Benzina La Dci Din Greseala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Lucianitos View Post
    KAandrei : stim si noi cum functioneaza un motor
    aha nu s-a "prins" nimeni ca e vorba de punctul mort inferior, nu interior, respectiv de punctul mort superior, nu exterior. pistonul nu iese din motor la motoarele cu combustie interna. restul pare adevarat. nu stiu exact valorile, dar ca principiu e bine.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #47
      Fratilor imi cer scuze,(servici, oboseala,stres,etc)nu am mai intrat pe forum.S-a rezolvat cum unii dintre voi bine ati intuit:s-au demontat conductele de la filtru ,cu masina ridicata cu spatele pe rampa,am asteptat sa se scurga tot s-a schimbat filtrul de motorina(aveti grija ca sunt de mai multe feluri)s-a scos furtunelul de la returul pompei de injectie,s-a pus contactul pina aceasta a eliminat tot din ea,s-a amorsatdin pompita si gata.
      Apropos,stiati ca furtunul de tur al pompei de injecti are o mica supapa de sens ce permite scoatera foarte eleganta a aerului de pe conducta.Pe a mea personala mi-a chinuit-o la rev, de20000 vreo 20 minute pina au amorsat-o,si cu motorulin 3000 de ture(se vede ca nu asa FACE TOTI).By the way motorul merge acum chiar mai bine decat inainte,probabil din cauza filtrului.

      Comment


      • #48
        O supapa si...o nedumerire

        Originally posted by mariandci View Post
        Apropos,stiati ca furtunul de tur al pompei de injecti are o mica supapa de sens ce permite scoatera foarte eleganta a aerului de pe conducta.
        Hmmm...Sunt tare curios sa vad cum o fi supapa aceea.

        Imi puneam o intrebare. Presupunand (sa emitem aceasta ipoteza) ca ramane masina fara motorina, rezervorul gooool_chel, motorul merge pana "tuseste" oare nu va intra aer in pompa de injectie?
        Cum procedezi in acest caz? Nu prea cred ca dai din "para" aceea din cauciuc si elimini aerul si din pompa...Aceea cred eu ca a fost conceputa pentru aerisirea doar a unui traseu din circuitul de alimentare_injectie.
        Or exista si alte riscuri in acest caz de pana totala?
        P.S. Am toot cautat acest subiect dar nu am gasit ceva care sa ma satisfaca.
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #49
          Salutari! Trebuie sa scot motorina din rezervor. Stie cineva care e conducta(culoarea mufei) ce vine din rezervor? Merci!!!

          Comment


          • #50
            Nu se scoate asa combustibil! Daca chiar vrei sa scoti, desfac bancheta din spate si capacul rezervorului si scoate pe acolo motorina.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              Originally posted by huzzy1981 View Post
              mai este benzina cu plumb pe undeva de vanzare??
              De ce esti rautacios ?Niciodata sa nu spui niciodata.

              Comment


              • #52
                1. Si vaporii de benzina se aprind prin compresie. De aceea raportul de compresie la motoarele pe benzina este de 9.5 - 9 (specific in cazul de fata bezinelor cu COR minim 95 ), daca raportul de compresie ar fi mai mare de exemplu cel de la mot. Pe motorina ,motorul ar face autoaprindere , n-ar mai avea nevoie de scanteia de la bujie. Nu stiu daca a mai patit-o cineva cu daciile vechi cand alimenta cu benzina de 75 sau cu cifra octanica mai mica , motorul facea autoaprindere si trebuia sa-l opresti bagat in viteza si cu piciorul pe frana.
                2. Pompa de injectie la motoarele pe motorina se strica pentru ca benzina nu are pic de ungere e uscata. Pompa in cazul de fata se gripeaza.

                Comment


                • #53
                  Eu unul nu am inteles nimic din ultima propozitie: "Pompa de injectie la motoarele pe motorina se strica pentru ca benzina nu are pic de ungere e uscata. Pompa in cazul de fata se gripeaza." care e legatura dintre pompa de motorina si benzina? Eu cred ca ungerea la pompele dieselarelor se face mai bine, tocmai pt ca motorina e unsuroasa, deci exista ungere.
                  @Nikolas_bnm: care-i faza? Unde e rautatea? Mai gasesti benzina cu plumb pe undeva? Daca da, sunt curios unde.... (poate mai este, habar nu am, nu ma intereseaza benzina, dar stiu ca nu prea se mai gaseste...)
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • #54
                    Nu este nici o rautate. M-am exprimat gresit. Am vrut sa spun ca daca mai ai foarte putina motorina in rezervor si alimentezi cu benzina din greseala ,se poate gripa pompa de injectie asa cum am citit pe un post din acest thread.

                    Comment


                    • #55
                      Daca pui benzina la dci cand rezervorul e gol si pleci la drum, cred ca nu mai ajunge pompa sa se gripeze...
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • #56
                        Un coleg de-al meu a pus vreo 7-8 litri de benzina la vreo 30 de motorina (din greseala) a zis ca sa amestecat si n-are nimic si uite ca a stricat toate injectoarele plus nu mai stiu ce si la costat la sevice la focsani (la reprezentanta) 4000 de euro. Mai bine isi lua alta logan nou. Asa ca dute la service si lasai pe ei sa rezolve problema cat se mai poate, si nu te duce cu ea pornita. Trageo sau duo pe platforma

                        Comment


                        • #57
                          7-8 litri deja e mult .... Daca te prinzi sa te opresti dupa primii 2 litri de benzina ar merge "smecheria" sa'i faci plinul cu motorina ( cateodata merge cateodata nu). Oricum ar trebuii procedat in felul urmator :

                          - bagi max 2 litri de benzina
                          - restul il umpii cu motorina
                          - mergi pana consumi ~10 litri de motorina ( cu gust de benzina ) si iar bagi motorina pana se umple rezervorul.

                          Problema e sa nu bagati motorina in loc de benzina ( e de'ajuns un litru ) ....

                          ps : La Logan merge sa bagi motorina intr'o benzinara? ... De exemplu la mine nu intra pompa .

                          Comment


                          • #58
                            Mie mi-a bagat un pantof la OMV benzina vreo 25L in loc de motorina, noroc ca m-am uitat pe bon si am vazut ca scria carrera95 i-am zis sa ia un pai si sa o suga toata afara.A adus omu furtunu si a scoso partial afara cand a vazut ca nu mai iasa a ridicat bancheta a desfacut busonul si a luat hartie deaia de la pompa si a supt ce era pe fund dupaia mi-a bagat 40L de motorina si am plecat mai departe.Dar eu am obs ca mi-a bagat benzina nainte sa pornesc masina.

                            Comment


                            • #59
                              Pai benzina nici nu s'a miscat din rezervor ... E normal sa nu fi patit nimic daca a curatat'o bine ....

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Razzvan View Post
                                La Logan merge sa bagi motorina intr'o benzinara? ... De exemplu la mine nu intra pompa .
                                Asa e si la Logan. Deci in privinta asta n-ar trebui sa fie probleme, decat poate la statii no-name care au pompe neconforme.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google