Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gigiman
    replied
    da-i a 5 a pe la min. 2500 - 2600 rpm si nu o sa mai trepideze nimic

    Leave a comment:


  • FLORYN
    replied
    Pai nu iti este clar ca'i subturata? In a5a la 1700 rpm , nici daca as avea drum drept ca'n palma si tot nu i-as da. Iar prin oras a mea nu stie ce'i aia a4a sau a5a.

    Leave a comment:


  • nik
    replied
    Eu schimb de la tr. IV la a V-a pe la 2300-2500rpm iar cand ma grabesc pe la 3000. Merg cu tr.V de pe la 1900rpm(80Km/h) in sus. Daca o las pe la 1700rpm si incerc sa accelerez usor incepe sa trepideze.Oricum, nu merg subturat, in general pe unde am spatiu sa ma desfasor merg cu 3000rpm (120Km/h) sau mai sus, dar niciodata sub 1900-2000(80km/h) in vit.V.
    Ma gandesc: de ce trepideaza la 1700rpm in tr.V cand practic ai acelasi cuplu (max.) ca la 2000rpm?

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    in primul rand ala de la tine de la "motorizare", tot "tractor" e
    auzisem la unii porecla de "broasca" pt golf, dar in general lumea-i zice "golfan"...

    revenim la topic?

    Leave a comment:


  • cristianionut
    replied
    Golful ce descriere are? ma-ti facut curios.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    @gigiman: supozitor cu motor sper sa nu se supere posesorii de matizozaur, dar toate masinile au cate-o "descriere" de-asta mai deocheata...

    revenim la topic?

    Leave a comment:


  • maistoru
    replied
    toate motoarele benzina sunt denumite polizor nu numai loganul 1,4

    Leave a comment:


  • gigiman
    replied
    ok, la benzina da, nu am fost atent si ma gandeam la diesel. Daca loganul de 1.4 e polizor, matizul ce e?)
    Last edited by gigiman; 6 May 2009, 07:39. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • detail
    replied
    Originally posted by gigiman View Post
    5000 nu ai cam exagerat?
    De ce sa exagerez, merge pana la 6000 lejer..
    Last edited by detail; 5 May 2009, 18:16.

    Leave a comment:


  • VanDiesel
    replied
    se referea la a doua masina care o poseda si care e pe benzina
    polizor = benzinara
    tractor = motorina [desi nu imi prea place termenul asociat ]

    Leave a comment:


  • gigiman
    replied
    5000 nu ai cam exagerat?

    Leave a comment:


  • detail
    replied
    Probabil ca au auzit ca se strica masina dupa numarul de ture facute de motor in viata lui. Iar despre consum, ce sa zic...Eu merg in oras cu turatii 4000-5000 cu polizorul cu care in mod normal nevasta-mea scoate 12 l/100, si in aceleasi conditii de trafic scot 9l/100. Iar cu tractorul de 85(+20) in acelsi stil de mers scot sub 7. Acum am 6.4l/100 cu traficul asta mai lejer din Bucuresti...

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Pai si tocmai...ti se pare ca avem soferi experimentati?...prea putini si in conditiile in care "romanul" schimba repede desi tremura motorul sau pe aproape ca sa mearga la consum sau sa nu se strice motorul

    Leave a comment:


  • detail
    replied
    Originally posted by darksid3 View Post
    Pai asta cu urechea e foarte subiectiva... iti creezi un reflex intre turatia motorului si cum il auzi
    Daca ajungi sa conduci dupa ureche sau ceas, inseamna ca nu "simti" masina, nu iti dai seama cand trage sau cand "da in bot". Un sofer experimentat are nevoie doar de legatura cu scaunul pe care sta, poate asculta muzica la 1000 de W, sau sa aiba turometrul stricat. Restul vine din experienta si "simt". Ori ai ori nu.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Stilul de mers si calitatea combustibililor, as mai adauga eu.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google