Pai si daca Sky-ul iti zice ca baga Argus , tu il crezi?
Si voiam sa nu fiu offtopic. Scuze !
Cum conducem un dCi?
Collapse
X
-
pt 77SKY spune-mi te rog si mie ce ulei bagi tu,bun, ca se apropie sa-i fac schimbul. sa stiu ce sa cer la magazin
Leave a comment:
-
Originally posted by 77sky View PostDar nu strica daca ajungi pe la 3000. Asta ca sa se inteleaga ca este foarte ajutator sa faca o depasire in a IV-a decat in a V-a, pe la 80-100 km/H.
Leave a comment:
-
La Aro si Raba , iti permitea cutia de viteze treaba asta . Si Cezar are dreptate cu trenurile aliniate, dar la Logan nu prea as crede ca este posibil. Nu zic imposibil, dar este mai greu de facut , si eu sunt de parere ca din cauza ambreiajului hidraulic (cine are normal) . Parerea mea doml'e.
Leave a comment:
-
La dieselul simplu se schimba fara ambreiaj fara probleme. Testat la Aro si RABA.
Leave a comment:
-
Intra in momentul in care trenul fix se aliniaza cu cel mobil ( cel putin asa cred).
Puteam face asta la fosta berlina...insa am mai avut un golf 2 care nu vroia nici batut.
Daca tot povestim si despre alte masini: la fauve mal 2, schimbam la 3000 rpm, motor 1.6 td. Nu de altceva, insa daca schimbam sub aceasta turatie, era chin.Last edited by Cezar; 9 May 2009, 08:28.
Leave a comment:
-
Aici chiar nu am inteles care ar fi momentul ala la care te referi, el poate fi oricare pe care il alegi tu coreland turatiile intre cele doua trepte de viteza din acceleratie, altfel daca nu lasi "gazul" nu o sa intre niciodata, niciodata...
Leave a comment:
-
mey nene deci eu am mai spus ca nu am turometru la martoaga mea care nu e dci dar e tot diesel. are ceva daca schimb exact la momentul cand intra in viteza urmatoare fara ambreaj???
Leave a comment:
-
Completare
De acord cu tine, Andrei
Eu m-am referit la un lucru. In momentul in care unii spun ca schimba la 2400, cred ca folosesc si o turatie mai joasa cand fac trecerea.
De aceea am precizat "plaja de turatii", adica 2500-3000 (nu este nici subturata nici supraturata)
Intr-adevar, 2500 e bine, dupa schimbare motorul are cuplu suficient.
Dar nu strica daca ajungi pe la 3000. Asta ca sa se inteleaga ca este foarte ajutator sa faca o depasire in a IV-a decat in a V-a, pe la 80-100 km/H.
Leave a comment:
-
De ce sa nu urci mai mult in turatii? Se uzeaza mai repede motorul? Nope!
Consuma mai mult ulei? Nope! (motoarele de la renault chiar nu consuma ulei, ia sa vedeti alte grupuri constructoare, te "doteaza" de la livrare cu vreun litru pentru "normalul" consum...)
Consuma mai mult carburant? Nope! Nu odata am facut drumuri in zona montane si cu schimburi de trepte sub 2500 imi consuma mai mult decat daca foloseam plaja pe la 3000 (poate o idee mai mult in anumite circumstante).
Atunci care e motivatia sa se mearga cu o plaja inferioara?
Zgomotul in interior? Cumparati un ulei bun si veti fi surprinsi cat de mult se coboara "poluarea fonica"
Alte motive?
Leave a comment:
-
Tiiii....schimb la 2300...
"Ualcam in za clab"!
Nici iarna pe ger nu schimb acolo. Eram la un moment dat cu o prietena, rulam cu 2500 in treapta I si imi zice de ce nu schimb, caci e turat motorul? Daca schimbam cu II cobora jos de tot, apoi sa ne gandim la 120 km/H ce turatie avem? Ni se pare ca e turat motorul? Ce sa mai zicem de turatii la 140-150 km/H. Atunci cum mai e?
Ia incearca sa schimbi la 2500 ori 3000, sa vezi ce se intampla, sa lasi nitel motorul sa se desfasoare...
Ar fi fost interesant sa stai in dreapta si sa schimbe cineva asa cum am zis eu, sa vezi atunci senzatiile
Leave a comment:
-
sal
Originally posted by 1.5 DCI View Postexista un rodaj facut in fabrica. din cate am inteles e un rodaj chimic pentru ca piesele motorului sa scape de micile asperitati ca sa zic asa (ceva de ordinul micronilor).
insa e bine sa respecti ce scrie in manualul de utilizare pentru ca desi motorul e rodat chimic din fabrica el nu e supus fortelor ce se dezvolta atunci cand mergi. si asta trebuie sa se realizeze in cei 1.500 km de rodaj. in acesti km piesele din motor care vin in contact (impropriu spus contact pentru ca sunt lubrifiate de pelicula de ulei dintre ele) scapa si de asperitatile care nu au fost eliminate de rodajul chimic. motorul se "aseaza", "se lasa" ca sa ma exprim asa.
faza cu 2.500 rpm dupa 10.000 km e bazaconie.dupa 1.500 - 2.500 km (asta pentru cei mai milosi cu masina) poti sa ii dai blana cat cuprinde. sa fie motorul cald si uleiul bun daca ii dai blana la greu.
oricum, cei care mergeti cu dci-ul schimband mereu in jur de 2.000 - 2.300 sa veniti si sa scrieti pe forum si dupa ce faceti primul ITP la masina. sa ne povestiti si noua cum a fost treaba cu noxele.
Leave a comment:
Leave a comment: