Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • - daca ai umezeala in garaj, 100% ruginesc discurile de frina, deci primele 2-3 frinari nu au eficienta maxima!
    - problemele cu bateria e la noroc, nimeni nu garanteaza o baterie, aceasta este explicatia garantiei pe baterie.
    - daca nu ai motorina proasta in rezervor, motorul v-a porni intotdeauna iar la multimea de km pe care ii faci din cind in cind,motorul ramine tinar si fericit o lunga perioada de timp de acum incolo.
    - legat de frina de mina ... eu zic sa o lasi trasa dar nu la maxim, cu simt si nu vei avea probleme. oricum in garaj temperatura este mai mare ca afara iar zapada depusa intre timp se topeste in zilele cit stationeaza, iar apa se scurge si ea... deci las-o trasa.
    Last edited by crististreulea; 14 November 2007, 00:16.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • Sa va spun o chestie haioasa...Eu nu am verificat presiunea din roti....Intamplator, la o spalatorie baiatul care mi-a spalat masina a fost foarte dragut si s-a oferit sa verifice presiunea. Spunea ca trebuie sa am 2.0 pe fata si 2.2 pe spate.. Cand a verificat a vazut ca eu aveam 2.5 atat pe fata cat si pe spate.. CAnd mergeam cu masina, la viteze mai mari, simteam ca masina nu eate foarte stabila, aveam impresia ca "sare"...Ce presiune aveti voi la roti??

      Comment


      • deschide usa la sofer si ai acolo scris presiunea care trebuie in roti.
        daca nu cari greutate lasa pe spate aceasi presiune ca pe fata.
        eu am 2 pe toate 4roti. in concediu fiind incarcat am pus 2.4 pe spate.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • Acum am 2.2 pe toate rotile. Vineri merg la spalatorie si o sa pun 2.2..

          Comment


          • sint convins ca nu asta ai vrut sa scri )
            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

            Comment


            • Ai dreptate,.......O sa pun 2.0....Sunt la munca si printre altele mai scriu si pe forum..

              Comment


              • Am patit o chestie ciudata ieri. Mergeam cu 90 km/h si am intrat intr-o depasire. Am schimbat din a 4-a in a 5-a, am apasat acceleratia pana la fund si simteam ca masina nu prinde viteza..Am eliberat acceleratia si am inceput sa apas din nou pedala. Evident a doua oara a mers..Nu inteleg ce s-a intamplat..

                Comment


                • se cam numeste subturare cum sa dai in depasire a5a la 90? eventuala daca erai in a5a la 90 ii dadeai a4a si atunci de infigeai mai tare...

                  sigpic

                  Comment


                  • la 2000- 2500 turati motorul are comportamentul ideal in toate treptele
                    sigpic

                    Comment


                    • la 2000-2500 turatie se comporta 15 dci cel mai bine in toate treptele de viteza 15 dci mcv
                      sigpic

                      Comment


                      • Poate a prins vreun gunoi ceva (apa) si nu sa alimentat bine, tot ce este posibil.
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • Originally posted by FLORYN
                          Poate a prins vreun gunoi ceva (apa) si nu sa alimentat bine, tot ce este posibil.
                          cu siguranta era subturata... da-i tu la 2000 de ture si 90 la ora a 5-a si calca pedala la podea, ca nu o sa zboare cum ai vrea, iti garantez asta... da, regimul normal de functionare, sau turatia optima, sa ii zic asa, e la 2500, dar nu cred ca face minuni turatia asta...
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • dragii mei, sunt sofer profesionist de 14 anisori, in primul rand cand depasesti nu schimbi viteza, o turezi pana-n 3000, apoi schimbi, daca n-ai depasit pana-n 3000 ture inseamna ca bolovanul care-l depasesti o accelereaza sau tu ai ales treapta de viteza gresita, orice depasire se face de la 2000 ture in sus, o duci pana depasesti, nu schimbi viteza, de regula in depasiri, pe calea ferata nu se schimba viteza pt ca daca nu-ti mai intra ai imbulinat-o. stiu ca la 1,5 dCI la 90 km/h are in jur de 2200 ture.va pup
                            Last edited by sebikka; 3 December 2007, 23:37.

                            Comment


                            • Stiu si eu ca in depasire de obicei nu schimbi viteza..Dar eu am schimbat..La 90km/h am 2300 turatii..Tipul nu m-a lasat sa-l depasesc..A accelerat ca un nesimtit iar eu mi-am dat seama ca nu pot sa-l depasesc..Am schimbat a 5-a si pana la urma l-am depasit....

                              Comment


                              • bluee pai de ce ai schimbat in a-5a...ca e treapta economica si nu prea iti da sprint...trebuia sa o tii in treapta-4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google