Benzina La Dci Din Greseala
Collapse
X
-
-
Originally posted by csebalyn View PostAia in care pompa de benzina se desface si se curata filtrele de motorina, nicidecum aia in care pompa de motorina explodeaza (vezi patania cu passat-ul) pt ca benzina nu "doarme" la 1000 de bari, ca motorina. daca te prinzi ca ai bagat aiurea, nu apuca sa se "duca" injectoarele si bujiile. iar bujiile nu-s asa scumpe ca o turbina sau ca o pompa de injectie.
Comment
-
In prima propozitie dadeam un raspuns la postul #28 al lui kandrei si ma refeream la curatarea filtrului de benzina de resturile de motorina...eu vorbeam de un caz nefericit in care s-a pus un rezervor plin de benzina intr-un pasat si s-a distrus pompa de injectie, iar kandrei incerca sa-mi explice ca e mai grav sa bagi motorina in benzinar. sper ca acum e clar
daca benzina nu bubuie la 1000atm, de ce raportul de compresie la motoarle benzinare e de 9-10:1 si nu-i 20:1 ca la diesele? ia incearca da-i tu 100% benzina la dieselar, sa vezi daca mai ai pe ce sa faci a doua incercare
oricum, ai ceva tupeu sa faci teste de-astea numai ca sa vezi ce se intampla...eu unul recunosc ca nu m-a "mancat" curiozitatea sa aflu. vorbesc numai din pataniile unor cunoscuti, poate ma insel si tu ai dreptate.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Acum mam lamurit pana la un punct (ma refer la ce ai spus tu cu pompele de benzina/motorina). teste nu fac, dar greseli fac cu duiumu, dumnezeu stie cat e de groasa e ceafa de la palmele cu tata . numai ca eu am invatat (atat cat am invatat la scoala) ca nnumai hidrocarburile bogate in parafine bubuie la presiune, dar in ziua de azi, dracu mai stie, la cati aditivi si alte dracii se pun in hidrocarburi.
Comment
-
Ce discutii intense aici.
Solutia e foarte simpla: vizita in service, neaparat indiferent cat a bagat.
Cat despre faza cu motorina in benzinar si etc, solutia iar e simpla: nu incercati.
De obicei pompele au culori standard. astfel ca verde e pompa de benzina fara plumb. In cele mai multe cazuri cel putin, ca la MOL benzina EVO avea pompa rosie unde am alimentat io.
P.S. : scumpa domne EVO aia, vro 80 bani diferenta la litru. scumpa scumpa. Dar si ce fuge bonderashu pormaLogan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM
Comment
-
Si mie imi plac userii astia...
Comment
-
KANDREI nu trebuie neaparat sa fii idiot sa incurci combustibilul.Poate respectivul are alte probleme pe cap,sau e obosit de la servici si normal ca nu prea da atentie.Eu unul cred ca anumiti useri care au gresit combustibilul la pompa se simt jicniti de postul tau.poate ar fi mai bine sa il modifice un moderator sau sa il sterga.parerea mea sper ca nu am suparat pe nimeni.numai bine.
Comment
-
Io nu cred ca am fost idiot, pompa a fost colorata invers, negru la benzina si verde la motorina, cei drept era o hartie lipita pe care scria cu pixu care e benzina si carei motorina, da nu m-am uitat la hartie. s-a intamplat anul trecut la o benzinarie din mihail kogalniceanu (cta).
Comment
-
Raman la parerea mea cu incurcatul.
cat despre benzina care se autoaprinde la presiune:
* Motor cu aprindere prin scânteie (prescurtat MAS). După admisia şi comprimarea amestecului carburant în cilindrii motorului, în apropierea PMI (punctul mort interior) al pistonului, are loc aprinderea. Aceasta se realizează prin producerea unei scântei între electrozii bujiei, care aprinde amestecul carburant. Arderea are loc într-un interval de timp relativ scurt, în care presiunea şi temperatura gazelor din cilindru cresc repede până la presiunea de 30 - 40 daN/cm³ şi temperatura de 1800 – 2.000 °C. Datorită presiunii gazelor din cilindru, care acţionează asupra pistonului, acesta se deplasează spre PME (punctul mort exterior), şi roteşte prin intermediul sistemului biela-manivela, arborele motor. Această cursă a pistonului, se mai numeşte şi cursă activă sau cursă motoare.
o PMI – (punctul mort interior) este poziţia extremă a pistonului în cilindru, corespunzătoare poziţiei la distanţă de axa arborelui cotit.
o PME – (punctul mort exterior) este poziţia extremă a pistonului în culindru, corespunzătoare poziţiei apropiate de axa arborelui cotit.
* Motor cu aprindere prin comprimare (prescurtat MAC sau Diesel). La sfârşitul compresiei, combustibilul este introdus sub presiune în cilindru, fiind pulverizat foarte fin cu ajutorul injectorului, montat în chiulasă. Datorită contactului cu aerul fierbinte din interiorul cilindrului, particulele pulverizate se aprind şi ard, iar presiunea din cilindru creşte, moderat, menţinându-se relativ constantă pe durata arderii. Gazele rezultate în urma arderii apasă asupra pistonului, determinând deplasarea acestuia spre PME, efectuând cursa activă. Supapele rămân închise până aproape de sfârşitul acestei curse.
Comment
-
Deci, cum ramane cu afirmatia:
Originally posted by kAndrrei View Postschimbat la motor pe benzina urmatoarele:
pompa injectie, injectoare, bujii, rezervorul scos si spalat, plus resegmentat motorul
Comment
-
Mai merge Loganul mariandci ? Nu am mai aflat nimic. Ai fost in service ? Au schimbat ceva ? Sau ai facut benzinar din el ?
Ce am aflat de la un prieten de faculta care e inginer la Renault e ca motorul diesel pe care il am si eu e foarte, foarte pretentios la motorina (motorina trebuie sa fie cat mai unsa). Iar pompa de injectie si injectoarele sunt foarte sensibile la impuritati (pilitura, scame, fir de par). Asa ca benzina sigur il termina.Last edited by lau; 18 May 2008, 12:59.
Comment
Comment