Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am un logan din iunie 2010 , l-am luat second hand de la recuperari leasing avea 12.000 de km schimb in toate treptele peste 2500 rpm si masina se comporta ireprosabil . Mentionez ca masina are acum 49.000 km

    Comment


    • sia eu am cu el aproape 60 de mii si e ca nou,motorina numai de la rompetrol skimb de ulei cand trebe si nu din ala bun ,,smeker ci de ala de dacie elf sau cum so kema ca cine mi l da il de de la butoi de dacia din ala mare si bu am treaba cu el..de skimbat treptele numai de la 2500 in sus.numai de bine

      Comment


      • daca mergi cu ea subturat cum ziceti voi, las cati km voi avea probleme cu ea?
        tip defectiune si pret total (materiale + manopera)???
        aproximativ bineinteles, sper ca m-am facut inteles, fara glume sau alkea alea, sunt doar curios, pentreu ca merg foarte subturat, schimb viteza la mai putin de 2000 , si cand ajunge in treapta urmatoare are 1200, si tot asa, in extraurban.... viteza 80 - turatie 1800-1900......etc
        sper sa nu radeti de mine si sa aflu cat mai multe...

        Comment


        • incearca sa schimbi sa cazi in cuplu sau aproape de cuplu macar sa nu o sugrumi , adica in jurul la 1700 de rpm , bineinteles o sa vina multi sa ti zica ca mergi subturat grav si o sa ti pice injectoare , turbina , pistoane etc , aici ma refer la cei care habar n au traficul din bucuresti si se bat cu pumnu n piept ca ei schimba la 3500 ceea ce e inuman si imposibil in orasul in care locuim amandoi

          bine tu oricum mergi cam subturat si ma gandesc ca ar trebui sa sti cand vezi ca schimbi viteza si ti tremura toata masina
          ps am un prieten caruia de la subturare i-a sarit fulia de la vibrochen ))
          Last edited by eddyy; 27 November 2011, 15:50.

          Comment


          • Sfatul meu este sa schimbi la 2500 daca nu vrei sa nu ai probleme.Eu inteleg ca lumea vrea un consum cat mai mic,dar atunci haideti sa ne luam scutere economic ..etc a precizez ca , conduc si o masina disel
            Last edited by Mariusrs; 27 November 2011, 16:42.
            http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

            Comment


            • am inteles dar eu am facut pana acum 73000 km asa si inca mai merge, dar de acum o sa incerc sa schimb mai turat

              Comment


              • Originally posted by eddyy View Post
                incearca sa schimbi sa cazi in cuplu sau aproape de cuplu macar sa nu o sugrumi , adica in jurul la 1700 de rpm , bineinteles o sa vina multi sa ti zica ca mergi subturat grav si o sa ti pice injectoare , turbina , pistoane etc , aici ma refer la cei care habar n au traficul din bucuresti si se bat cu pumnu n piept ca ei schimba la 3500 ceea ce e inuman si imposibil in orasul in care locuim amandoi

                bine tu oricum mergi cam subturat si ma gandesc ca ar trebui sa sti cand vezi ca schimbi viteza si ti tremura toata masina
                ps am un prieten caruia de la subturare i-a sarit fulia de la vibrochen ))
                aiurea... cum n-ai unde?! intr-adevar, poate 3500 e un pic cam mult, dar 3000 ii dau frecvent cand e calda. si aproape niciodata sub 2500 in conditiile de mai sus. pe iuliu maniu, timisoara sau pe regina elisabeta, mereu merg asa. schimba tu la 1700 si mai vorbim. nu fac asta din auzite pe forum, am vorbit cu inginerul care e sef de service dacoserv pe preciziei si care are si el tot dci. mi-a zis ca viata motorului depinde de calitatea motorinei (alimentez numai cu top diesel de la petrom) si de regimul de mers. la doua linii sau mai sus sa schimb la 2500 si uneori sa-i dau forja la 3000-4000 pt sanatatea injectoarelor. zicea ca majoritatea celor care vin cu injectoarele in punga schimba pana in 2000 daca nu crezi mergi si vbeste cu cineva la un service dacia

                Comment


                • marius_lmd in principal trebuie sa simti motorul, sa nu incepa sa tremure, si sa nu il accelerezi brusc cand ai o turatie mica, sau cand este rece. In general eu merg cu el intre 1500 - 2100 rot/min, daca vreau sa fac o depasire sau sa accelerez mai brusc dau intr-o treapta mai inferioara, pentru a creste turatia undeva la minim 2200rot/min apoi accelerez. In general doar in treapta a 5-a ii dau cat duce motorul.
                  Eu mi-am stricat injectoarele din cauza unui filtru de motorina no name, la care s-a deteriorat filtrul din el, reparatia lor costa undeva la 1200ron, si parca am mai dat 170ron la reprezentanta pt montat demontat injectoare si verificat pompa de injectie.
                  M-au tinut 50000km facuti in 4 ani jumate.

                  Comment


                  • Atata timp cand schimbi treapta superioara si acu turometrului iti cade pe minim 1700 ture la treptele 3,4,5 garantat niciodata no sa pice nimic din cauza subturarii vorbesc din exerienta am dci 70 cp peste 200 de mii,fara probleme pana acum,poate ziceti ca sunt norocos,problema mare sunt soferii nu masinile,spre ex.am un vecin nebun dimineata omoara dci-u cu turatii la minus 10 grade,daca iese din iarna asta cu turbina intacta e mare minune,lasati cel putin un minut la relanti dimineata la prima pornire,evitati plecari bruste,demaraje lungi cand motorul e rece.

                    Comment


                    • Originally posted by 1.5 DCI View Post
                      exista un rodaj facut in fabrica. din cate am inteles e un rodaj chimic pentru ca piesele motorului sa scape de micile asperitati ca sa zic asa (ceva de ordinul micronilor).
                      insa e bine sa respecti ce scrie in manualul de utilizare pentru ca desi motorul e rodat chimic din fabrica el nu e supus fortelor ce se dezvolta atunci cand mergi. si asta trebuie sa se realizeze in cei 1.500 km de rodaj. in acesti km piesele din motor care vin in contact (impropriu spus contact pentru ca sunt lubrifiate de pelicula de ulei dintre ele) scapa si de asperitatile care nu au fost eliminate de rodajul chimic. motorul se "aseaza", "se lasa" ca sa ma exprim asa.
                      faza cu 2.500 rpm dupa 10.000 km e bazaconie. dupa 1.500 - 2.500 km (asta pentru cei mai milosi cu masina) poti sa ii dai blana cat cuprinde. sa fie motorul cald si uleiul bun daca ii dai blana la greu.

                      oricum, cei care mergeti cu dci-ul schimband mereu in jur de 2.000 - 2.300 sa veniti si sa scrieti pe forum si dupa ce faceti primul ITP la masina. sa ne povestiti si noua cum a fost treaba cu noxele.
                      sal sunt si eu incepator inscris ....

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        aiurea... cum n-ai unde?! intr-adevar, poate 3500 e un pic cam mult, dar 3000 ii dau frecvent cand e calda. si aproape niciodata sub 2500 in conditiile de mai sus. pe iuliu maniu, timisoara sau pe regina elisabeta, mereu merg asa. schimba tu la 1700 si mai vorbim. nu fac asta din auzite pe forum, am vorbit cu inginerul care e sef de service dacoserv pe preciziei si care are si el tot dci. mi-a zis ca viata motorului depinde de calitatea motorinei (alimentez numai cu top diesel de la petrom) si de regimul de mers. la doua linii sau mai sus sa schimb la 2500 si uneori sa-i dau forja la 3000-4000 pt sanatatea injectoarelor. zicea ca majoritatea celor care vin cu injectoarele in punga schimba pana in 2000 daca nu crezi mergi si vbeste cu cineva la un service dacia


                        fi mai atent am spus sa cada in 1700 , ca vrei tu sa schimbi in 3 mii sa mergi cu 8 la suta in bucuresti e problema ta , eu schimb in 2400 cad in 1700 si merg cu 6-7

                        Comment


                        • daca schimbi in 2400-2500 cade deja la 2000, nu in 1700. sa fii atent maine si sa-mi spui cum e.. sau asa face numai a mea din cauza power box-ului?! eu ii dau 3000 cand vreau sa mai curat injectoarele

                          si nu o perioada foarte lunga. doar unde-mi permite, cum am mai spus. maniu, timisoara, elisabeta...cand e liber
                          Last edited by B997NDL; 12 December 2011, 21:36. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Se conduce ca un diesel obisnuit, nimic diferit.

                            Comment


                            • eu tot dupa 2500 schimb. nu merg cu ea subturata ca oricum consumul este decent si ... cat sa consume si el ... deloc.
                              LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
                              CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

                              Comment


                              • Trage destul de bine versiunea aceasta! Nici nu stiam acum cativa ani ca de fapt aceste Dacii sunt Turbo Diesel, pana nu m-am uitat sub capota si am vazut turbina!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google