Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Parerea mea ca-i super motorul de 85 de cp, te ajuta putin mai mult in depasiri si etc.Consumul e cam acelasi. Si din 85 de cai se ajunge la 105 si 77 kw. 240 cuplu motor.
    Last edited by bogo4all; 13 July 2007, 16:28.
    Renault Scenic II
    Dacia Logan 1.4 MPI

    Comment


    • #47
      Ai dreptate, m-am uitat acum pe niste date si la 105 CP se poate ajunge de la 85 CP.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #48
        Deci diagrama pentru 1.5 dci 70 cp o are cineva?...Mai am o intrebare...pentru viteza de 60 km/h(mers in localitate) cu viteza a 3-a am 2400 rotatii/minut iar cu a 4-a 1700rotatii/minut...cu ce treapta de viteza sa merg pentru a fi ok pentru motor si pentru consum.Multumesc.
        sigpic

        Comment


        • #49
          pt consum eu zic a 4-a, dar este mai sanatos pentru motor in a 3-a

          Comment


          • #50
            Lasa sa aiba motorul un pic de turatie, nu te uita la motorina ca s-ar putea sa-ti para rau mai incolo.
            Renault Scenic II
            Dacia Logan 1.4 MPI

            Comment


            • #51
              Sa inteleg ca pentru o functionare optima a motorului este recomandat sa mergi cu minim 2000rot/min?Sincer sa fiu...mergeam cu a patra..
              sigpic

              Comment


              • #52
                daca meri subturat nu e bine pentru turbina ...
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #53
                  Valeriu si eu fac cam la fel.....la 60 deja ii dau a patra.......dar cum sta treaba aia cu rodaju ca nu ai voie sa`i dai mai mult de 2500 de ture..... eu am facut scoala acu de curand.. si intructoru mia zis sa sa schimb la maxim 2500... si eu asa mam obisniut... care e solutia cea mai buna pentru un motor sanatos?..
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Nu e bine sa mergi subturat (asta la drum lung) pentru a nu dauna injectoarelor cat si turbinei. Subturat inseamna sub 2500-3000. E bine sa mergeti cateodata si la 4000-4500 vreo 10-15 min ca sa se curete injectoarele.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #55
                      @valeriuciprian: parerea mea e ca poti sa mergi linistit cu a 4 a la 60 kmh unde ai 1.700 rpm insa ceea ce e cel mai important e sa nu te apuci sa o accelerezi puternic de acolo daca ai nevoie sa prinzi viteza in timp relativ scurt. e mult mai sanatos sa retrogradezi in treapta 3 dupa care sa accelerezi sanatos. poti sa accelerzi si de la 1.700 rpm dar usor, apasand finut acceleratia.

                      pentru motor e cel mai important sa iti alegi turatia de schimbat vitezele in functie de sarcina. de exemplu poti sa schimbi linistit la 2.300 - 2.500 daca nu ai nevoie sa accelerezi puternic dupa sau daca masina nu e incarcata. dar daca ai nevoie sa accelerezi putenic dupa sau daca ai incarcatura sau mergi in rampa atunci schimba la 3.000 si chiar peste ca la reluarea accelerarii sa ai cuplu suficient (sa iti cada turatia in treapta superioara in jur de turatia de cuplu maxim)
                      Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                      10.000 km - 22.01.2007

                      Comment


                      • #56
                        multumim ptr sfaturi.. sa sti ca ne sunteti de mare ajutor.. mai ales ptr noi ce`i incepatori......adica prima masina condusa si nu numai..
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Va multumesc.
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Si eu care ziceam sa nu o turez prea tare ca sa nu`i fac rau .....dar defapt..era invers..... eu mam obisnuit cu schimbatu la 2500 max...acu tre sa imi schimb obiceiul....desi la turati peste 2500 parca e prea galagioasa.... sau nu sunt eu obisnuit cu sunetu..Sper ca nu am cauzat nici un rau la motor sau turbina pana acu desi am numa 450 km facuti cu ea..
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Nici chiar asa, nu se strica nimic in 450 km, stai linistit, dar pe vitor sa schimbi mai sus si sa o tii la drum lung cum ti-am zis sa vezi ca o sa fie bine.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                1.5 DCI, mi se pare si normal ca daca esti sub 2000 de ture sa retrogradezi pentru a avea o putere mai mare si un sprint mai bun, asta nu e doar pentru diesel. Stiu doar ca nu e bine sa mergi cu ea subturata si mai pe romaneste sa nu lasi masina intr-o viteza superioara si sa simti ca tremura(nu neaparat, sa fie lenesa) cand accelerezi. Oricum depinde fiecare ca toti avem un stil aparte fie ca vrei fie ca nu. Numai bine si sa ne meagra motoarele multa vreme fara probleme
                                Renault Scenic II
                                Dacia Logan 1.4 MPI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google