Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am inca o intrebare..Masinuta mea sta intr-un garaj. O conduc doar cand merg la Agnita, asta inseamna 4 zile la fiecare 2 saptamani....Ce reguli ''tehnice''trebuie sa respect ca sa nu am probleme cu masina?? Un amic imi spunea ca este bine sa am tot timpul multa motorina in rezervor...Poate cineva sa imi ofere niste sfaturi???

    Comment


    • 1. Nu baga masina calda in garaj (daca afara e frig). Se formeaza condens pe masina si poate apare rugina. Las-o afara sa se raceasca si apoi o poti baga in garaj;
      2. Rezervorul sa fie cu cel putin 3/4 plin (pentru a nu se forma condens in rezervor);
      3. Daca ai mers mult timp pe autostrada la turatii ridicate, e indicat sa nu opresti imediat motorul daca ai oprit masina, lasa motorul sa mai mearga vre-o 5 min dupa ce te-ai oprit.

      ar mai fi ceva... dar sa mi le amintesc...

      Comment


      • Multumesc mult pentru sfaturile utile, Sp!ke!!!! Daca mai ai alte sfaturi, le ascult cu placere!!

        Comment


        • Si nu lasa masina la relanti cu motorul pronit mult timp, pana intr-un minut, doua, n-are nimic, peste deja e daunator motorului.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Multumesc Andrei!

            Comment


            • Originally posted by Sp!ke
              lasa motorul sa mai mearga vre-o 5 min dupa ce te-ai oprit.
              Originally posted by andrei
              Si nu lasa masina la relanti cu motorul pronit mult timp, pana intr-un minut, doua, n-are nimic, peste deja e daunator motorului.

              va completati de minune

              Comment


              • @bluee...vezi pe timp de iarna sa nu lasi frana de mana trasa...poate se inghete cablul de frana de mana
                sigpic

                Comment


                • Iti multumesc pentru sfatul legat de frana de mana. Eu intotdeuna las masina cu frana de mana trasa...
                  Iarna asta masina o sa stea in garaj..o voi conduce doar ocazional, cum am mai scris si in alt post. Sper sa nu am probleme. Sunt obsedata de ideea ca s-ar putea ca la -20 grade sa nu imi porneasca masina.. sa nu radeti!!
                  Last edited by crististreulea; 14 November 2007, 00:06.

                  Comment


                  • Hai mai Bluee , chiar asa? Om avea noi tractoras de oras, dar nu o mai pornim cu festila. Chestia e ca tu daca vei folosi destul de rar masinuta, cu siguranta vei avea probleme cu acumulatorul. Deci trebuie sa ai in vederea si chestia asta. Oricum pe tine te salveaza faptul ca atunci cand o scoti la plimbare , faci cativa zeci de km, nu? Numai bine !
                    Cu stima, FLO.
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • da..asa este..atunci cand scot masina din garaj fac in medie 150 km/zi..eu sper sa nu am probleme cu acumulatorul....si mai sper sa fie o iarna destul de blanda..
                      ce sa fac ca sa nu am probleme cu acumulatorul???

                      nu mai posta consecutiv, ai buton edit si 5 minute la dispozitie
                      Last edited by crististreulea; 14 November 2007, 00:08.

                      Comment


                      • Originally posted by bluee
                        Iarna asta masina o sa stea in garaj..o voi conduce doar ocazional, cum am mai scris si in alt post. Sper sa nu am probleme. Sunt obsedata de ideea ca s-ar putea ca la -20 grade sa nu imi porneasca masina.. sa nu radeti!!!!!!!!!!!!!!!
                        eu iti garantez ca daca nu pornesti masina si o luna de zile motorul va porni la sfert de cheie,asa ca stai linistita.

                        Comment


                        • Multumesc ptr incurajari Supercar.. Ai o bere "virtuala" de la mine.

                          Comment


                          • Originally posted by CAnnabYS
                            va completati de minune
                            Mai citeste o data posturile. Sp!ke a zis sa lase masina pornita dupa ce merge mult turbina, dupa un drum lung, asta e foarte bine si foarte corect. Eu am zis sa nu stea cu motorul la relanti mult timp pe motiv sa incalzeasca motorul.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Andrei in ce sens e daunator motorului? pai eu dimineata ma duc jos la ea, in timp ce curat masina, ea merge asta fiind 5-6 minute bune. Se incalzeste foarte greu. Poate imi spui de ce nu e bine:|. 10x
                              Renault Scenic II
                              Dacia Logan 1.4 MPI

                              Comment


                              • In general motoarele diesel nu e bine sa stea la relanti mult cand sunt reci. 3-4 minute e acceptabil sa zicem, ce depaseste durata asta nu mai e bine, indiferent daca e vara sau iarna, lucru cu atat mai important iarna. Din cate stiu dauneaza catalizatorului si mai ales motorului/injectoarelor.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google