Pistoane Topite De La Forja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu zic sa bagi ulei de motoreta si sa mai faci odata ce-ai facut.
    adica incarcat la maxim ,dat in gura la fel,ac pornit continuu(ca supliment),si bomboana de pe tort o transalpina in aceleasi conditii!
    mult succes!
    nu uita sa ne scrii dupa toate astea.

    Comment


    • #17
      Masina avea 140.000 , motorina numai din pompa Lukoil
      Pompa intradevar avea uzura, avea 2 ani de cand facea figuri(iarna nu pornea decat cu ulei 2t)
      @cos.t : daca nu le ai nu te mai baga aiurea...

      Comment


      • #18
        Putini km.aveai,da eu nu stiu asta daca pompa face figuri ce efect are uleiul 2t,stiu ca e bun pentru o ungere mai buna a agrementelor in miscare sa nu faca span,da odata ce ea a inceput sa faca figuri uleiul 2t ce rol mai are?
        Injectoarele au fost afectate toate,toate au ramas blocate pe deschis,mi-ar fi greu sa cred asta,si daca ar fi asa eu cred ca asta e un ghinion maxim,pompa bulita injectoare terminate motor terminat,mai lipsea turbina din filmu asta)
        Last edited by vladoi; 13 August 2012, 23:22.

        Comment


        • #19
          turbina pica de obicei dupa ce repari motorul , asa e la 1.5 dci dupa ce repari incepe distractia

          Comment


          • #20
            Jambon uitate la poze, sunt reale, s-au topit 2 pistoane deci au ramas 2 injectoare blocate.
            Edee. cunosti cazuri in care a cazut turbina dupa ce s-a reparat motorul ? explica mai pe larg te rog, sa stiu ce am de facut... varianta asta nu am calculat-o. Sau daca stie cineva... ce urmari mai sunt...
            Va Multumesc

            Comment


            • #21
              Am luat un motor din dezmembrari dupa un van rasturnat la 80.000km, si dupa 1 an jumate si 170.000 km, motorul merge, turbina originala a masinii merge, motorina de la mol EVO fara ulei 2t si nu are pb. Aceeasi exploatare...

              Comment


              • #22
                Originally posted by interceptor View Post
                Aceeasi exploatare...
                Vezi să nu aibă acelaşi destin!
                Baftă!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by interceptor View Post
                  Am luat un motor din dezmembrari dupa un van rasturnat la 80.000km, si dupa 1 an jumate si 170.000 km, motorul merge, turbina originala a masinii merge, motorina de la mol EVO fara ulei 2t si nu are pb. Aceeasi exploatare...
                  "Morala: care vrea sa nu pateasca la fel sa foloseasca ulei 2T
                  Eu personal nu mai fac 1km fara"
                  De ce n-ai mai pus ulei 2t in motorina ?
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by interceptor View Post
                    Masina avea 140.000 , motorina numai din pompa Lukoil
                    Pompa intradevar avea uzura, avea 2 ani de cand facea figuri(iarna nu pornea decat cu ulei 2t)
                    @cos.t : daca nu le ai nu te mai baga aiurea...
                    dupa parerea mea, ai ales cea mai prosta benzina de pompa posibila. ma refer la lukoil.
                    am bagat de vreo doua ori si m-a luat frica, cand am auzit sunetul motorului.
                    si asta trecand de la omv, care nu exceleaza. apoi am citit topicul cu companiile de unde alimenteaza colegii, si am bagat de la rompetrol. mare diferenta ! ce-i drept, am cam mers pe efix55, dar si cu 51 e cam la fel.
                    am mai auzit pe aici colegi plangandu-se ca lukoilul le-a mai stricat cate ceva la masina (catalizator, injectoare... etc)

                    @vladoi: 140 de mii nu sunt tocmai putini km, fiind facuti in romania si masina nefiind vreu audi 1,9 tdi mers doar pe autobahnurile din "alemania".

                    Comment


                    • #25
                      Masina o am ca sa faca bani, si sunt conditionat sa o exploatez asa.
                      De cand cu incidentul... n-am mai intrat la lukoil nici sa iau o apa.
                      Ulei de 2t n-am mai pus ca mi-a bagat lumea in cap ca se transforma in guma pe injectoare si sa nu sar din lac in put.
                      Motorul avea 70 mii si am mai facut eu 170 deci acum are 240.000 km si porneste la -20 dupa 10-14 ore de stat peste noapte la cheie.
                      am scris dupa atata timp ca sa dezmint treaba ca dupa ce faci motorul se strica turbina, zicea colegul edee mai sus, si la momentul respectiv ma dat complet peste cap !

                      Comment


                      • #26
                        Cine ti-a spus ca uleiul 2T se transforma in guma? Nu de alta dar sa stim si noi ceilalti care folosim acest ulei in combinatie cu motorina, cum au argumentat acest lucru acele persoane care ,, ti-a bagat lumea in cap'" ?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by B997NDL View Post
                          dupa parerea mea, ai ales cea mai prosta benzina de pompa posibila. ma refer la lukoil.
                          am bagat de vreo doua ori si m-a luat frica, cand am auzit sunetul motorului.
                          si asta trecand de la omv, care nu exceleaza. apoi am citit topicul cu companiile de unde alimenteaza colegii, si am bagat de la rompetrol. mare diferenta ! ce-i drept, am cam mers pe efix55, dar si cu 51 e cam la fel.
                          am mai auzit pe aici colegi plangandu-se ca lukoilul le-a mai stricat cate ceva la masina (catalizator, injectoare... etc)

                          @vladoi: 140 de mii nu sunt tocmai putini km, fiind facuti in romania si masina nefiind vreu audi 1,9 tdi mers doar pe autobahnurile din "alemania".
                          lukoil nu e spaima doar la dacia/renault.
                          toata lumea sufera de la motorina lor dar cu toate astea inca mai sunt pe piata.
                          am bagat o singura data benzina de la ei si m-am rugat de masina pe tot A2. am jurat sa nu mai bag de acolo.

                          Comment


                          • #28
                            Eu de 6 ani numai de la Lukoil alimentez, o fi alta benzina la Constanta! In schimb la motorina si GPL cam stramba lumea din nas.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google