Am inteles cum sta treaba cu acel GMV si cu vibratiile care provin de la ventilator. Deasemenea m-am linistit ca vibratiile nu provin de la motor.
In legatura cu GVM, nu mai am nalamuriri, cat timp vibreaza ca sa raceasca motorul, nu ma mai deranjeaza.
Acum problema se pune cu totul si cu totul altfel si e legata DOAR de AC:
1. Cand merg fara AC, motorul merge ca la carte.
2. Cand pornesc AC, motorul isi mareste rpm-ul la relantii si pierde putina putere. BUN asta stiam dinainte sa cumpar masina si mi se pare normal.
3. Dupa ce merge AC cateva minute pe caldura asta, puterea masinii scade si mai mult fata de punctul 2. RPM la relantii nu se modifica.
ASTA este problema mea si as vrea sa stiu motivul.
In legatura cu GVM, nu mai am nalamuriri, cat timp vibreaza ca sa raceasca motorul, nu ma mai deranjeaza.
Acum problema se pune cu totul si cu totul altfel si e legata DOAR de AC:
1. Cand merg fara AC, motorul merge ca la carte.
2. Cand pornesc AC, motorul isi mareste rpm-ul la relantii si pierde putina putere. BUN asta stiam dinainte sa cumpar masina si mi se pare normal.
3. Dupa ce merge AC cateva minute pe caldura asta, puterea masinii scade si mai mult fata de punctul 2. RPM la relantii nu se modifica.
ASTA este problema mea si as vrea sa stiu motivul.
Comment