pilitura ai o singura varianta...

                  Schimbi sau refaci pompa, injectoare apoi conductele de tur+retur din rezervor pana la motor si in cele din urma vei spala si rezervorul.
                  Aceasta distractie te va costa in jur de 5000 de lei!
                  Mult succes!
                  salut am facut tot ce mi ai spus totul ok....plec la un drum de vro 600 km singura benzinarie unde puteam alimenta era lukoil alimentez plinul ma intor acasa a doua zi dimineata sa plec la servici....a avut o pornire un pic cam greoaie dar am zis ca s a lasat frigul....am ajuns la servici o tin in parcare subterana la servici...dau sa plec seara nimic....invarte tot dar nu vrea neam sa porneasca....desfac furtunul de la pompa de injectie mai colectez putina motorina intr o sticala si o las...surpriza iarasi putina pilitura nu foarte mult dar era...a venit un prieten cu masina am legato de a lui si am zis sa incerc si trasa ca poate am noroc....a pornit dar cum o opream se oprea si ea....cand mergea nu puteam sa o turez statea la turatia care eram tras....calcam ambjreajul murea....de la ce mai este?un pic de ajutor te rog ca nu mai stiu ca sa i mai fac

                  Originally posted by nicu90 View Post
                  Primul pas e complet. daca pompa face pilitura ai o singura varianta...

                  Schimbi sau refaci pompa, injectoare apoi conductele de tur+retur din rezervor pana la motor si in cele din urma vei spala si rezervorul.
                  Aceasta distractie te va costa in jur de 5000 de lei!
                  Mult succes!
                  sau asi vindeo la dezmembrari cati bani as lua pe ea? mi a mancat 1800e in 3 luni
                  Last edited by peagu claudiu; 17 December 2015, 17:08. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Ce ai facut pana la urma? ai vandut masina sau ai reusit sa-i dai de cap?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google