Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum conducem un logan diesel .

    Ii poti simti motorul .Bine inteles in timp il simti - motorul - si la turatii. .Asa il simt...

    Comment


    • Recomandarile fabrici de la colibasi pentru un mers economic recomanda ca in oras sa inainte de stop cu 1-200 metrii inainte sa incepi sa mergi in frana de motor, deci si ei recomanda acest lucru.
      1.5 dc

      Comment


      • Dupa tot ce am citit incep sa cred ca merg cam subturat, mai bine zis nu schimb vitezele la turatii ridicate-cel putin in oras....

        Comment


        • @gigiman: Si mie mi-au zis exact acelasi lucru la revizia de 30.000, sa merg un pic mai turat cu ea, nu fix la 2500 sa schimb. Asa ca incerc sa ma adaptez si sa schimb pe la 2800-3000 cand se poate si din cand in cand, mai ales cand depasesc, mai "vede" masina si un 3500-3800 RPM


          Stima.
          sigpic

          Comment


          • Problema e ca daca merg de acasa la servici si invers (aprox 5km) nici nu mi se incalzeste bine motorul, nu prea am cum sa schimb la turatii asa mari. Cand o prind la drum intins, mai recuperez cumva.

            Comment


            • ..... am citit tot ce s-a scris la acest subiect aici.si ...no comment.
              is niste chestii de care dci ul meu nu a auzit in viata lui "schimbat 3500/4000"
              max schimb in 2500, apoi in treapta urmatoare imi ramane la 1700 rpm.
              de turat nu e , subturat .... il simt, si nu prea e ... , nu tremura, are forta, daca imi trebuie acceleratie de depasire , la 1900 trage destul pana in 2300, pentru a efectua depasirea.nu stiu dar, la 3000 rpm in oras, diesel ul fuge serios.adica, ce vreau sa zic este , nu conteaza cum "se simte" motorul ?! pana acum nu am avut nici o problema cu el *schimbat regim taxi 1700/1800 rpm , dupa ce am citit ceva topic uri pe forumul asta , schimb 2200/2300 rpm ...cam pe acolo, si ma uimesc de puterea lui ) e masina dci ul !! ,... noroc si sa traiasca forumul 1000 de ani
              sigpicSa traiasca urile , si

              Comment


              • c`o fi bine c`o fi rau...cand e motoru` rece schimb la 2300-2500..dupa ce se incalzeste 3000-3500 iar din cand in cand cel putin de 2 ori pe saptamana 4500-4800..si nu am avut nici o problema cu el ..trage foarte bine..sunt multumit
                aaa si nici nu scoate fum cum am vazut alte dci`uri..de m`am speriat

                Comment


                • Originally posted by DieselLGN View Post
                  Sunt niste chestii de care dci ul meu nu a auzit in viata lui "schimbat 3500/4000"
                  max schimb in 2500, apoi in treapta urmatoare imi ramane la 1700 rpm.
                  de turat nu e , subturat .... il simt, si nu prea e ... , nu tremura, are forta, daca imi trebuie acceleratie de depasire , la 1900 trage destul pana in 2300, pentru a efectua depasirea.nu stiu dar, la 3000 rpm in oras, diesel ul fuge serios.adica, ce vreau sa zic este , nu conteaza cum "se simte" motorul ?! pana acum nu am avut nici o problema cu el *schimbat regim taxi 1700/1800 rpm , dupa ce am citit ceva topic uri pe forumul asta , schimb 2200/2300 rpm ...cam pe acolo, si ma uimesc de puterea lui )
                  Hmmm...nu e bine ce faci, cum il tratezi
                  Asculta sfatul meu: cand e rece, schimba la 2400-2500, cand se incalzeste (2 linii), schimba si la 3000-3500, schimba oricum insa cu o conditie: dupa schimbarea treptei sa nu cada sub 2000 de ture.
                  In oras mergi cu 1-2-3, a IV-a sa o primeasca la vreo 60-65 km/h.
                  Nu te uita la consum (mai mult poti sa pagubesti, apoi, si...economia de carburant printr-un mers subturat este infima...)
                  Spre curiozitatea ta...uita-te la o "schema" cu un cuplu si o putere. Unde crezi ca ai caluti putere, integral? Aparent foarte suuuus, la peste 3500 de ture.
                  Pune-i un ulei bun! Astfel il si protejeaza mai bine si ii scade si nivelul de zgomot.
                  Sa nu crezi ca sughite daca vede un 3500-4000 de ture! Chiar "freamata" binisor. Ia incearca sa faci depasiri, afara cu a IV-a pana la 120 sa vezi cum se simte, o sa zici ca e alta masina, nu a ta
                  Probabil ca a ta vede ultima treapta dupa 75 km...
                  Last edited by valeriuciprian; 19 January 2009, 14:06.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • "Probabil ca a ta vede ultima treapta dupa 75 km..."
                    ) ce ai mai nimerit-o ...
                    dar in oras nu o afecteaza mersul turat ? , adica la 3000 deja turbina baga sanatos, si injectoarele, si am si viteza, apoi sa zic opresc la semafor...apoi iar , aceeasi procedura...nu afecteaza ciclul asta? turat/liber....turat/liber... ?! asa daca e in turatie mai mica poate .. mai merge.am sa incerc sa-i dau asa cum spui,sa vad daca se schimba treaba )
                    LE: la cum e antifonat logan ul , la turatii de alea , *cel putin eu, am impresia ca urmeaza sa explodeze tot ce e sub capota, de afara nu se aude tare,dar in interior...e jale.la vara am sa rezolv si cu antifonatul ala cumva...
                    noroc
                    Last edited by DieselLGN; 19 January 2009, 11:40.
                    sigpicSa traiasca urile , si

                    Comment


                    • La 75 km/h, doar sofer in masina, fara bagaje, in a V-a e cam subturata; daca mai ai si alte mase (bagaje, persoane, e clar subturata)
                      Eu nu am zis sa o tii in oras in 3000 constant
                      Ci sa incerci sa schimbi in asa fel incat intotdeauna sa tii cont de plaja de cuplu maxim si de kilogramele de urnit (daca mai ai persoane in masina si bagaje se schimba socoteala...)
                      In oras, pleci de pe loc, I, II si apoi a III-a primita intre 40-50.
                      Accelerezi progresiv (nici asa de lung ca o pauza de o tigare...).
                      Cam astea sunt treptele de folosit in oras: II si III (si I la pornit...)
                      Cat despre consum: am facut drumul Buzau_Nehoiu_Brasov (pentru cei care nu cunosc, este un drum predominant cu serpentine), singur, fara bagaje, consum de 5.3, 340 km, in conditiile unui mers foarte vioi (schimbat deseori la 3500, rulat in 2500 frecvent) asa ca...ii place
                      Cat despre zgomot: pana la 20000 a avut uleiul lor din service (Dacia oil) apoi am trecut pe un Castrol Edgde turbo diesel 5W 40 (a fost persuasiv Octavian_30, Multumesc!) si...parfum! alt zgomot, muuult mai redus al motorasului.
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • eu schimb cam la 2500 turatii si masina imi merge f bine.Nici consum mare, nici probleme cu ea , cu toate ca am 50000 km in bord.

                        Comment


                        • intreruperi la ralanti, la 1.5 dci-70 cp a avut cineva

                          Comment


                          • vezi la probleme diesel la ralanti, sigur gasesti un topic de probleme ralanti.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by andrrei_ro View Post
                              iar din cand in cand cel putin de 2 ori pe saptamana 4500-4800..
                              Asta inseamna supraturare si nu ii trebuie asa ceva, atata timp cat nu se merge subturat.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Am gasiiiit!!!

                                Originally posted by Seba View Post
                                vezi la probleme diesel la ralanti, sigur gasesti un topic de probleme ralanti.
                                Uite-l colea...mai sa fie cat m-am chiorat...greu, ca-s multe si fleacuri si titluri deloc generice (ca sa intelegi din start despre ce e vorba)

                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google