Am schimbat filtru din 10.000 in 10.000 de km , si aer si tot , de ulei , etc , stiam ca se schimba la 20.000 dar am vrut sa fiu sigur ca nu pateste nimic si mai bine am dat un ban in plus . Cand am mentionat ca am schimbat al 2 lea filtru de motorina , m-am referit la faptul ca la 151.000 i-am schimbat uleiul si cu un nou filtru de motorina si baietii de la service mi-au spus ca nu este bun , in fine am cumparat altul , tot de origine si l-am montat pe acela, dupa care sa constat ca este senzorul de la motorina defect, ca trage aer pe undeva . Sistemul de injectie este SIEMENS , pot face poze ca sa dovedesc , pt ca si injectoarele sunt diferite de Euro 3 , ca doar este Euro 4 , cu noua injectie etc . O sa ii schimb pastilele la injectoare , asta trebuie neaparat sa o fac si sa o "marit" .
Un pont am mai auzit : Sa ii bag aditivi de curatare injectoare diesel , dar nu cand am rezervorul plin , doar cand mai am 10-15 litri in rezervor ca sa isi faca efectul mult mai repede si "calcata" .
Un pont am mai auzit : Sa ii bag aditivi de curatare injectoare diesel , dar nu cand am rezervorul plin , doar cand mai am 10-15 litri in rezervor ca sa isi faca efectul mult mai repede si "calcata" .
Comment