Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cu 1-a si a 2-a mergi cum vrei si la relanti, celelalte trebuie schimbate mai sus, cu conditia ca motorul sa fie cald

    Comment


    • ok merci de sfaturi ....

      Comment


      • Uite cum zic cei de la Dacia sa conducem economic:


        Nu stiu daca a mai fost postat.
        La recomandarea specialistului Dacia, "treceti intr-o viteza superioara cand atingeti aproximativ 2.000 tr/min, in cazul unui motor Diesel si 2.400 tr/min, in cazul unui motor pe benzina". In cazul asta, daca schimbi de la tr.4 la tr.5 la 2000rpm, cand ajungi intr-a V turatia va fi la aprox.1250rpm. Cred ca tremura serios motorul in cazul asta...
        Last edited by nik; 23 June 2009, 15:53.

        Comment


        • Nu numai ca s-a mai postat, dar suntem un grup de "rauvoitori" care au dat replici pe acel site la sfaturi...Pacat ca nu le posteaza...

          Comment


          • Vad ca si pe site-ul Renult.com au acelasi articol:

            Ma intreb daca ei conduc asa...

            Comment


            • Sa mearga ei asa incet. edit: sa faca un articol dintr-asta si pentru cei cu Renault-uri RS.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • asta da, sa invete aia sa conduca efoantim-urile "ecologic" sau "la consum" mah, dar la subaru pe site de ce nu apar articole de-astea?

                sunt curios daca apare urmatorul mesaj:
                "foarte bun articolul. chiar functioneaza, mie mi-a scazut consumul in oras de la 6 la 4% la logan mcv 1.6mpi; dupa ce am decuplat 2 injectoare si 3 fise de la bujii, consuma doar 2.5% "
                Last edited by Seba; 23 June 2009, 17:28.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Eu merg in oras cu 55 km/h, in treapta a 4 a si am 1500 rot/min.
                  O fi bine o fi rau? Ce sfaturi imi dati.
                  LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
                  CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

                  Comment


                  • in oras uiti ca ai a 4 a!!!
                    mergi subturat la 1500rot/min! urca cu a 3 a pana la 2500-2800 si vei avea injectoarele bune mai mult timp.
                    Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                    Andreea Trifu

                    Comment


                    • Sau macar in cazul celor de 70 de cp sa mergi peste 1700 rpm (acolo incepe sa lucreze turbina). Nu mai merge subturat, cel putin turbinei nu-i faci bine deloc, ea trebuie sa fie in lucru cat mai mult timp (parerea mea si asa am fost sfatuit de altii cu dci-uri cu sute de mii de km. in bord fara probleme), daca mergi la super economic ce rezolvi? Ca mergi mai economic cu 1 litru decat daca ai merge constant la un 2000 rpm?(ma refer sa nu scada motorul sub turatia asta de obicei in mers) Nu are rost sincer, oricum dci-ul consuma putin in oras.

                      edit: am vazut taxiuri Dci care au mers tot timpul la super economie si nu cred ca ai vrea sa stii cum era motorul la 60-70.000 de km.(varza)!
                      Last edited by aleXpeed; 20 August 2009, 18:21.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • si parintii mei au un logan 1.5 dCi 70 cp varianta abs plus(preferance)....ei nu il lasa din 3000-3600-3700 rpm.....

                        Comment


                        • dupa 3000 rpm nu prea mai trage ....

                          Comment


                          • De ce sunteti asa de egoisti si va ganditi doar la voi si la placerile voastre. Ganditi-va si la altii si mai ales la copiii vostri ce vor respira aerul plon de CO2 emis de loganurile voastre. Eu rulez 90% exact asa cum e scris in articol. Motorul functioneaza ireprosabil.(are30.000Km) Si sa stiti ca nu merg incet.(am rulat si cu 180). De ce sa turezi motorul la 3500, daca trebuie sa mergi pe o portiune de drum cu 50 km/h?

                            Comment


                            • Sa dea Domnul sa zici cuvintele astea si peste 70000 km

                              Ps : Ce ai vrea sa aibe motorul la 30000 km...
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • de ce sa folosesti 200Nm cand eu am nevoie doar de 50Nm??
                                De ce sa folosesti toti cei 85 de cai cind nu nu ai nevoie de toti??
                                Zi-mi te rog unde se duce surplusul ala de putere, ala de care nu ai nevoie???

                                In mare parte se transforma in caldura si este pierduta. Deci consum de energie fara rost. Motorul meu functioneaza exact ca in prima zi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google